Aerox või sr 50 r

Discussion in 'Soovitused' started by @prilia, Jun 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aimo15

    aimo15 Member

    293
    0
    16
    ei tea minarellioml ta ikka väga raalne piaggio sisemust näinud polegi lähedalt pole huvi olud aga ei tea minarellil on ta ikkagistväga loogiline!!
     
  2. Daniel

    Daniel New Member

    953
    0
    0
    Mis sa siis seletad, kui piaggio blokki näinud pole lähemalt.
     
  3. aimo15

    aimo15 Member

    293
    0
    16
    mix pole mida ma sest variokaanest vahin minarelliomal see väga loogilinepole midagi üleliikset või eri tasapindades tobedust!!
     
  4. TUUR

    TUUR Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    1,137
    9
    38
    Lihtsalt pidin vastama =) Mõlemad on head masinad ja mõlemal on all väga head mootorid.

    Mis loogikasse puutub, leian ma, et mootorid on täiesti erinevad ja mõlemad on siiski inseneride poolt välja töödatud.

    Piaggio puhul on reduktori ja variaatori lahtivõtmine ja uuesti kokku ladumine lihtsam ja kiirem tegevus.
    Piaggiol on ka karbussile ja õhufiltrile ligipääs lihtsam.

    Minarellil (horiz.) on lihtsam vee-pumpa avada ja on ka paremini lahendatud õli-pump. (Piaggiol käivad nad mõlemad väntvõlli najalt rihmaga ja kui see rihm peaks otsad andma siis on kaput. Minarellil õli-pump küll töötamist väga kergelt ei lõpeta.)
     
  5. bimbs

    bimbs New Member

    131
    0
    0
    Valiksin ikkagist Aeroxi , kuna sr50r välimus pole nii ilus kui aeroxi , aerox on nagu sportlikum ka, ja sr50r on igal 13 aastasel kelle isa jaksab osta 30 tonnist rollerit. ja apriliasi liigapalju , tuunida on ka raskem
     
  6. Daniel

    Daniel New Member

    953
    0
    0
    Miks teda raskem tuunida on?
     
  7. JussPB

    JussPB Active Member

    1,384
    19
    38
    Piaggiole rohkem juppe, tuunida palju kergem.
    Kuigi Eestis eelistatakse just minarellide tuunimist.
    Starterit piagigodel kahtlen et varatastatakse, selleks peab eemaldama harkjala kinnituse (3 polti)+ starteri kinnitus (2polti) ja on sitas kohas et rottida, minarellil keerad starteri maha 1 minutiga. See on ainukene pluss kui starter vajab parandust. Minarellil on starteri sidur ja see süsteem v2ga haige.. mis tekitab v2ntv6llile lisakoormust ja raskust.
    Tagumised taldrikud on minarellil halvemad. Reduktorit mainiti juba.
    Piaggiodel see õlitus ja vesijahutussüsteem jah suht jama, kuid on müügil hammasratas mis on suurem ja on otse yhendusest v2ntv6lli hammakaga(niiet k6vasti kindlam)
    Õlipumpadest ma ei räägiks üldse. Need on elukahtlased asjad minuarust ja mõlemil masinal võivad v2ga vabalt puruks minna. Minarellidel on 6lipumba tross halvas kohas, milletõttu kui ta natukene valesti on hakkab kohe sööma trossi puruks.
    Hmm mis siis veel.
    Minarelli mootoriga isenditel on see mootori osa ilusam, kuna pole seda karpat ja 6hufiltirboxi. Aga see on t6esti ülinuss õhufiltrit maha võtta, karpat timmida jms asju teha.
    Minarellidel on kollektori vahetus nussim. 4 polti. Piaggiodel 2.
    Elektrisüsteem nagu ütlesin on piaggiol poole kergem.. Pole mingit cdi nussi jne.. ja k6vasti loogilisem(Piaggiosid kahjuks seetõttu ka 10 korda kergem rottida:S)
    uuematel roxidel on sitemad silindrid, mis pole nii v6imsad kui nt 99 aasta omadel ja vanematelgi. Originaalis on minarellil v2iksem karpa juba..
    Aimo mis ma valesti rääkisin? Juppe on piaggiodele k6vasti rohkem ja tulevad need varem v2lja. Seda on rääkinud ka suurfirmad ja see on kõik sellepärast, et tehti piaggio mootoriga nn "ringraja pomm" Piaggio zip, mis on rajal hetkel kõige parem;) Nt võin tuua veel, et stage 6 R/T silinder tuli enne piaggiole, Polini Evo big bore (vms) 84 ja 94 cc on piaggiole väljas. jne;)
    Krdi pikk jutt tuli, kuid ehk sai mõni asja rohkem selgeks.
    Algajale tuunijale on suht savi mis mootor, ta niikuinii ei jaga seda värki. Peaasi et oleks kas piaggio v6i min. hor. ülejäänud valige oma maitse järgi.
    Juss
     
  8. Daniel

    Daniel New Member

    953
    0
    0
    Aga 100% õige jutt ja teeb selgeks, et piaggio mootor on minarelli omast parem.
     
