Ahoi, Sai siis Aerox umbes 25. August seisma pandud, kuna summuti tuli vibratsiooniga all lahti ja tihend pani leebet, summuti panin küll kinni, aga ei olnud aega uut tihendit tellida. Umbes 10. Sept tuli mõte, et hakkaks siis kohe talve hoolduse ja kõigega pihta. Veedetud garaasis mõned õhtud, umbes 20 töötundi, praeguseks Aerox full pulkadeks, mootorist välja võetud iga laager ja tihend, kaasa arvatud reduktoris olev sidurivõlli tagumine laager ja reduktori keskmise võlli laager, igavene nuss oli neid laagreid sealt pesadest välja saada, lõpuks sai tehtud hardcore leiutamist tehtud ja võetud vana variokaane polt ja see laagri sisse pandud ja kinni keevitatud, 4 mm paksusest malm latist lõigatud tükk, mille sisse sai puuritud auk ja sealt edasi oli lihtne. Plaanis vahetada iga puks, laager, tihend, kuluosa ja muud sõiduga kuluvad detailid välja vahetada(Väljaarvatud sidur, vario jms). Praeguseks tellitud on blokil olevasse amordipesasse minev puks, kolb, rõngad, laagrid, simmerlingid, veepumba remont komplekt, magneetol veepumba pulkade kummipunnid, jahutustaldrik, uued mutrid, reduktoriõli, tihendid, tagupiduriketas ja ilmselt midagi veel. Mootoriga plaaniks lõpule saada nüüd septembri lõpuks. Veel olen tegelenud detailide värvimisega, krundikihi all on akukaan ja istmeboksi esine, taguvelg sai uue läikivmusta värvi ja lähiajal plaan istmeboksil 2 pisikest auku parandada ja värvida boks mattmustaks, esiporikas tuleb uus ja lenksusisemine gondel on lihvimistöös. Kokkupanna plaan oktoobri keskpaigaks. Jaanuaris alustan dekoratiivosade ostmisega. Päikest.