Selge. Ma pean kütti juurde ostma, täna kiirendasin 250cc 4t quadiga võidu, poole kiirenduse peal sai otsa :lol: . Muidu tahaksin veel proovida seda 12mm Dellortot 8). Aga seletage ära mulle, mis mõttes 12mm laseb kotti selle? Olen googeldanud suht palju ja vöörkeelsetes foorumites on kirjas selgelt, et saab sõita vabalt ka stock karpadega ja paljud nii teevadki. 21mm'l on suurem õhuava kui 12mm, seega sealt läheb mootorisse ju rohkem õhku sisse, et jahutada vms. Aga meil siin suvi on ju ainult 3 kuud sitta suusailma ja suuremad karpad pidid just olema vajalikud sooja kliimaga maades :lol: . Või saan ma millegist valesti aru. Kalahari, millal koju lähed ka?
samas, kui see väike karpa toidab masina täiesti ära ja käib korralikult, siis miks tal seda õhku niipalju veel vaja on? :roll:
eiviitsi seletada et miks ja kuidas, lihtsalt pane 17,5mm karpa, korralikult TIMMI ja asi võtab vähe kütsi, samas perf norm ja mootorit ei hooruta
vaataks küll, kui rollereid ja silindreid palju oleks 8). Eks ma siis proovin 17.5 karpa järgi ära millalgi.
Pead poolusele tinistama minema kui 12mm karpa paned :lol: Koju... ega ta konn pole et eest ära hüppab :lol:
Ma ei hakka uut teemat tegema. Aga üks probla veel. Nimelt mootoris kõrin, ei tea millest. Vahetasin vändalaagrid ja sõrmelaagri ära aga kõrin ei kadunud kuhugile. Vario on kõvasti kinni ja samuti ka magneeto. Kõrin siis selline: http://www.upload.ee/files/2653356/Haal_002.mp3.html. Tegin helisalvestuse sellest (~450kb), videot ei hakanud tegema, kuna see oleks mõtetult suur tulnud. Aga ehk keegi oskab õelda, või kellegil ka taoline mure olnud ja oskab aidata sellega. Hääl tuleks nagu silindri lähedusest või siis magneeto poolt. Mul endal ka taoline proleem olnud aga ammu, kunagi, kui punnvõrr oli :lol: . See tegi minumeelest taolist kõrinat. Häälejärgi ütleks, et miski käib vastu kolbi, kuid tegelt ei käi :roll:
Ma ei tea, endameesest mitte, pole nuusutanud, aga võin proovida. Mis siis, kui ajaks haput haisu? Ongi trakror ju . Kuule täitsa võimalik, kuna reguleeritav süüde ja peale kokkupanemist panin kuidagi paika. Peaksin proovima sättida seda. Aga proovisõitu enam teha ei saa. Sõites hakkan tundma, nagu tagaots täiega ujub. Jään siis seisma, katsun ratast, liigutan mootorit, kõik raamiga kinni. Sõidan siis edasi tsipa ja uuesti.. Jään taaskord seisma ja vaatan, mingi räige kivi sisse rehvi tunginud, niipalju siis sellest rehvist :lol:
Lugu siis selline, et panin pilli käima ja ootasin kuni mingit lõhna tundma hakkan (kinnises ruumis). Tegemist siis tõesti õrnalt hapuka lõhnaga (vist, kuna ma ka ei tea, milline hapu see olema peab). Mida see tähendab?
Süüte panin õigeks, veits varasemaks Youtube videopõhjal, tegin süütelugejale liivapaberi tuuri, kuna mingi jama oli peal, panin seda lugejat magneetole lähemale ka ja masin tunduvalt äkilisem 8). Pumpasin kummi täis, kivi oli sees, aga see natuke aega pidas, enne kui kriitiliselt tühjaks sai, siis tegin tiiru ka , tundub, et läheb paremini.
Veits hilja jõudsin, aga hapukas hais tekib alumiiniumi sulamisest, nimelt siis detoneerumine. Plagin sisse tuleb siis süüde varajane(väiksem võimalus muidugi liigne squish, kehv bensiin - sel puhul süüde) Natuke sõita lõpetad tee ääres, kolvis auk.
Mis siis edasi teha, kui detoneerib? Squish peaks olema paras, suur mitte, bensiin kohalikust tanklast :lol: mingi 95. Süüte seadsin õigeks, hakkas paremini käima.
no detonatsiooni peaks igaüks aru saama, kui kuskilt võiks alumiinium sulada, siis mby kui kolb vastu pead käib,ehk ss squish liiga väike, agano seda peaksid nägema küünlast, vaata kas on mingit alu puru täis vms, klaaspiuru taoline asi on ka võimalus, kui õhufiltrist liiva mootorisse lheb, aga see ei tee viga, lihtsalt et teeksid vahet vms...
Aga muidu, kas detoneetumine ei toimu mitte loadis? Mul probleem väga hästi kuulda idle aeg. Midagi taolist nagu siin videos va. see kolin vaid see "tiksumine": http://www.youtube.com/watch?v=ZAJqChSHBiU. Selles videos teevad seda häält vist klapid, aga mul muidu hääl sama ja käib pööretega kaasa.
Detoneerumine käib siis kui toimub iseplahvatus, kas siis kütus süttib iseenesest, või liiga varakult. Saab toimuda tühikäigul, koormusega muutub hullemaks.