Rõngad terved, stopperid samuti terved.. kurat seda teab mis sinna vahele võis sattuda. Ketipinguti keermed on ka maha keeratud aga ega sealt vahelt ei saa ju mingit manti sisse sattuda, sest see läheb siis ikka läbi klappide ju.
Mul käis remondis üks 4t ja tikk poldi ots mis oli plokis ja poldi pesal väike tükk läinud mis oli õli sees ja tiirles mootoris.Tihti peale tehakse viga sellega,et tikk poldi mutikad pingutatakse liiast ja koos sellega võib tikk polt plokki sügavamale pessa keerata ja poldi pesal tüki alt ära ja ongi peen sodi õlis.Kui pannakse uus silinder siis manual näeb ette ainult 10nm Ise ,kui olen vahetanud siis maksimum 15nm ja olen tikk poldi paar milli välja keeranud vältimaks plokis pesa katk keeramist.Kuna mutreid keerates pingutades võib ka polt keerata sissepoole end.Lase õl välja ja vaata kas ploki põhjas on tükke samuti näed ka kas tiku pesa otsad on terved.Samas võis ka sisselaskest midagi silindrisse lennata.Soovitan sul koonus filter panna e5 kinnne .Seda sõel filtrit tuleb veel hoolikamat hooldada ,kui koonust.