Peaks seda nõela aset kül proovima muutma. kunagi ma muutsin aga ma nüüd ei mäletagi kas ta jäi üles või allapoole. Toore klapp on olemas aga ma pole aru saanud veel et see käivitamist kergendaks. Varem kui süütelukk ei toiminud siis süretasin toore klapi abil masina välja.
Sõitsin veel. Kickist läheb käima umbes 3+ lõõgiga:S ja gaasi hoian enam vähem põhjas... ka sooja mootoriga kui natukene seisab. (masinal on ka nii et kui kaua seisab siis karpast kaob igastahes pena kuskile ära, ja ma tõmban ise suuga vaakumklapi lahti niikaua kui filtris kütuse voolamine seisma jääb- siis läeb essast lõõgist). Kas asi ei või olla selles et kuskil on tihend läbi ja kütus vajub lihtsalt väga alla ja ta ei saa kohe kätte?
Kütus ise ära kaduda kuhugi ei saa, ma pakuks et karpa lekib. Pargi kuhugi, ja vaata kas tuleb loik alla. Kui tulebki siis võta karpa korraks maha ja keera põhja kinni hoidvad tugevamini kinni. Aga kui vaakum lahti imeda, et karpas bensiini oleks, ning siis starterit käiata, ikka ei lähe?
Karpa on niiske küll. Ja see on bens kindlasti. Proovisin nii et tõmbasin ise vaaakumklapi lahti ja kõik voolas korralikult täis aga elektri starterist ei läinud ikka, kikist läks siis kohe. (ühel oli quniqi rolleriga sama asi ja asi oli rõngastes)
Vaheta kolb/rõngad ära ja segu rikkamaks, muidu sul sama nali kui mul. Mul oli ka nii et gaas peab põhjast olema, siis läks vändast külma/sooja mootoriga. Nüüd ei lähe üldse enam kuhugi Aga mul küsimus selline, et kui karpal õhufiltri otsast võtan ja seal augu ees kätt hoian ja vänta löön kas siis sealt august peab nagu imema õhku niiet tunda kohe? Ja kui käega juba vänta lüüa jõuan ilusti võib silinder hõre olla.
Nii mõõtsin gaasisiibri ära ja tuli 16mm....Mida ma nüüd tegema peaks? ja mis veel müstika on see mis on pildil, selline on siis see gaasinõel kui ta karpast välja raputasin. http://www.upload.ee/image/1776137/SAM_0187.JPG ja kusjuures ma sõitsin veel sellise nõelaga koju, gaas oli õrnalt peal
siiber on küll 16mm aga karpa ise on 17,5- nendele asjadele peaks ikka leiduma siibrit ja nõelasid eraldi?
Dellorto 17,5'le leidub küll, muudele firmadele ei tea. Muidu kui mõõdad, siis siiber ei loe midagi, loeb kollektorisse kinnituva poole sisemine diameeter. Nõel näeb kahtlane välja, kuid muud eriti seal viga ei näe.
Selles mõttes et siiber on juba sooneline ja oleks vast ka seda uut vaja, muidu see jääb juba sisse kinni. Ja nõelal pole enam seda splindi kohta kust kinni panna, see on pooleks murdunud kuidagi..
Jah, ka 2t puhul pritsib käe märjaks isegi bensiiniga. 4t puhul lihtsalt imeb jõuga. Kui õrnalt imeb siis on kompressioon või lisaõhk. Nõela astmed ära murdunud?? Siis pole ime jah, gaasi põhja andes nõel tuleb ikka üles?
Ära murdunud jah, aga kui ta veel koos siis sain ka sõita. Aga konkreetne olukord kui asi katki läks oli nii et, kiirendasin järsku ja lasin siis gaasi lahti aga gaas jäi peale mingil määral, ja sõitsin koju võtsin asja lahti ja oligi nõel pooleks, väga imelik... Kui nõel on pooleks siis ei tohiks ta tegelt üldse kütust peale saada. Ehk ka see näitab seda et nõel oli juba nii deformeerunud või kulunud et ta ei vajutanudki pensu pealetuleku ava kinni. Ehk siis oleks olnud juba ammu vaja teist nõela ja siibrit ka... saaks ainult kuskilt neid eraldi. (mul see selle firma karpa pole mida sa mainisid)
Aga vaata üle mis firma oma on, teab otsida. Või teine võimalus on maksta 25 eurot ning osta kasutatud Dellorto 17.5 karpa. Muidu võid ka mõnda teist nõela proovida, laenad kelleltki prooviks.
Karpa on sul suure tõenäosusega Dellorto PHVA 17,5. Nõel on W7, mida saab praeguse seisuga vist ainult välismaalt tellides või kelleltki kasutatud. On ka võimalus teistsugune nõel osta, vahe on ainult selles et teistsuguse nõelaga muutub õrnalt segu(nõelu vahetatakse siis kui tahetakse ülimalt timmi karburaatorit) Pmst siit saaks ilusti - http://www.camex.ee/index.php?page=...raator&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=en [url=http://www.camex.ee/index.php...w.camex.ee/index.php?page=shop ... =1&lang=en[/url] Vahe siis W6 ja W7 nõelal, et W6 on on pikem ning peenem, ehk siis annab rohkem kütet peale. Erilist vahet ei usu et sa märkad sellest, nagu ma ütlesin - vahetatakse siis kui tahetakse täiesti timmi karpat.
Tänan linkide eest. Mulle pakuti ka 19mm karpa komplekti 35 euri eest. Kas selle 19mm karpaga vähenekeks ka kütusekulu? nii vähemalt väideti.. ja kas mu stock mootorile oleks selline 19mm karpa hea asi üldse. Mida te mu asemel teeks kas võtaks selle 19mm karpa 35e eest või ostaks uue siibri ja nõela koos trantspordiga 14 euri eest?
Kui mul oleks tuunimisplaanid(näiteks 70cc silinder) siis ma võtaks 19mm. Kui aga plaan lihtsalt sõita, jäta 17.5. Kütusekuluga on selline asi et igal masinal erinev, mõni võtab rohkem suurema karpaga, mõni vähem. Ma pakuks et kui ilusasti 45-50 sõita kogu aeg siis isegi 19 karpaga võib natuke langeda, sest jõudlus masinal natuke tõuseb, ning masin ei pea nii pöördes olema et hoiaks kiirust. Ma jääks 17.5 juurde.
eks kiirus on mõnes kohas ikka suurem kui 45, aga minu meelest see 17,5 liigutab ka masinat hästi edasi jään sama karpa juurde siis vist. Teeb selle korda ja siis saab vana jama edasi arutada, seda teemat mis pealkirjaks on
camex on ikka huvitav koht, kui ostukorv on alla 15 euri siis ei saagi tellida ja? mul jääb sipa puudu ja midagi muud vaja ka pole, karm lugu
Uus esitule pirn, summuti tihend... Midagi sellist, mida võib lähitulevikus vaja minna, mõni odav kulujupp.