Jah, juttu on hulga, aga ma tahaks teada kas mingit kasu on ka sellest värgist? või erinevus on selline et pole arugi saada. muidu 2taktilistest on rohkem ja targemat juttu.
On räägitud, et kas on kasu või mitte. Kasu on ainult suuremast silindrikitist, tiba kergematest rullikutest ja summuti otse-läbi modimisest(tiba suurem düüs ka). Ülejäänud juinjaa peale pole mõtet raha kulutada. Kogu lugu.
Pluss sa ei viitsi seda niikuinii puhastada(kui juba tavalistki ei viitsi) ja siis on kiirelt kogu pläust mootoris.
See nii halb õhufilter kymcol, papist ribidega. seda peaks iga 100km tagant puhastama. Hiinakal on porolon, see hulga parem. Aga kas sellest sumbuti modimisest on üldse kasu kuna hiinakaga proovisin igat pidi aga krossika sumbutiga oli nagu minek kohapealt parem, või mulle lihtsalt tundus? Räägitakse et sõelad välja läheb paremini, aga proovisin mitu korda ilma pütita ja ei mingit erinevust. Leegikas piirajat pole ehk siis kitsendust.
Palja leegika peal ära küll sõida, saad veel kellegi käest vastu pead. Teed otseläbi pütiks, ei ole nii lärmakas ka, kui üldse ilma pütita. 100km takka kohe kindlasti originaalfiltrit puhastama ei peaks, suruõhuga saab ilusti pappfiltri puhtaks.
Sellel agilityl on see jama et pütt on leegikaga ühes tükis. Kuidas ma siis saan otseläbi pütiks teha?
Keevitust kahjuks pole, aga see otseläbi pütt ei tasu ära kuna leegitoru ja silindri vahel tihendit pole, leegitorus on mingi poldi auk, seal polt ära võetud, ja pütis on veel mingi kahtlene auk, nagu kuuli auk. väljalaske avast õieti õhku ei tulegi, näpp ette panna ei juhtu midagi.
Sellepärast sealt midagi eriti välja ei tulegi, et katalüsaator sees. Ühesõnaga summuti vabamaks tegemisega on lootust asi tiba paremini liikuma panna. Effekt on küll väike ja ei pruugi tuntavgi olla. Igasugused sportsummutid unusta ära. Kui just raha ülearu on, siis anna minna. Mõttetu kulutus, kui effekti praktiliselt ei ole.
Ei osta, sport sumpa raha eest saaks uue 80cc silidri. Aga leegitorus on auk ja sealt tuleb hästipalju õhku välja. Aga mul on vist sidurivedrud läbi, algul läheb ilusti minema, aga kui juba 100m sõita siis läheb nii madalatel pööretel minema. Et mis värvi sidurivedrud oleks head? kõige kangemaid ka ei tasu ju? aga kas survevedru muutmine ka midagi juurde annab, või seda ainult koos rullidega??