  9. aimo15

    aimo15 Member

    293
    0
    16
    Aega just nimelt räägidki valesti et sa oled seda teemat kuskilt saidilt lugenud ja valepidi asjast aru saanud näiteks tuuninjuppide kohapealt see teema vastab hoopis vastupidi tõele!!Ja kuna need sinu nimetatud silindrid võisid tõepoolest piaggiole enne välja tulla kuna minarelli ja piaggio mootorid on lihtsalt kõige peamised mootorid mida kõige rohkem kasutatakse ja hinnatakse aga tegelikult see jutt päris nii ei tööta aga sel pole ka vahet!!Kummale ennem mingi jupp välja tuleb!!
     
  10. Tupetuul

    Tupetuul New Member

    484
    0
    0
    Piaggio juppe on tohhuija saada, mine näiteks lätti,suhht ulme valik ikka seal.
     
  11. aimo15

    aimo15 Member

    293
    0
    16
    Minuarust see juppideteema on mõtetu me räägime ikka mootorist ise !!
     
  12. Tupetuul

    Tupetuul New Member

    484
    0
    0
    Olgem ausad, stockis on Piaggio mootor peajagu yle.

    Ma olen oma streediga sõit 21,6 tuhat ja vahetatud ei ole p6him6tteliselt midagi. Ainult summuti, vedrud ja rullid, muu on k6ik stock ( väntvõll, silinder, kolb,, rõngad, karpa, sidur, vario ja muudki)
     
  13. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Iga lits kiidab oma vittu siin juba, no minu arust on D-seeria 45sed mootorid väga hea baas tuunimiseks. Kindlasti saab sellist asja tehes kahetaktilise tööpõhimõte nii selgeks et ütlete mootorile peale vaadates ära gaasijaotused ja surveastme, värgid särgid. lisame omandatud käsitööoskused peenete asjade juures, no blää see on ju lausa priceless kogemus! :roll:

    Tõsiselt saage üle oma malossidest juba, teema pealkiri on roks vs err mitte minarelli h ja piaggio konede tuunitavus.
     
  14. KuKiMuKi

    KuKiMuKi New Member

    1,066
    0
    0


    HUI ongi stock sridel 8hpd.Elusees pole.
     
  15. -siim-

    -siim- New Member

    435
    0
    0
    oman aeroxit kuid annan oma hääle ikkagi sr-r ile. proovi sa aeroxit ja sri.sriga kurve paljupalju mugavam võtta ja mõnus trippimis masin.kuid aerox jällegi hea stuntimiseks.
    jällegi aeroxil suurem pagass. sõbral sri pagassi ei taha palju asju mahuda,kuid aeroxil läks pagassi 2 aleksandri kuuspakki lõdvalt ära.
     
  16. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36

    see on juba näitaja :D
    Ei tea milline streedi ja r-i vahe on juhitavuse poolest, aga raam peaks sama olema ja seega ka enam-vähem juhitavus.
    Mu arust streedi juhitavus on megapask, üldse ei julge kallutada, enda masinaga pane kas või põlv maha. Nii ebakindel käes suurematel kiirustel.
     
  17. Tupetuul

    Tupetuul New Member

    484
    0
    0
    Ilma piirajateta Stock sr-il on kyll.


    Ei kurda streedi juhitavuse yle. Mina olen rahul. 21600 õnnelikku kilomeetrit 3 aastaga :D ( 7.06.2007 veeres esindusest välja )
     
  18. Brabus

    Brabus Active Member

    2,433
    0
    36
    Endale ka sr rohkem meeldima hakanud , roxi plussid on pidurid ja juhitavus ainult , ja noh pagass ka hea suur
     
  19. Daniel

    Daniel New Member

    953
    0
    0
    R-il on küll juhitavus parem . .
    Agano, oleneb ju masina seisukorrast ka siiski.
     
  20. Brabus

    Brabus Active Member

    2,433
    0
    36
    nomaeitea ,niipalju kui mina sõitnud olen siis sri juhitavus on nagu tummine natuke jne , roxiga ikka poolekindlam rinkal kurve võtta
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte