üldiselt see racing jah jutu jätkuks seal lõpus. mõne puhul värvilahendus ja igasugu kirjad. mõne puhul lihtsalt nimi, et nokatõmmajatele ja niisama tagameestele hästi peale läheks. teatavasti mida rohkem R-e või muid igasugu tähti, seda parem kiirem ja võimsam. Nagu cbr900rr, impresa wrxsti (wtf??? reaktsioon) jne. ma praegu 50cc endut peaks vaatama võtaks bera rr racingu. http://www.les50cm3.com/images/marques/ ... cing-1.jpg mul garaazis racing võrr külgkorviga, see peaks ka suht tegija olema. vaadake palju r-e.
pole siia teemasse ammu kirjutanud... anyway, sain siis ratta hooldusest paar päeva tagasi kätte aga sõita ei saa, sest käsi kipsis Vahetati ära õlid, dosool, puhastati karpa ja õhufilter jne. Nüüd raudselt hakkab mõni ajama, et karpa/õhufiltri puhastamisega saab iga mats ise hakkama jne... mind ei koti, sest pole veel sinna tasemele jõudnud, et ise mootoris midagi teha. Tuntud vanasõna:kui ise ei oska, siis ära hakka ise tegema, muidu rikud midagi ära, ja pärast võib asi minna kalliks, parem lase proffil teha. Samas ratta omamine eeldab, et sa oskad seal ise midagigi parandada niiet jh... Vahetati ära tagatuli, uuel on suunad sees ja kuna ma jätsin vanad suunad peale, siis on mul taga topeltsuunad 8) Vahetasin ära peeglid, sest mul oli ainult vasak peegel ja noh, et sobiks, siis ostsin mõlemad peeglid uued. Uued gripid, sest vanad olid katki. ja parandati ära tagumine parem gondel, sest ma panin talvel lolli peaga matsu :roll: ja that's about it... pilte pole, sest ma pole teinud.
kohe, kui käe kipsist lahti saan, teen. Ma ei hakka ühe käega ratast kuurist välja ajama Kloostrimetsa Motopood.
hmm.. ma ületasin ennast ja ajasin masina ikkagi välja. Kahjuks sain teha ühe pildi enne, kui telefoni mälu otsa sai :lol:
ausalt öeldes sinu arvamus ei huvita. Mulle meeldib ja ma ei ümber tegema, sest mingi internetimuskleid pingutavale tüübile minu ratas ei meeldi.
pane eelmine leht, seal allpool peaks olema selline tekst minu poolt kirjutatud: Kahjuks sain teha 1 pildi enne, kui telefoni mälu täis sai seal all on see sinine küsimärk, paremklikk selle peal ja open image in new window
noh, täna sain siis lollusega hakkama. Lendasin mentidele 75 kmh radarisse Lükati silla juures, Pirital. Enne seda oli olnud veel üks buss, mis andis teada, et ma lähenen kuidagi kiiresti... Nüüd 31 mai otsuse järele. Ütlesid, et rohkem kui 600.- ei saa trahv tulla.
suht kahtlane värk ikka... krt ma ei saa aru sellest, et kas 600.- on alaealisele max trahv, või mopeedile? sest, et masin mis läheb üle 45 kmh ei ole enam mopeed ...
600 ei ole max trahv. Mul trennis üks vend 125cc Apriliaga, ta on 16 või 17 ei tea täpselt. Igastahes tal nüüd A1 kateggooria load olemas. Aga kui ta selle ratta kätte sai, siis läks maal, kuskil täiesti X kohas ratast proovima, ja sai 1200.- trahvi lubadeta sõidu eest, sest tal siis ei olnud veel lube. Aga ei, kui ma lähen üle 45, siis mul ei ole mootorratas, sest mu kubatuur ei tõuse ju. Mulle saab teha trahvi ainult valmistajakiiruse ületamise eest.
Mopeedi all mõistetakse sõidukit, mille sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 cm 3 ja valmistajakiirus ei ületa 45 km/h.
jah, aga mis mul siis on, kui läheb üle 45 km/h aga ikkagi on 50cc, siis ei saa ju mu ratast panna mootorratta alla, sest kõik masinad, mis on ÜLE 50cc on juba mootorrattad.