auto nitro tuuning drift õpetused VÕRU!!!!

Discussion in 'Võru kokkutulekud' started by VW_Motors, Jan 16, 2011.

  1. VW_Motors

    VW_Motors Super Moderaator Meeskonnaliige Super Moderaator

    1,756
    0
    36
    pooled sõidutunnid läbi ju :lol:
    aga, jep, nu läbi pole kordagi kukkunud :D
     
  2. tem11

    tem11 New Member

    919
    0
    0
    no nendel eksamitel hullud küsimused ka, pmst sellised, et kui paremalt tuleb auto, et kas ma pean ta üle laskma, või stopmärgi taga peab seisma jääma:D:D
    ma ei usu, et sa alla 6 vea saad 60 küssa peale:D ma tegin ise autokoolis 4janda korraga ära alles:D aga arkis 0 viga:)
     
  3. *Chris*

    *Chris* New Member

    1,702
    0
    0
    Ei jonni, ma tegin autokooli oma ära 8'nda korraga ja ark 1 viga, ei viitsinud õppida ;)
     
  4. Celica997

    Celica997 Member

    367
    0
    16
    arkis saab mõistusega võtta, autokoolis ei saa :D
     
  5. *Chris*

    *Chris* New Member

    1,702
    0
    0
    Oiiii, Einstein vol 2 :D
     
  6. Celica997

    Celica997 Member

    367
    0
    16
    no oli nii noh, autokool oli küll parajalt lucki peal :D
     
  7. *Chris*

    *Chris* New Member

    1,702
    0
    0
    Ega ongi, mul oli 2 korda nii et 1 viga oli rohkem, siis tuli lambist nii et aind 3 viga oli :D
     
  8. tem11

    tem11 New Member

    919
    0
    0
    autokoolis on mõni küsimus ka panges ju:D:D mul ükskord oli nii, et vastasin ühele küsimusele täpselt nii, nagu eelmine kord ja siis oli õige aga tookord, kui sama küsimus tuli, siis ütles, et vale on;D:D haigus suht:D
     
  9. djelton

    djelton Member

    118
    0
    16
    Naljakas lugeda kuidas vaidlete:D Raisk te veel toas olete, alles eile lasid mulle kaks suurt vanameest ühe väikse hiinaka peal vastu linnas rolleriga, seega ega teie ka halvemad pole ju:D
    Aga mis küsimustesse puutub, et pange panevad küll, kuid on lihtsalt kas pildi peal või küsimuses mingi koma või mingi üüberväike erinevus. Ja soovitan soojalt kõigile MTA-sse(arki uus nimi:p) minejatel liiklusseadustik ise läbi lugeda algusest peale, eriti märkide osa, kuna minule näiteks sattus ARK'i eksamile 3küsimust mida polnud eksamiraamatutes, kooli testides, kooli ekoolis ega ka arki enda harjutus lehel, õnneks olin liikluseeskirja läbi lugenud ja jäi meelde ning sain tehtud:p
     
  10. tem11

    tem11 New Member

    919
    0
    0
    arkis olid jhm mõned küsimused, mida näinudki polnud:D
    aga ma nägin neid kahte parmu freedo 1hega juba mingi nädal aega tagasi sõitmas:D:D:D:D
     
  11. vorrimen

    vorrimen New Member

    302
    0
    0
    eile käis see parm oma freedoga relibetis peeglit ostmas :lol: :lol:
    see vanamutt on ka jumala sooda ,kõik pead ise ülesse otsima poest :-x
     
  12. tem11

    tem11 New Member

    919
    0
    0
    ükskord tegin ma talle kindlaks, et neil on tihendeid müüa üldse, kuna ma nägin neid riiuli peal. alguses rääkis mulle, et neil tihendeid ei müüda:D:D:D
    ja neid juhtumisi on olnu mingi 25 kandis, kui olen pidanud ise juppe otsima
     
  13. *Chris*

    *Chris* New Member

    1,702
    0
    0
    ise pidanud 5 korda otsima :D
     
  14. rain321

    rain321 New Member

    87
    0
    0
    see mutt seal leti taga on täielik tainas, õnneks mul paar korda vedanud ja on see mees olnud seal aga olen ka pidanud paar korda ise juppe otsima.
     
