Mingi areng pidi ka kunagi toimuma. 4,5g rullid, s6 torque originaal vedrud, must naraku mingi racing type survekas, pirelli evo 22 rehv ja mingi aju. Järgmisena plaanin kiesleri saada ja siis ledid esitulle.
Panin s6 vedrud peale ja palju paremini käib pöörde, aga musta survekaga oli nii, et kui peale panin siis gaasi andsid väga palju lõugas aga edasi ei liikunud, panin praegu valge surveka ehk stocki tagasi ja minek korras. Vahepeal panin küljejala ja amordikõrgenduse peale, aga tahaks underit veel.
Vahepeal niipalju toimunud, et masin müügiks ja üks huviline tuleb laupäeval vaatama. Sain trahvi ka kätte kui yamahaga 102 radarisse lasin ja sain 80€, mis on päris asjakohane. Pole kahjuks inimene kes rolleriga sõidab, võibolla mingi väga võimsaga veel, aga niisama ei viitsi sõita rolleriga ja tahaks käikudega masinat rohkem.
Vedas siis 80€ ikka väga jopamine. Ülla ülla, et rolleriga ei viitsi sõita kui oled juba käikudega masinaga nii kaua sõitnud.. 125cc nüüd 8)
Aa see legendaarne haapsalu võrr, eelmine omanik (veel enne virgot) sõitsi stock mootoriga 3 aasta ilma ühe probleemi. 2010-2013 Aprilia power. Edu minupoolt
Vahepeal sai esitulle sätitud 48 ledi ja siis kiesleri undertale, mida tungival soovil tahtsin pikka aega. Veel täiuslikkusest on puudu s6 f1 peegel ja yss amort, kui enne ära ei müü.