Re: Audikas Aprilia Sr 70 STREET 07 video lk.2 mitte mingi tükk ei läinud kuskilt sisse, vaid kolvi alt otsast oli väga väikese tükki välja löönud ja see keeras kolvi perse :-x ei tea miks nii tegi, alguses lain käia korralikult kohapeal ja kui sõitsin siis ka madala pöördega aga kahjuks jh aga silku ise naq uus ple ühtegi kriimu sees niiet uut kolbi vaja ja siis saab käima jälle keegi teab siis võiks öelda palju mulgis või camexis maksab sport prole kolb ja tulede kinnitused tegin juba korda nüüd.
Re: Audikas Aprilia Sr 70 STREET 07 video lk.2 silkust saab asja aga uut kolbi vaja, selles mõttes õnnelik õnnetus
Re: Audikas Aprilia Sr 70 STREET 07 video lk.2 sitaks, ise ka imestan et silkule isegi mini kriime peale ei tõmmanud. muidu keegi midagi aimata oskab, siis võiks öelda mis selle põhjustas, et kolvist tükki välja lõi, praak kolb? :roll:
Re: Audikas Aprilia Sr 70 STREET 07 video lk.2 nonii, pole väga pikka aega uuendanud ja vahepeal on juhtunud päris palju. Panin kergelt külje maha kruusapeal ja sis enne veel kukkus roller ühekorra hargipeal ümber :| . Tänu sellele tulid peale koledad kriimud, mis mulle kohe üldse meeldida ei taha. Kuna onul on sitaks tutvusi auto ja tsiklimaailmas, siis saan värvimise tutvuste kaudu nii, et ise pean ainult värvi jms ostma, töörahasid ei ole ja värvimine toimub ikka kambris ja värvib proff. Mootorisse on ka paar uuendust tulnud: silinder: Stage6 sport pro 70cc summuti: Yasuni R karpa: Dellorto PHBG 21 kollektor: Stage6 düüs: 75-98 on olemas, soojemate ilmadega hakkan timmima, kellel kogemusi võib jagada, mis düüs panna sellise set-iga. õhupuhasti: stock Malossi redsponge-ga variaator: Malossi multivar 2000 rullid: 4.3g sidur: Stage6 Torque control sidurivedrud: sinised survevedru: punane stage6 boostbottle Talvega olen masinat sitaks korrastanud ja puhastanud, underi kinnitused tegin epo ja riidega korda ja sis kaks gondlikinnitust, mis katki olid, tegin ka korda. Hetkel on el. süsteem käsil, kuna seal oli mingi jama, et tuled ei põle. Kartsin, et genekas on läbi, kuna sõitsin vahepeal ilma akuta, aga genekas oli korras, vaatasin testeriga ja siis veel panin akujuhtmed otse vastu esitulepirni ja pirn hakkas kohe põlema korralikult, niiet genekas on korras Ilmselt on viga kaitsmeblokis, mingi päev ostan seda klemmi puhastus spreid vms. ja puhastan kõik klemmid jms ära, ehk hakkab funkama pilti ka siis sis kui esimest korda 70cc peale läks sis juhtus pahapaha :| stock silku peal jälle milline suvel oli tagal 8) talv käes, läks suuremat sorti puhastamiseks-korrastamiseks jälle võtsin raamini paljaks enne töö käigus vario sai ka seest puhtaks (pildil pole veel valmis aga praegu läigib) "uus" kasutatud karpa ja kollektor karpa seestpoolt sis vahepeal sai igavusest piik tehtud omale 8) Hetkel on se sama list peal, mille enne ette lugesin. Peaks mainima ka seda, et roller läheb ka praeguste ilmadega, kui tooreklapp lahti tõmmata, esimesest vändalaksust käima. 8) Sai vist kõik nüüd, edaspidi hakkab vast tihemini uuendusi tulema ja hetkel kõigi eelduste järgi peaks märtsi esimene nädal gondlid ka värvi saama 8)
Re: Audikas Aprilia Sr 70 STREET 07 video lk.2 päris mõnus piiik sul :lol: krt teed juba puhtad ju enamvähem, kuidas sõita on muidu sellisega?
