BlackOut'i Derbi Senda DrD Racing '06

Discussion in 'Lugejate mootorrattad' started by BlackOut, Aug 28, 2009.

  1. Groovy

    Groovy New Member

    459
    0
    0
    Ei ole jah, aga ise ta ju pakkus. :p
    Kui tahad täna sõita siis lase aga kui mitte siis homme ntx. :)
     
  2. BlackOut

    BlackOut Member

    139
    0
    16
    davai, ta tuleb juba järgi:D
     
  3. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    kust võtad et sul mootor hõre? Palju ls

    Kui ta sul külmalt töötab ja soojana mitte, siis äkki karpa umbes - ei saa pena kätte.
    Sul automaat toores, kui ei ole siis saad käsitsi proovida, hoiad toorest peal ja vaata kas siis jääb tööle ilusti. Kui jääb siis arvatavasti saabki pena vähe peale, karpa umbes vms.
     
  4. Groovy

    Groovy New Member

    459
    0
    0
    No mul suri ka isegi veeredes välja, kohati sureb siianigi, aga vabakäigule seismajättes suri kohe välja, sest õli oli palju ja sumpas oli ka mingi kogus õli vms, õliga mingi teema igatahes, enam ei sure külmalt ka välja.
     
  5. BlackOut

    BlackOut Member

    139
    0
    16
    viga oli selles, et säde kaob ära lambist. Kuid.... mis oleks selline norm sportsumm sellisele rattale mis üle 3k ei maksaks?(Niisama küsin)
     
  6. IN4R3K

    IN4R3K Member

    800
    0
    16
    leovince v6 näiteks vms.
     
  7. 3rik

    3rik Member

    81
    0
    6
    Kui säde lambist ära kaob, võib olla kontakti või mingi juhtme kamm süütepoolist.
    Odava sportsumpa saad akutrelli ja jämeda puuriga. Lase püti alla paar auku ja kohe parem.
    Need "sportsumpad" peavad ka euronormidele vastama ja on ka piiratud.
     
  8. ATMracing

    ATMracing Active Member

    1,126
    0
    36
    Ise soovitaks Giannelli sport summutit,andsis vägahea tulemuse ikka:) 4 taktiline yamaha jäi ilusti seljataha:)
     
  9. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Lõpeta no ära. Sumpat puurivad ainult lollid. Originaalsumpsi resonaator lõigatakse lahti, eemaldatakse sealt seest huinjaad (paun peab olema 100% tühi seest), keevitatakse kokku tagasi ja ongi valmis. Tänavalegaalsed (e-tähisega) summutid võivad ka sisaldada huinjaad, mis tuleb samamoodi välja lõigata. "For racing use only" jne tähisega, ehk mitte-tänavakõlbulikud summutid peaks olema korralikud. Summuti lõikamise hind on rellakaketas või paar ja natuke keevitust, keevitamiseks sobib gaasikeevitus kui ka MIG, väga hea ja ka ilusa tulemuse saab aga TIG keevitusega kuna pind jääb sile nii seest kui väljast.

    Tasub meeles pidada et peale summuti ümberehitust või vahetust tuleb karburaator peaaegu alati uuesti reguleerida.
     
  10. 3rik

    3rik Member

    81
    0
    6
    Tubli, rallitaja, et sa mu irooniale pihta said.
    Kõige pealt tuleks ära vahetada tihend lenksu ja sadula vahel ning siis alles mingi "tüünimise " peale mõelda.
     
  11. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    mul andis Metrakit thrower kõvasti juurde. See on ilma E märgita ja seest tühi arvatavasti.
    Maksis 2142.- ilma postikuluta, 10% allahindlus oli ka.
     
  12. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    väga suur kogus irooniat pole hea, leidub neid kes võtavad kõike tõsiselt mis vähegi targema inimese öeldud ja pärast ongi mingil tüübil sumpsis suured augud ja pläristab möödal inna ringi nagu mingi juhmard. :D
     
  13. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    mis su masinal viga on siis et 14-ndaks korda ei saa?
     
  14. BlackOut

    BlackOut Member

    139
    0
    16
    mina sain asjast nii aru, et süüte juurest on midagi perses:D, sellepärast säde ära kaobki. Uus jupp plekib 3k ja tellmine 2 nädalat.
    Hetkel ära ei tellinud, aetakse mingid ullud elektrikud kokku ja siis vaatab, kas annab midagi peale aretada. Tra, ja nüüd kõige sobivamal ajal läks ratas perse ka... Närvid nii läbi:D Ja mul on veel enne seda tripp Haapsallu, pokerhentzi juurde, laupäeval lähen. Egas midagi, tuleb tripp rolluga ette võtta.
     
  15. BlackOut

    BlackOut Member

    139
    0
    16
    peale kuud aega ootamist sain masina lõpuks kätte... sellel pikal ajal on väga hea põhjus ka-süütemähis(mis oligi perses) oli tellimises ja mul endal lihtsalt polnud füüsiliselt aega et jamada :roll: . Täna õhtuks on 34km uut kolbi sisse sõidetud :p Kolb on Malossi MHR. 8) Chill.



    E: Kuidas üldse kõige paremini sissesõitu teha oleks?
     
  16. pokerhentz

    pokerhentz Member

    261
    0
    16
    Ei ületa piirikiirust, ntks. 40 km/h, kui on antud ja kindlasti ära peenesta(ei anna kõvasti pöördeid).
    Kõige kiiremini saabki nii, et lased kuskil maanteel, või ka linnas lihtsalt rahulikult ringi, ei pea iga foori alt minema tuiskama ja juba varsti on sul see paarsada km tehtud... Ja vaata, et sa ikka teed rikka segu(õli paned sisse) muidu võivad tagajärjed karmid olla...
     
  17. 3rik

    3rik Member

    81
    0
    6
    Sissesõitu on kõige parem teha kas külje pealt või tagant... mõnele autole.

    Aga mootorile tehakse siiski seda ikka järkjärguliselt.
    Alustad sealt 25 km/h u. 50km ja edasi 35km/h...
    Kuigi pigem tuleks seda arvestada mootori pöörete järgi. Mõni oinas mõtleb vb 1. käiguga 40ga sõita.

    Muretuid kilomeetreid.
     
  18. BlackOut

    BlackOut Member

    139
    0
    16
    3rik su huumor on hea, aga katsu seda taltsutada :p

    ega ma sõidangi rahulikult, et pöörded hoian võimalikult madalal jne...
    aga segu tegemisel panen ikka tavalist õli, mis muidu õlipaaki panen, ehk need igast Castrol TTS täissünt õlid jne?
     
  19. rregular

    rregular Member

    423
    0
    16
    Sissesõit võetakse mootori pöörete järgi, mina sain teha enda DTga sissesõitu 60-65 km/h, kuna kuuenda käiguga olid pöörded normi piires sissesõidu jaoks, rolleritele tuleb teha sissesõit kiiruse järgi, kuna mida suuremad on pöörded seda suurem on kiirus.
     
  20. Groovy

    Groovy New Member

    459
    0
    0
    Kohapeal lasid tuksuda, alusilkuga lased kohapeal väikese satsi tuksuda, nii 30 minti kokku, sõidad mingi paar paagitäit rahulikumalt ja anna tuld :)
     

Jaga seda lehte