426f aprilia rs50

Discussion in 'Lugejate mootorrattad' started by 426f, Mai 5, 2014.

  1. BeAfro

    BeAfro Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    1,770
    12
    38
    ei, see jutt on võetud soome foorumist ja kehtib kõikide highend silindrite kohta.
     
  2. ahjualune

    ahjualune Member

    217
    0
    16

    Mida peetakse tänapäeval "racing" õliks? Minu teada igale teisele õlipudelile on "racing" peale tembeldatud :D
     
  3. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    punane castrol 2t voolab krossimeeste võrri paagis
     
  4. NikolaiR

    NikolaiR New Member

    973
    1
    0
    jah see on õige valik, kui tahad, et kestaks siis castroli sa kalla ainult
     
  5. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    viimased 10000km olen punast castroli paaki valanud,eelmine omanik tegi samamoodi.üleelmise omaniku kohta ei tea
     
  6. offroad42

    offroad42 Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    977
    9
    18
    Palju see castrol racing 2t oli maksab
     
  7. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    üle 10 natuke,pole täpsemat hinda kunagi vaadanud
     
  8. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
  9. offroad42

    offroad42 Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    977
    9
    18
    Suht hea hind tegelt
     
  10. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
  11. xxm24

    xxm24 Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    956
    1
    18
    Suht head hinnad tõesti. Castrol Power 1 Racing 4T (manuaal ka soovitab) õli kasutavad ka enamus krossisõitjad ja samuti ka ise.
     
  12. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
  13. peremees

    peremees Active Member

    2,259
    0
    36
    mina sõitsin koguaeg poolsündiga.ükski haiend ei lõppend sellest tingituna,ega polnud ka ülemäärast kulumist,mida oleks õli põhjustanud.
     
  14. BeAfro

    BeAfro Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    1,770
    12
    38
    poolsünt on kuldne kesktee, seda mehaanikud ka väitnud 2takti puhul
     
  15. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    uued jupid küljes ja 10km aeglaselt sõidetud.millal lõppkiirust proovida võib nii,et kolvirõngas pooleks ei lähe
     
  16. offroad42

    offroad42 Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    977
    9
    18
    Kui segu paigas siis mina olen kohe peeneks lasknud ja tänaseni pole midagi juhtunud
     
  17. BeAfro

    BeAfro Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    1,770
    12
    38
    kolvirõngas ei lähe kuidagi pooleks kui midagi üleliikset silindrisse ei lenda. malossi soovitab 1h kohapeal tiksumist, peale seda võib vajutada.
     
  18. kert

    kert Member

    772
    0
    16
    ning see 1h oleks ka siis 4*15min.
     
  19. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    mis suurusega düüs karpas olema peaks,karpa 17.5 dellorto,silinder 50cm3 ja düüs praegu 92 ja nõel nii üleval kui saab.karpa nõela langetades 2 astet tekkisid kolinad mootorisse
     
  20. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Stock filtri puhul (või stock korpus, ning malossi vms filter) oleks nõel ülevalt teises asendis ning ~90 düüs kõige eelduste kohaselt suht koht enamvähem - lõplik tulemus tuleb muidugi timmimise käigus.
    Mingit kolinat poleks kindlasti tohtinud olla. Koostades mõõtsid rõnga pilu muidu ära? Jäi >=0,12mm ning squish (ei ole konkreetse silku manuali, kuid peaks) >=0,5mm olema. Kui on suurem kaotad jõus, kui väiksem hakkab detoneerima (ning ainult 98 bensu kasutada).
    Karpat tuunides tuleb kasuks gaasi juurde teibi peale markeriga skaala teha. 0 - 1/4 - 1/2 - 3/4 - 1 peale joonistada. Siis on parem ettekujutus mis asi karpas parasjagu timmimist tahab, kuna näed mis asendis pooma/puterdama hakkab.
    Soovi korral võin karpa timmimisest pikemalt kirjutada.
     

Jaga seda lehte