Ega jh, mingi päev panen tavalise rehvi tagasi, muidu pidamine on hea, läheb tagale küll aga ette pole viitsinud teha, sellepärast pole sellega ka väga sõitnud. Järgmiseks talveks teen ette ka ja sis vbla jäärajale isegi. E: see ka veel, et kui hästi läheb siis saab selle nädala lõpuks mulgist Buzetti küljejala ka kätte
nonii, vahepeal olen sis külmapühi võtnud ja rollerit ka teinud. Sai sis tosoolileke kõrvaldatud, enne lekkis kergelt silkupea ja selle vooliku vahelt, mis radikasse läheb aga nüüd on korras. Sis muretsesin omale akulaadija lõpuks ning laadisin aku ka ära, starterist läheb ka väga hästi käima. Sumpa võtsin ka alt ära ja laiali, tahtsin näha kuidas vill on ja ns puhastada. Silenceri lahti võtsin sis ootas päris mõnus üllatus ees, vill oli kõik täielikult silenceri seinte külge kinni kärsanud ja nägin päris palju vaeva selle kätte saamisega sealt, lõpuks muudmoodi ei saanudki, kui noa seljaga kraapisin. :lol: Nüüd on uus vill ka sees sumpas On kellelgi äkki kogemusi, kuidas saaks sumpa algse välimuse taastada? Mul praegu sinna külge igasugu sitt ja sodi kinni kõrbenud ja bensuga seda igatahes maha ei saanud ning värvida ka ei tahaks. :roll: Sis täna õlitasin redsponge ära ja hakkasin stock filtrit peale panema, aga oh imet, s6-kollektoriga on karpa asend hoopis teistmoodi ja stock filtrit ei istuta sinna otsa küll mingi imega. :-x Aga kuna koonukat enam panna ei tahtnud, sis tuunisin stock kollektorile vaakumi otsa külge ja sai päris hea mu arust ning mis peamine, funkab korralikult. Muidu tahtsin täna käimisest video ka teha, aga sellega oli hea fail ikka, panin digikal kaamera käima, sis lõin rolleri käima ja kui masin oli mingi 20 sek käind, sis sai bena otsa ja kooles ära. :lol: :lol: pilte ka: mis sumpast välja tuli :lol: kollektor E: helistasin täna mulki ka, küljejalg kohal, esmaspäeval pidi posti panema 8)
Alguses oli kõik siga mõnus ja korralik , kena, liikus hästi jne. Ss tuli mingi hetk alla käik, masin ptsis, sitane, kriimud jne, aga nüüd tundub et hakkab oma esialgset kuju tgsi saama mis on hea (Y), võiksid rattapealse porilaua ka taha panna, aga see minu oletus. Tee ss masin tagasi ilusaks ja naudi eesootavat hooaega 8)
nujh, eks vahepeal oli päris niru seis jh, aga praegu on sellest järgi ainult gondlid, mis varsti ka korda saavad Teisipäeval tlen Tallinna värve valima ja sis kui värvid valitud sis millalgi peaks gondlid jms ka ära tooma. Rattapealne porikas on täitsa olemas ja korras, aga talvel polnud peal, sest muidu oleks piik vastu käima hakanud aga nüüd on tavarehv peal ja mingiaeg panen rattapealse porika ka tagasi. Eile nühkisin gondlid ka puhtaks ja praegu on kõik gondlid värvi minekuks valmis 8) Muidu on masin suveks pmst täiesti valmis peale gondlite, täna oli temp. nullis sis tegin väikse tiiru ka ja kõik töötab perfektselt, pärast tegin veel raami ja bloki ka lõpuni puhtaks ja nüüd kõik timm 8) Tekkis küsimus ka, et tuli mõte lasta variokaan ja veljed ka pulbri asemel hoopis koos gondlitega püssiga ära värvida, sis ei jää toonivahet ja saab kõik korraga tehtud, aga küsiks, et kas tohib sama värviga, mis gondleid, ka veljed ja variokaane värvida? :roll: ja pilte saab kindlalt kui värvitud on E: Ragnar, äkki ütled, millega gondlisse küljejala jaoks augu tegid?
miks ei või kaant ja velgi värvida püssiga? muidugi võib. endal lastud vario kaas ja veljed. kuid lakiks on kriimukindel lakk,mis päristugev.
selge, lähevad sis veljed ja variokaas samuti koos gondlitega värvi kellel kogemusi, sis võiks rääkida, millega oleks hea gondleid lõigata, hiljemalt kolmapäevaks peaks mulgist küljejala ka kätte saama ja sis tahaks enne värvi gondlisse augu ära teha