kust võtad et sul mootor hõre? Palju ls Kui ta sul külmalt töötab ja soojana mitte, siis äkki karpa umbes - ei saa pena kätte. Sul automaat toores, kui ei ole siis saad käsitsi proovida, hoiad toorest peal ja vaata kas siis jääb tööle ilusti. Kui jääb siis arvatavasti saabki pena vähe peale, karpa umbes vms.
No mul suri ka isegi veeredes välja, kohati sureb siianigi, aga vabakäigule seismajättes suri kohe välja, sest õli oli palju ja sumpas oli ka mingi kogus õli vms, õliga mingi teema igatahes, enam ei sure külmalt ka välja.
viga oli selles, et säde kaob ära lambist. Kuid.... mis oleks selline norm sportsumm sellisele rattale mis üle 3k ei maksaks?(Niisama küsin)
Kui säde lambist ära kaob, võib olla kontakti või mingi juhtme kamm süütepoolist. Odava sportsumpa saad akutrelli ja jämeda puuriga. Lase püti alla paar auku ja kohe parem. Need "sportsumpad" peavad ka euronormidele vastama ja on ka piiratud.
Ise soovitaks Giannelli sport summutit,andsis vägahea tulemuse ikka 4 taktiline yamaha jäi ilusti seljataha
Lõpeta no ära. Sumpat puurivad ainult lollid. Originaalsumpsi resonaator lõigatakse lahti, eemaldatakse sealt seest huinjaad (paun peab olema 100% tühi seest), keevitatakse kokku tagasi ja ongi valmis. Tänavalegaalsed (e-tähisega) summutid võivad ka sisaldada huinjaad, mis tuleb samamoodi välja lõigata. "For racing use only" jne tähisega, ehk mitte-tänavakõlbulikud summutid peaks olema korralikud. Summuti lõikamise hind on rellakaketas või paar ja natuke keevitust, keevitamiseks sobib gaasikeevitus kui ka MIG, väga hea ja ka ilusa tulemuse saab aga TIG keevitusega kuna pind jääb sile nii seest kui väljast. Tasub meeles pidada et peale summuti ümberehitust või vahetust tuleb karburaator peaaegu alati uuesti reguleerida.
Tubli, rallitaja, et sa mu irooniale pihta said. Kõige pealt tuleks ära vahetada tihend lenksu ja sadula vahel ning siis alles mingi "tüünimise " peale mõelda.
mul andis Metrakit thrower kõvasti juurde. See on ilma E märgita ja seest tühi arvatavasti. Maksis 2142.- ilma postikuluta, 10% allahindlus oli ka.
väga suur kogus irooniat pole hea, leidub neid kes võtavad kõike tõsiselt mis vähegi targema inimese öeldud ja pärast ongi mingil tüübil sumpsis suured augud ja pläristab möödal inna ringi nagu mingi juhmard.
mina sain asjast nii aru, et süüte juurest on midagi perses, sellepärast säde ära kaobki. Uus jupp plekib 3k ja tellmine 2 nädalat. Hetkel ära ei tellinud, aetakse mingid ullud elektrikud kokku ja siis vaatab, kas annab midagi peale aretada. Tra, ja nüüd kõige sobivamal ajal läks ratas perse ka... Närvid nii läbi Ja mul on veel enne seda tripp Haapsallu, pokerhentzi juurde, laupäeval lähen. Egas midagi, tuleb tripp rolluga ette võtta.
peale kuud aega ootamist sain masina lõpuks kätte... sellel pikal ajal on väga hea põhjus ka-süütemähis(mis oligi perses) oli tellimises ja mul endal lihtsalt polnud füüsiliselt aega et jamada :roll: . Täna õhtuks on 34km uut kolbi sisse sõidetud Kolb on Malossi MHR. 8) Chill. E: Kuidas üldse kõige paremini sissesõitu teha oleks?
Ei ületa piirikiirust, ntks. 40 km/h, kui on antud ja kindlasti ära peenesta(ei anna kõvasti pöördeid). Kõige kiiremini saabki nii, et lased kuskil maanteel, või ka linnas lihtsalt rahulikult ringi, ei pea iga foori alt minema tuiskama ja juba varsti on sul see paarsada km tehtud... Ja vaata, et sa ikka teed rikka segu(õli paned sisse) muidu võivad tagajärjed karmid olla...
Sissesõitu on kõige parem teha kas külje pealt või tagant... mõnele autole. Aga mootorile tehakse siiski seda ikka järkjärguliselt. Alustad sealt 25 km/h u. 50km ja edasi 35km/h... Kuigi pigem tuleks seda arvestada mootori pöörete järgi. Mõni oinas mõtleb vb 1. käiguga 40ga sõita. Muretuid kilomeetreid.
3rik su huumor on hea, aga katsu seda taltsutada ega ma sõidangi rahulikult, et pöörded hoian võimalikult madalal jne... aga segu tegemisel panen ikka tavalist õli, mis muidu õlipaaki panen, ehk need igast Castrol TTS täissünt õlid jne?
Sissesõit võetakse mootori pöörete järgi, mina sain teha enda DTga sissesõitu 60-65 km/h, kuna kuuenda käiguga olid pöörded normi piires sissesõidu jaoks, rolleritele tuleb teha sissesõit kiiruse järgi, kuna mida suuremad on pöörded seda suurem on kiirus.
Kohapeal lasid tuksuda, alusilkuga lased kohapeal väikese satsi tuksuda, nii 30 minti kokku, sõidad mingi paar paagitäit rahulikumalt ja anna tuld