Re: Agility 50 Ei omanud küll siis seda moppi kui viga külge tuli, aga segu ise ka paigast ei saa minna, samas ei saa öelda ka, et keegi seda varem kruttind pole.Ise mootoritöösmidagi ebanormaalset ei tähenda.Poomist ega midagi ei ole kui korralikult peeneks lasta... :roll:
Re: Agility 50 Kas oled oma masinal piirajad eemaldanud? Plaanis millalgi enda oma lammutama hakata. Peaks selle töö ka juba siis ära tegema.
Re: Agility 50 Ei tea kus veel peale aju asub, aga varios küll mingeid piirajaid mul ei ole.Endal sport aju vana omaniku poolt peal. 8) Krt tutikana maksab 70+eur.Aga praegu jookseb 75 spidosse küll.Tõmme on ka ikka tugev.Mõndadel hiina käikudega masinatel on kollektori lõõr ka ilgelt mini vb sellel ka. :roll:
Re: Agility 50 Nonii, täna vaatasin siis klapid üle.Mõlema vahed olid 0, 4mm.Täitsa hea siis.Starteri jama on ikka.Nüüd on nii ka, et külmalt käima panen siis on pöörded väga all vaevu käib (endal maha keeratud tühikäik) aga kui nats sõita siis pöörded palju kõrgemal niiet küljejalapeal on siis läheb isegi alt ära.Midagi vahepeal karpasüsteemis vahetanud pole...
Re: Agility 50 Tegin täna paar tiiru. Starterist ei saanud käima, ei tahtnud palju kedrata kah, vändast läks esimese laksuga. Eemaldasin CDI plokilt piiraja, ennem läks spido järgi 45km/h ja peale modifikatsiooni 53km/h(GPS järgi 45km/h), seega esimene samm tehtud. Tellisin ka variaatori puksi ja uue düüsi. Et, kalpivahed olid ok, ega vajanud regullimist... Ei hakka siis endal ka hetkel seda tegema. Krt. mis selle starterist külma käivitusega siis ikkagi on.
Re: Agility 50 Kuidas modifitseerisid? Mingi juhtme lõikusega? 45 on kahtlaselt väike kiirus ikka.Krt mul kick ka ei tööta, kõik osad on uued, aga kui kicki lüüa siis käib üle nuutide ja kiilub kinni.Mõtlesin sinna mingi nöörstarteri aretada, aga need käivad teistpidi ringi kui mootor.
Re: Agility 50 Ajule tegin sisselõike ja lõikasin ühe juhtme läbi. nt: http://www.kymcoforum.com/index.php?topic=154.0 See ainult stock ajuga, sinu masina aju vist juba toodetud modituna. Minu masinat pole ennem moditud ja tehasest piirajad 45km/h peal(mis tegelikul heal juhul 40km/h kuna spidokas valetab nii palju)
Re: Agility 50 Küsisin eelmise omaniku käest kas ta on midagi peale aju veel muutnud ja ütles, et ainult aju vahetand.Ei tea kas see aju nüüd nii sport ka on, et kohe kiirust 25kmh juures, aga lippap hästi ja toimib ikka paremini kui juhtmelõikusega, aga kui see sport aju osta siis pool rolleri väärtusest on juba cdi. :lol: Sul pöörde käib ka peale seda märgatavalt paremini? E: see inglise foorum on ikka väga hea, aastaks ajaks lugemist jätkub. 8)
Re: Agility 50 Pöörderid ikka sai juurde. Tahhokat ju pole, et palju nüüd läheb. Aga jah sealt foorumist pole ka sellele käivituse jamale lahendust leidnud. Juttu sellest nagu vahel on, kuid lahendusi eriti pole pakutud
Re: Agility 50 Aga see jama on ainult agilityl ka, vähemalt ma pole ühelgil teisel hiinakal sellisest probleemist lugenud või kuulnud.
Re: Agility 50 Täna sai sõidetud, töötas hästi ja kui seisma panin enam käima ei saanud.Vahepeal võtsin aku maha, siis läks käima, suretasin välja ja enam jälle ei läinud.Kui piibust sõrmega proovisin siis pmst korraks lõi ühe särtsu ja kõik.Sädet pmst pole. kas viga võib kõige tõenäolisemalt süütepoolis olla?Muu vist nii järsku persse ei lähe?
Re: Agility 50 Tra uut aju vaja masinale.Ei saa aru kuidas see vana sai läbi minna.Kas mingit juhtmeporri tehes annab sädeme kätte niiet ajut vahel pole?
Re: Agility 50 Pole võimalik. rolleri "aju" kogub voolu kokku mähistest, ning vabastab suure koguse voolu korraga, kui saab sädemeandurist voolu(juhtub üks kord väga täpsel momendil iga mootori töötaktil) Kui teha otseühendus, oleks väike kogus voolu koguaeg käimas, mitte piisav et tekitada sädet.
Re: Agility 50 See cdi siis rolleritele ainult piiramise pärast juurde pandud?Ilma selleta oleks süsteem palju töökindlam ju. :roll:
Re: Agility 50 Ilma selleta oleks "pidev" säde, kui üldse piisavalt voolu suudab mähis tekitada. Pideva sädemega plahvataks mootoris kütus juba siis kui sisselaske klapp avaneb.
Re: Agility 50 Et säde tekiks AINULT sellel momendil, kui kolv surub kütuse põlemiskambris kokku, muud moodi lihtsalt kogu kupatus läheks põlema. Cdi ei ole loodud piiramiseks, vaid süüte täpsemaks ajastamiseks. Saaks tööle panna masina ilma cdita, kui sobiva kondensaatori paned, kuid siis pole süütenurk enam täiesti õige.