Mida peetakse tänapäeval "racing" õliks? Minu teada igale teisele õlipudelile on "racing" peale tembeldatud
viimased 10000km olen punast castroli paaki valanud,eelmine omanik tegi samamoodi.üleelmise omaniku kohta ei tea
Suht head hinnad tõesti. Castrol Power 1 Racing 4T (manuaal ka soovitab) õli kasutavad ka enamus krossisõitjad ja samuti ka ise.
mina sõitsin koguaeg poolsündiga.ükski haiend ei lõppend sellest tingituna,ega polnud ka ülemäärast kulumist,mida oleks õli põhjustanud.
uued jupid küljes ja 10km aeglaselt sõidetud.millal lõppkiirust proovida võib nii,et kolvirõngas pooleks ei lähe
kolvirõngas ei lähe kuidagi pooleks kui midagi üleliikset silindrisse ei lenda. malossi soovitab 1h kohapeal tiksumist, peale seda võib vajutada.
mis suurusega düüs karpas olema peaks,karpa 17.5 dellorto,silinder 50cm3 ja düüs praegu 92 ja nõel nii üleval kui saab.karpa nõela langetades 2 astet tekkisid kolinad mootorisse
Stock filtri puhul (või stock korpus, ning malossi vms filter) oleks nõel ülevalt teises asendis ning ~90 düüs kõige eelduste kohaselt suht koht enamvähem - lõplik tulemus tuleb muidugi timmimise käigus. Mingit kolinat poleks kindlasti tohtinud olla. Koostades mõõtsid rõnga pilu muidu ära? Jäi >=0,12mm ning squish (ei ole konkreetse silku manuali, kuid peaks) >=0,5mm olema. Kui on suurem kaotad jõus, kui väiksem hakkab detoneerima (ning ainult 98 bensu kasutada). Karpat tuunides tuleb kasuks gaasi juurde teibi peale markeriga skaala teha. 0 - 1/4 - 1/2 - 3/4 - 1 peale joonistada. Siis on parem ettekujutus mis asi karpas parasjagu timmimist tahab, kuna näed mis asendis pooma/puterdama hakkab. Soovi korral võin karpa timmimisest pikemalt kirjutada.