Oot, mis, et see müstilised tühikäigu pöörded on seotud kuidagi selle piiraja eemaldamisega ? Tegelt lugu nii, et remonteerimisest öeldi mingi süüte värk olevat otsad andnud hoopis, see põhjust mittekäivitumise(loogish) ja ka selle pöörete näitamise jama. Huvitav kas see istme värk(~ala plastiku jama) läheks üldse garantii alla ? Aga mis puutub piirajasse siis seda ma proovisin korra enne kui päris ära jõudis laguneda. Sõidu aeg pöörded nagu ei lähe ikka üle 7.5k kuid kiirus küll tõusis cirka 10kmh, seda väga vaevaliselt. Piirajaga(ilma samamoodi) 1/3 gaasiga saavutab 55kmh, piiraja maas saavutab 3/4 gaasiga 65kmh, ehk kuskil siis on veel mingi pidur ilmselt, kas see variaatori juhe või karpas äkki miskit ? :roll:
mul kyyndib ka 7000 rpmi peale ja kui m2est alla siis l2heb 8000 peale,vanarihmaga lippas 12000 rpm m2est alla v2lja
Eks need pöörded olene muidugish mootorist, väikse mootori jaoks pole nii väga probleem kõrged pöörded, mida suuremaks läheb kubatuur seda rohkem peab asi ka täpsemaks minema, lisaks iga silinder lisab balanseerimis probleeme. F1 kus kasutatakse kosmoseajastu tehnoloogiat ja materjale polnud 3L V12 mingi probleem 24k rpm, see on ligi 300k töösüklit minutis ja parimad mootorid olevat puhunud 80-90 hobust silindiri peale. A mis puudutab siis rolu teemat. Uurisin sinna siduri juurde kus see juhe läks, seal mingi magnet mis siduri kella pealt midagi luges. Igatahes panin selle eemale sealt aga ikkagi mingit lisa see ei toonud, seega ei teagi kas see takistas midagi või ei, mis iganes see üldse tegi seal . Aga nüüd on mingil määral paranenud tippkiirus, kui alguses ei rebinud 7k pöördega üle 50 väga palju siis nüüd juba jookseb ühtlasemalt sõites üle 60 välja. Et vb siis rihm on sissesõiduga paremaks läinud :roll:. Variaatori pealt hõõrdumis jälge vaadates rihm jookseb umbes 2cm kaugusele servast, et kas see ongi maks või peaks päris lõppu jooksma ? E: Samas võiks keegi ära seletada mis osas see malossi multivar parem on kui stock, et nagu mis on sellel teisiti mis ta paremaks teeb ? Kas väikste ratastega on kõigil käigud, nagu hiinakatega mis sõitnud olen on pisikestel kõigil see vahetus moment kus pöörded muutuvad ? On seal mingi käigukast või kuidas see lahendatud on neil ?
malossi multivaril on siis nagu puks lühem + saad kaasa kergemad rullid ka kvaliteetsemad jupid üldse, samas sa võid variopuksi ise käia peal mingi 2-3mm maha lasta, see teeb sul ülekande kiiremaks, ning tippu tuleb veits juurde ja kiirendus läheb paremaks
Ok, ma püüan nüüd natuke seda asja lahti enda jaoks seleta, et kus see puks täpsemalt asub, kas seal kahe rihma taldriku vahel ? ja mis pidi see väiksem olema peaks, kas pikkusest või läbimõõdust ? Teine asi, et nagu ma aru saan siis kergem rull jooksutab rihma kõrgematel pööretel peale ja sellega on kiirendusel ka jõulisem vedu ? samas see tähendb ka, et madalamal kiirusel sõiduks peab suuremaid pöördeid kasutama. Teisalt kui ma panen raskemad rullid siis hakkab varem vedama ja kiirendus kukub selle võrra kuna mootoril pole madalamatel pööretel nii palju jõudu. kuid sellisel juhul oleks aeglasemalt sõites jällegi vähem pöördeid. Kuidas see tipule mõjub on muidugi küsitav, kuna antud mootor ei paista üldsegi nii pöörete maias olevat võib mingi 500rpm kiiremaks tehes samahea või isegi parema tipus saada :roll: Põhiliselt miks ma natuke raskemate rullide peale mõtlen, on asi selles, et ma sõidan tavaliselt kas pool offroadi taolisi metsateid kus väga üle 35-40 ei lase ja mingi 6-6.5k rpm vahel käristades oleks mootoril jõudu ka 5.5-6k rpm vedada ilmselt või siis maanteed kus 55-60 vahel sõites praegu 7-7.5k pöörded kõiguvad. Samas ma ei tea päris täpselt kuidas antud sidur töötab, kuidas see ennast järgi võtab ja kuidas see vedu seal pööretes mõjutatud on, et kas see lohiseb ainult kiirendades või ka ühtlaselt sõites ? kuhu poole reguleerides see midagi teeb.
Sidurivedrud on sellel päris head selle masina kohta, midagi paremat sa ei sa. Proovisin kõige kergemad vedrud peale panna ning tulemus oli väga halb, rollu hakkas kohalt võtma alles 5-6k põõretelt, stockiga on kusagil 3-4k . Muidu maanteel mul laseb kuni 8k rpm välja
Hmm, vaat siis, seda hea teada. Siis on need stock vedrud veel pehmemad järelikult. Aga kui sul 8k välja jookseb palju seda kiirust näitab ? Mul jookseb 7.5k kuskil 70 ringi kui mootor soe on, 8k on isegi kiirendades raske saada, max lööb ikka 7.5k peale. A vb ka asi veel läbisõidus kuna mul hakkab 500km jooksma alles, pole õiget sissesõitugi .