Millegi kallal otseselt ei hakatud küll nüüd midagi ütlema et neile see või too ei meeldi ... Minul küsiti nt seda miks magneeto kaant pole peal. Aga muus osas oli kõik OK. Ja ega neile see ei meeldinud et ma nii viimasel minutil läksin. :lol: Läksin sinna, vaadati roller üle (Sh kontrolliti kõiki dokumente ja loomulikult VIN - koodi), vormistasin kõik paberid ära seal letitaga, maksin riigilõivu ja oligi nr käes. Et kui kõik dokid korras siis ei ole mingit probleemi. ARK-i minekuks soovitan ka mõlemad peeglid peale panna ja vaata et roller üleüldiselt oleks komplektne. Olen kuulnud et isegi selle kallal hakatakse nokkima et mõni gondel pole peal (Nt põhjagondel). Muidu sai avamisel ära käidud. Kuna sõbra roller vedas viimasel hetkel alt siis ühinesin teistega kerge 1 - 2 min hilinemisega. Kokku sai maha sõidetud tänase päevaga üle 100km. Siiani alt pole vedanud aga endiselt ei meeldi see et masinat peab kohapeal soojendama külma mootoriga või peale natuke pikemat seismist. Hommikul ostsin ka uue aku peale. Nüüd käivitub ka starterist aga pasun ei tööta millegi pärast. Ju mingi juhe lahti tulnud vms.
Nonii. Pole vahepeal uuendanud teemat. Seda ka põhjusega. Pole ka midagi teinud. Niisama liitreid kütust oma maha sõidetud aga küll ja veel. Täpselt nädal tagasi lendas kesklinnas ringteel vario mutter lahti. Oli kohe mõte et nonii. Nüüd kas rihm puruks või lendas mutter lahti ja vändal nuut nkn maas. Aga ei sittagi. Käisin kodus sõbra masinaga ära tõin vastavad tööriistad, võtsin laiali, panin kõik kokku tagasi ja sõit võis jätkuda. Muud pole nagu midagi toimunud. Ainult lihtsalt sõitmas käinud. Vaikselt olen ka gondleid otsinud aga pole mingit head pakkumist leidnud. Hetkel ootavad vahetust esigondel, lenksualune ja spidogondel. Siis tahaks veel BCD underi sebida ja võiks plastikud värvimisse saata. Mingi pildi tegi ka sõber ükspäev. Lisan selle ka siia. Pilte küll kole palju aga loodan et elate üle. :lol:
Nii ... Viimasest postitusest möödas peaaegu neli kuud. Enamus ajast masin seisnud kuna liiklen autoga. Vahepeal müüsin selle Piaggio NRG sumpsi maha mis all oli ja asemele tuli R-i pealt originaal sumps. Reverse müüsin ka maha. Vahepeal väga sõitnud ei ole aga nüüd kui viimane kokkutulek Pärnus oli siis hakkasin kodus kokkutuleku poole liikuma ja masin mingil põhjusel räigelt tossas. Alguses ei pööranud sellele tähelepanu aga kui peeglisse vaatasin oli taga paks valge suitsupilv. Ei hakanud igaks juhuks linna ronimagi vaid tegin kodu lähedal tiire, et äkki kaob ära vms aga ei sittagi - ikka raibe tossas ... Lõpuks ei viitsinud enam jaurata - jäi jälle seisma. Nüüd eelmine nädalavahetus hakkasin rolleriga tegelema ja kuna esialgu ei osanud muud kahtlustada kui silindri tihendeid siis vahetasin need ära. Panin masina korraks siis ilma jahutuseta tööle ja ikka tossas ... Kallasin siis törtsu puhast bensiini paak et äkki sai õli liiga palju vms ... Ei midagi ... Ikka tossab samamoodi ... Panin väiksema düüsi (53) - endiselt sama. Muidu kogu see jama tekkis pmts peale seda kui ma Aprilia stock sumpsi alla panin ... NRG sumpsiga toimis normaalselt, kuigi mõlemad ju originaal summutid. Muidu selline jama on ka tekkinud et kuni 40-ni poob ja venib väga aeglaselt. Ja alates 40 - 45 hakkab alles korralikult kiirendama. Kui kellelgi ideid mida võiks veel proovida seda jama lahendada siis võib julgelt midagi välja pakkuda. Suve alguses soetasin ka korraliku luupidega esitule et Angel eyed teha. Kuna luubid originaalis nende 15W pirnidega midagi ei näita siis tahaks pesad pisut ümber teha ja võimsamad LED pirnid sinna sisse panna. Tellisin ka Ebay-st LED suunatuled. Täpsemalt siis plaaniks taha teha mingi Custom nr märgi aluse mille küljes ka suunad. Ja nüüd reedel sain kätte ka BCD undertaili. Tegu on küll koopiaga ehk siis see on klaaskiust tehtud ja hetkeseisuga tahab pisut arstimist saada aga küll selle ära teeb. Talvel ehk natuke rohkem vaba aega siis tahaks kõik eelmainitud asjad ka teostada. Kindlasti oleks suur soov gondlid korralikult ära värvida. Aga eks näha ole mis saama hakkab. Esituli: Suunad: Underiga: (Kõrgendust oleks vaja, pildil panin amordi alumise serva amordi kinnituse peale toetuma et kõrgemal oleks) Ja väike pilt kuidas tossab: (Kvaliteeti annab soovida aga saab ettekujutuse, pilt tehtud siis kui masin soojaks sõidetud)
Klge rääkige nüüd midagi ... Pühapäeval ostsin kasutaja mbmees käest esigondli. Suured pluss punktid talle. Lõuna ajal võtsin temaga ühendust ja õhtuks oli gondel Pärnus. Teisipäeva öösel vastu kolmapäeva hakkasin siis lammutamisega peale ja nüüdseks korralik esigondel küljes. Ainult 1 kinnitus on katki aga selle tahaks kuidagi vana gondli küljest võtta ja uue külge meisterdada ... Tagaosa on ka nüüd enam vähem minu maitse järgi koos. Nr märgi asukohta tahaks veel timmida ja suundade kinnitused tuleb korralikult läbi mõelda. Mootori tossamise jamast sain ka lahti. Samal päeval kui eelmise postituse kirjutasin siis jaurasin masinaga ja tegin hoovis burnouti. Täiesti lampi masin lakkas tossamast ja kõik oli nagu järsku korras. Kuna peale seda jäi düüs väikseks siis panin suurema düüsis sisse ja pill käib paremini kui kunagi varem. Siiani ei tea täpselt mis juhtus ... Masinast endas ka pilt: Ja tagaosa lahendus: (Nr märgi tahaks suundade vahel viia) Nagu näha siis masinal pole ka jalga. Kui kellelgi on pakkuda küljejalga siis tehke julgelt pakkumisi PS-i !