Re: Corpy, Kinroad XT50-18 Võimalik tõesti, et valesti. Igatahes miski aparaat oli ehitatud trossiga nii, et see automaatselt siduri peale lükkas.
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 Üks õine post siis, und pole naguinii. Igaljuhul, masinast siis niipalju, vahepeal juhtus selline asi, et sai üks pikem ots ette võetud suvila poole, kiiu torni juures (paarsada meetrit siia sinna) kadus masinal jõud ja suri välja. Käivituda ei tahtnud, olin juba päris närvis, kuna olin päris pika otsa maha sõitnud ja pool teed nii tulla kui minna oli. Väljaspoolt polnud midagi näha kõik nagu oli korras. Sai siis käik sisse pandud ja proovitud kas masin käima lükates käima läheb ... (starterist ega ka jalast käima ei läinud) lükates läks käima ... kuulda oli mootoris lõginat. Polnud sel hetkel kedagi järgi ka kutsuda ja trantsportida masin minema ilma, seega pidin hakkama sõitma kummalegi poole, otsustasin sõita koju tagasi. Sai siis lastud tasakesi umbes 40-45km/h kiirusega, jõle mage oli sõita sellel kiirusel ikka. Sõidsin umbes pool koduni jäävast teest ära kuni mootor samamoodi välja suri, sai käima lükatud ja veidi sõidetud ning sama lugu ... igakord aina väiksema maa maha ta sõitis. Lõpuks käis kuskil silindri/klapisüsteemikambris raksakas ja võttis taguratta blokki. Õnneks koduni oli jäänud üsnagi vähe maad arvestades seda kõike mis taha veel jäi. Lükkasin umbes 5-6 km masinat koju. Kuna oli sel ajal nädalavahetus ja mul oli jäänud koolis veel käia nädal siis jäi masin garaaži ootama mil ma ühikast tagasi jõuan ja koju suvevaheajaks jään. Üleeile(kella järgi) see ka õnnestus lõpuks ja sain masina kallale uurima minna. Vaatasin mootorit pikemalt, uurisin õlitaset karteris, kuidagi kahtlaselt vähe tundus olevat, hakkasin alt karteripõhjas olevat õliväljalaske polti lahti keerama, tundub, et mul ei olnud vajadustki mutrivõtit kasutada, polt oli lahti, nagu oleks see sõrmedega sinna ette tagasi keeratud, keerasin siis selle lahti, pm tilkagi õli sealt alt välja ei tulnud mootor oli teoreetiliselt kuiv, niipalju kui teda seal põhja võis jääda oli seda seal alles. Siinkohal tervitan tõbrast kes selle välja võis lasta, ükskõik mis põhjusel. Suht koht kahtlane, et keegi roniks niiviisi masina kallale, kuid muud seletust ma ei suuda leida, kuna kui mootor oleks õli sõõnud oleks ta suitsenud päris kõvasti, välja voolamise jälgi kuskil ka ei ole, peale selle mutriümbruse mootor oli täiesti puhas, tihendid kõik terved jm, tolm oli ainult peal. Igaljuhul sai otsustatud juba enne seda, et mootor uus peale istutada. Seekord tuleb 125cc pitbike mootor. Sai juba ostumüügi teemas tehtud teema, et ostan sellist mootorit, kuid võib pakkuda ka siia kui kellegil midagi suuremat on nt 80-125cc Lifan tüüpi mootoritest. Hetkel siis sellises seisus (Ei taha garaažis istuda masinaga, palav ja pimedavõitu ning pole ka eriti ruumi, seega sai õues murupeal asjad ära aetud),
Re: Corpy, Kinroad XT50-18 Nii, masinast niipalju, et sai 110cc mootor peale pandud, palju mugavam on sõita, kuigi käigukast nüüd teine ja käigud käivad erinevalt eelnevast, (esimene alla, ülejäänud üles) Kuna vene masinaga harjunud ja ei olegi palju probleemi sellest. Sai ehitatud süütesüsteemist ka hübriid, nimelt see mis vanal mootoril istus, oli palju erinevam sellest mis praegusel uuel, (uuel polnud kaasas süütesüsteemi) veidi elektriku mängimist ja oli töötav süütesüsteem olemas, korra sai mõeldud miks massi pole, aga tuli meelde, et mootor tuleb ka eraldi massijuhtmega ühendada raamiga (ta on mingil määral kummpukside peal). Esimest korda käivitades piisas kahest löögist ja masin käis, karbuss oli paigast ära küll, kuid gaasi peal hoides töötas kenasti. Sai samuti ostetud uus süüteküünal ja koonusfilter koos plastikümbrise/kaitsega (rõve läbipaistev sinine on küll, kuid pole viga). Samuti ka video sellest kuidas masin töötab. http://www.youtube.com/watch?v=GYuVOJJJ5v8
Kasutaja "karvase" vana mootor jah, siiani töötab ilusti ühe enda lolli vea pärast sai korra teepeale jäädud, polnud viga, õnneks sai tuttavaga parklas jamades kokku ja nende abiga sai korda masin aetud keerates magneeto korralikult kinni, unustasin nimelt selle õrnalt kinni, kui sai sädet proovitud ja ei pingutanudki ära. Nüüdseks "uue" mootoriga sõidetud umbes 128km maha. Täna hommikul tõi kuller uue veohammasratta, sai tippkiirust juurde ja jõudu oluliselt ei kadunud, enne oli väikene 14 hambaline hammasratas ees, kui nüüd on 17 hambaline (kõige suurem mis vahele mahub) samuti ei ole mootori põõrded nii laes kui neljanda käiguga lasta. 50cc ülekanne on veidi nõrgem nimelt. Nüüd ilmnes peale hammasratta vahetust probleem, tuled ei põle. Suunad töötavad, pidurituli töötab kuid parktuli ega lähi-kaugtuled ei tööta. Kontrollisin just pingeregulaatori üle, proovides korra rolleri oma ja proovides kinroadi oma rollerile. Ehk on teil mõtteid kus viga võib olla.
Kõik korras nüüdseks, pirnid sai kohe ära testitud, polnud nendel midagi viga, viga oli hoopis mähises mis läbi oli, ime et üldse töötas tegelikult, kuna vana masina pealt võttes oli ta juba päris tumedaks tõmmanud ennast. Igaljuhul see osa korras.
mul teeb enda oma täpselt samat häält. ka hiinajunn.. aga see sul 50cc, mitte 110cc ju ? E: vaatasin aint esimest 2-te lk-d kuni videoni... ei teadnud ,et uus mootor on..
Sai Üleeile tellitud Sport CDI - New Racing http://www.cn-parts.ee/index.php?page=s ... =1&lang=et Täna pole viitsinud masina kallal üldse mõllata, homme lükkan CDI külge, vaatab mis häält masin siis tegema hakkab.
Kui kedagi huvitab siis lõpptulemusest paar pildikest: - soojal suvel tehtud pildid veel. Usun, et see jääb selle masina jaoks ka viimaseks suuremaks ehituseks, kuid midagi veel täpselt ei ütle, naguinii tulemas esimene auto varsti koos lubadega, kaherattalistest see viimaseks kindlasti ei jää, tuleb suuremaid ja võimsamaid kindlasti juurde.