Re: Corpy, Kinroad XT50-18 Uurin järgi... Tänud. Uurisin täna ka veidi karbussi, pole mootorit ju veel näppida jõudnudki... igatahes, keegi kes omab sama mootoriga masinat (minimopeed, chopper, vm) võiks ehk õelda milline kruvi karburaatoril on idle-kruvi ja milline on õhu/kütusesegu kruvi? Ma ei mõtle Jet-e vaid karbussi peal asetsevaid kruvisi, rolleril on kõvasti loogilisem see seal, kruvi on pandud gaasitrossi piiraja külge ja selle järgi paned paika oma idle. Teine kruvi on karbussi all eraldi. Seal aga kaks kruvi kõrvuti suhteliselt, mõlemat põõrates läksid põõrded kõrgemaks. Tundub, et Camexil ei ole ühtegi silkut mulle pakkuda. http://www.camex.ee/index.php?orderby=p ... &keyword2=
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 elista ja küsi, kodukal pole pooli asjugi sellest mida tegelikult on võimalik saada.
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 mul on ka hiinakas , see vedruga kruvi on tühikäigu oma ja see teine , mis suht sees on siis segu kruvi vmiskruvitakapoleks , mul oli piiraja kollektoris , siuke pisike auk oli ainult ja sumpsi lõikasin ka lühemaks = 75 km/h sirgel
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 Noh kui paska, siis pole ju mõtet üldse tellida ? Teemasse: Ma ikka imestan, et nii vaikselt käib see masin. Kunagi ise oli ka plaan selline osta aga plaaniks see jäigi.
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 seda lollust ära küll tee, mida siin mõned õpetavad, et siduriga masinaga vahetada ilma käike. See kulutab sul hammakad ära ja vaevalt hiinakas sellist retsi kannatab. Ilma sidurita käike vahetavad krossisõitjad, kiirema käiguvahetuse eesmärgil, aga neil käib ka mootor peale igat sõitu lahti...
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 Tollel peaks olema tavaline mingi atmi mootor vms.. Niiet sinna saad panna igasuguseid silindreid 70-90cc jms. cn-parts.com jah sealt saab k6ik vajaliku, sõbralegi tellisime üleeile 70cc silindri ära. vahetades veel ka nukkv6lli saaksk iirendust paremaks. Kuids kiirendus on? Edu masinaga.
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 kui sa tahad kunagi midagi võimsamat osta piti mootor... See sobib sinna 1:1-ele alla Vaata omele mõni meelepärane ning hakka liiklema vähe inimlikuma kiirusega http://www.atmracing.ee/?lang=est&m1=45&m2=110
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 neid piti mootoreid müüakse kõvasti siin Mootorrattad ja varuosad-e all. Vaata ja kiika ringi.
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 ei käi kõigil krossimeestel mootor peale igat sõitu lahti. pealegi siduriga käiku vahetades kulutad siduritrossi ära... õigesti toimetades pole hammakatel väga vigagi aga siduri leevendusjunne läheb nagu maasikaid karu soolestikku. gaas tugevalt peal käiku vahetada ei tohi. muidu soovitan vahetada siduriga käike, see ilma vahetus on nagu rohkem kogenud kuttide teema.
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 profiliigas ikka käib suht, ega kõigil jah ei käi Ma olen ise ka paar korda sõitnud nii häda korral ilma sidurita, saab muidugi aga ei ole kasulik nii teha, kui sul sidur olemas siis milleks ilma vahetada lol aga muidu jh kui dragi teed siis vb jah võiks nii teha , et lutt põhjas siis lased laksti gaasi maha hästi korraks, samal ajal vahetad, siis saab jah ilusti aga kasulik ei ole ikka. To rallitaja: Odavam on siduritrossi lappida/uus osta kui uut sidurit osta.
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 Aga milleks ma peaks ilma sidurita vahetama käike? Ma ausalt ütlen, et ei oska ilma. Mäletan, et mingil vanal Jawal oli vist automaatseks tehtud käiguvahetus sellega, et käiguvaheti jalakang oli ühendatud siduri trossiga nii, et käiguvaheti kangi vajutades läks sidur ise automaatselt peale. Tänud lingi eest nendele mootoritele, uurisin seda saiti veidike. Arvan, et sealt tuleks kindlasti osta taha uus väiksema läbimõõduga ja hammaste arvuga hammakas, nimelt kiirus on selle taga kõvasti kinni hetkel, mootor läheb 4-jandaga liiga pöördesse.
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 Kooli algusega ja ühikasse kolimisega on sõitmine ainult nädalavahetusel võimalik ... tundub, et kolme nädala jooksul kui ma ei olnud masinat käivitanud oli aku tühjaks saanud ... kahest vända matsust ja toore andmisest piisas, et masin käivitada. Veidi soojenes ja oli sõiduvalmis. Pole olnud aega tallinna kärutada ja sealt korralik õhufilter ja sportküünal osta ... stock jubinad on üsnagi käkerdised. Mootor ise on aga üsnagi normaalne. Mis kõige tähtsam minuarust. Ka hea vaikne ja ei plärise ... 4T on väga hea sellessuhtes.
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 Mu paraleel klassist üks tüüp ostis ka endale sellise masina 600.- millel oli tagratas puudu, võtis vanalt samasuguselt ratta ja väga äge pill sai. Normaalne masin on muidu see aga tippu on väga vähe. Soovin ainult edu.
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 Mu paraleel klassist üks tüüp ostis ka endale sellise masina 600.- millel oli tagratas puudu, võtis vanalt samasuguselt ratta ja väga äge pill sai. Normaalne masin on muidu see aga tippu on väga vähe. Soovin ainult edu.
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 Ot sa ütled, et 600.- eek sai endale masina? Vb mõtled 6000.- Aga no see selleks, tippu on tal tegelt 50cc masina kohta üsnagi palju ... arvestades seda kere mida ta järgi peab veel vedama. Pigem on just see kohalt kiirendamine raskema võitu ... eriti külma mootoriga ... sooja mootoriga läheb veidi paremini. Hiinlase kohta on tõesti hea masin ... kena välimus kui ka mootor on hea. Tõsi ta võiks olla võimsam ... kohe kõvasti ... kuid kui ilma lubadeta vaja sõita ... suuri summasi Aprilia RS 50 peale ei taha ka maksta ja kena välimusega masinat vajad ... siis see hiinlane on tõesti täitsa kena ...
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 Päriselt oli ka 600, sellel polnud lihtsalt tagaratast ja mingit värki need võtis vana samasuguse masina pealt.
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 Väga valesti mäletad. Jawal oli kohe tehasest tulnuna nn automaatne sidur peal. Mingit trossijama seal kindlasti ei olnud. Vahet polnud kuidas käiku vahetasid, kas käega sidurit vajutades või jalaga. Enda omal oli mingi aeg siduritross pikka aega puruks, harjus ainult jalaga toimetamisega nii ära, et ei tahtnudki eriti uut trossi panna. Sama süsteemi kasutasid hiljem ka venelased ka oma IZ Jupiter-il.