  15. Celica997

    Celica997 Member

    367
    0
    16
    auto nitro tuuning drift õpetused VÕRU!!!
     
  16. v-501

    v-501 New Member

    750
    0
    0
    no mis sa õpetad meile sis?
     
  17. Celica997

    Celica997 Member

    367
    0
    16
    1. TUND
    Koguneme 5. mail kell 16.00 Statoili, et õpetada teile kuidas pumbata rehve.
    Õppige kodus pähe järgmised punktid:
    1) Tutvud auto kasutusjuhendi või muu raamatuga palju peavad rehvirõhud olema (kes on kõiketeadja, paneb rehvirõhu paika oma arvamuse kohaselt).
    2) Lähed otsid autol üles 4 ratast, mis puudutavad maapinda.
    3) Jääd ühe ratta juurde.
    4) Keerad maha ventiili porikaitsme (kui on mida keerata).
    5) Võtad ''õhk ja vesi'' kapist manomeetri ja pumba (2in1) - Võru Statoilist käib jutt.
    6) Vajutad päästikule ja vaatad kas tuleb õhku
    7) Sealt kus õhku puhub, pistad nüüd ventiili otsa (Tutvu eelkõige suruõhu manomeeterpumbaga!)
    8 ) Manomeetrile vaadates näed noolt ja numbrit.
    9) Edasisest räägime esimeses tunnis.
    igav oli, vabandust härrased!
     
  18. tem11

    tem11 New Member

    919
    0
    0
    olen kohal:D
    ma võin õpetada seda, kuidas saaks samast kapist võetud klaasipesuharjaga aknaid peasta ja pärast ka kuivaks tõmmata.
    tegelt võiks võru rk rahvaga autode kokkutuleku teha siis:D näeb ära siis, kuipalju rahvast auto peale üle läinud juba:)
     
  19. *Chris*

    *Chris* New Member

    1,702
    0
    0
    Sitaks palju rahvast tuleks, metsik..
     
  20. v-501

    v-501 New Member

    750
    0
    0
    2.TUND
    ÕLIVAHETUSE ÕPETUS

    NAISED:
    1. Kui eelmisest õlivahetusest on möödunud 10 000 kilomeetrit, sõida teenindusse
    2. Joo tass kohvi
    3. 30 minuti pärast maksa arve ja lahku hooldatud autoga

    Kulud:
    Õlivahetuse sooduspakkumine ca 395 krooni
    Tass kohvi teeninduses ca 20 krooni
    Kokku: ca 415 krooni

    MEHED - Oota õlivahetusega reede õhtuni. Käi varuosapoes ja osta 700 krooni eest kanister sünteetilist õli, õlifilter, lehter, kätepuhastusvahendit ja lõhnakuusk.

    Sõida koju, söö kõht täis, pane vanad tunked selga ja lahku, six-pack näpu otsas garaazhi suunas. Avasta, et kasutatud õli jaoks mõeldud vana kanister on pilgeni täis.

    Aja kokkuhoiu mõttes ära hakka seda tanklasse vedama, vaid mata tagahoovi maha. Ava esimene õlu ja loputa kaevetööde väsimus ning tolm alla.

    Tõsta auto esiosa tungrauaga üles. Enne kuluta pool tundi tõkiskingade otsimiseks. Leia tõkiskingad poja pedaaliauto alt. Ava järgmine õlu. Pane mootori alla õlivann.

    Otsi õlikorgile sobivat võtit. Loobu ja kasuta korgi avamiseks tellitavat võtit. Eemalda õlikork. Pilla kork õlivanni mootorist valguva kuuma õli sisse. Kõrveta näpud.

