talvel hakkab tjuunind pihta. Sain endale sellise toreda sõbra, kes selline natukene autoteadlane vms. Plaanis siis veel suurem turbo vahele panna ja natukene mootorisisu muuta.
ei ole hullu , auto on väga ideaalses korras et ei ole mõtet maha ka müüa , armin kõik tip-top korras hoidnud. auto läigib 24/7 8) minu arvates ei teeks 100 lisa kw'd üldse paha.
Ta ei mõelnud ju üldse seda, et auto poleks korras. Vaid seda, et esirattad käivad enamus ajast tühja kui vajutada...
Peab oskama vajutada, mitte tuimalt lappi põhja lööma. Sõita oskad, saad selle 110kw jah ilusti maha suruda, muidu jah võid ainult tühja vedada koguaeg. + kuna auto on tehtud selle mootoriga ja originaalis selline olnud, siis olen üsna kindel, et see jõu maha saamine on Audi'l kuidagi ka lahendatud paremaks, sest ma kahtlen, et istuti üks päev maha, hakati uut Audit genereerima ja mõeldi, et "teeks sellise võimsa pilli, esiveolise, aga nii, et rattad käivad koguaeg tühja"
täpselt minu mõte , võib ka üheratta veoga olema aga normaalne vend saab hakkama. ei hakka ta midagi nii tühja käima nii pea , läheb edasi küll.
vahepeal käis peast läbi selline mõte, et ostaks quattro kere ja viskaks enda mootori sinna vahele. Aga see ei oli kõigest mõte. Aga seda võin küll öelda, et kui oskad sõita siis saad isegi selle esiveolisega korralikullt ja kiiresti kohe peale minema.
Milleks nelikveolise kere? Romulast vajalikud sillad ning selle jupid, aga sellel ilmselgelt ei ole mõtet.
minu teada ei saa niisama lissalt tagasilda alla toppida , (sillakinnitused jms sinna kuuluv puudub ninavedusel kerel). tervet kere ei olegi vaja , enamasti ruslanid kellel quattro raha ei ole , ehitavad ise endale quattro . ostetakse siis nelikveolise põhi ja keevitatakse alla , ja siis jupid külge. kuid kergem ikkagi quattro osta , aga minu arvates selle auto puhul ei ole sel mõtet , poja saab selle autoga veel kena 2-3 aastat rahulikult kulgeda kuna müüa pole ka mõtet , auto on ideaalses korras ja ei ole see esivedu nii hullu midagi kuni ~300kw'ni. korralikud rehvid alla ja peab küll.