    Roni auto alt välja, pühi õlipritsmed näolt ja oota paar minutit. Kuni õli nõrgub võta õlut. Otsi õlifiltri võtit. Loobu otsimisest, löö vanast õlifiltrist suuremat sorti kruvikeeraja läbi ning keera filter maha. Õlu.

    Saabub naabrimees. Joote ära kogu õlivahetuseks mõeldud õlle. Õlivahetus võib lõppeda ka laupäeval. Järgmisel ennelõunal tiri õlipann mootori alt välja ja tühjenda sinnasamasse, kuhu vana õlinõugi matsid. Õlu. Ei, see sai eile otsa. Täida uus õlifilter värske õliga ja ürita paigaldada. Mingil põhjusel ei sobi filter oma kohale. Ilmselt oled saanud kauplusest vale filtri.

    Otsusta vana filter tagasi panna ja sõita varuosapoodi õige järele. dang, meenuta kruvikeerajaaukudega vana filtrit. Jalgsimatk varuosapoodi õige filtri järele. Sinu poolt hoolikalt värske sünteetilise õliga täidetud uut filtrit ei taha müüja millegipärast tagasi võtta. Lähed natuke endast välja ka. Tagasiteel käid Selverist läbi ja rahustad end paari six-packi hankimisega. Uus filter sobib oma kohale!

    Ära üle pinguta, kolmveerand pööret pingutuseks on küllaldane. Viimaks ometi - värske õli mootorisse! Kuuled solinat.?? Katkesta õli kallamine, torma tagaaeda õlikorki otsima.

    Leiad selle prügiaugust vana õli seest. Võta aeg maha ja joo paar õlut. Avasta, et üle poolteise liitri uut õli on mootorist alt välja voolanud. Võta lohutuseks veel üks õlu. Roni auto alla õlikorki paigaldama.

    Tellitav võti libiseb õliselt korgilt ja sõrmenukid kohtuvad ootamatult valusalt metalliga. Eelmise punktiga koos lööd ära ka pea. Vannu südamest. Ürita võti täpsemalt korgile sobitada. Õlu.

    Kitsastes tingimustes raskelt käiva patentvõtme sobitamisele kulutad viis minutit. Keera õlikork peale. Tule auto alt välja. Puhasta käsi ja ürita peatada verevool sõrmenukkidest.

    Enne ja pärast seda võta õlut. Kalla sisse allesjäänud uus õli. Avasta, et seda on ikkagi vähevõitu. Käivita mootor ja veendu, et õlirõhu tuli siiski kustub. Võta õlut.

    Korja kokku tungrauad-tööriistad. Mine proovisõidule, ühtlasi otsusta käia bensiinijaamas ja osta paar liitrit õli lisaks.
    Tagasiteel, õlistes riietes, õllesena ja ilma ühegi dokumendita pälvid liikluspolitsei tähelepanu. Avastad, et ka telefoni ei ole kaasas.
    Auto arestitakse, tänu juhuslikult tagataskust leitud passile pääsed ise vahistamisest. Esmaspäeva alustad auto äratoomisega tasulisest parklast.
    Maksad takso, teisaldamise ja hoiuteenuse eest kokku 850 krooni. Kolmapäeval käid liikluskomisjonis. Kerges joobes ja ilma dokumentideta sõidu eest ostad 5500 krooni eest politsei aktsiaid.

    Kulud:
    Õli, filter, kätepuhastusvahend ca 700 kr
    Teine õlifilter ca 75 kr
    Kaks lisaliitrit sünteetilist õli tanklast ca 270 kr
    Auto teisaldamine ja tasuline parkla ca 850 kr
    Trahvid ca 5500 kr
    Õlu - 18 x 9,50 = 171 kr
    Kokku: 7566 kr
     

Jaga seda lehte