ma tahtsin üht asja kontrollida mis ng kõrvu jäänd , et paljud räägivad et originaal rihm tuleks vahetada pikema vastu vms .. aga mida se annab vms? :roll:
sport rihm on laiem ja pikem mis võimaldab rohkem taldrikutel üles joosta , mis annab nii parema kiirenduse kui tipu.
migni 5km/h kepsu kindlasti ja kiirendusel peaks ka ikka tunda andma , ise endal kogemusi ei ole sellep täpsemalt ei tea öelda.
Selline küsimus et kui keeway-l (f-act) on variaator ja rihm suured piirajad, kas siis need stock tagumised taldrikud ja see jahutus taldrik piiravad ka oluliselt kiirendust ja lõppu või neid on mõttetu vahetada??
taldrikute , variaatori ning jahutustaldrikute vahetus kasvõi roxi omade vastu annab väga palju juurde , kui sportrihma jaoks raha napib osta mõni originaal minarelli stock rihm.
Mainiks igaksjuhuks ennem ära selle, et roxi jahutustaldrik ning variaator EI sobi CPI´le ja Keeway´le. (CPI/Kiivi vänt on 16mm nuutidega, minarelli oma on 14mm.) Seega palun ärge rääkige asjadest, mida teostada ei saa, sest siin foorumis on üpris palju algajaid kes matsu ei jaga ning ostavad seda, mida soovitadakse.
Saab teostada ja väga eduliselt , loe minu cpi teemat veidikene ja saad aru et on võimalik teostada. Kui lugeda ei viitsi siis ütlen niipalju et väntvõlli vahetusest piisab , saab loopida sisse Ap/aeroxi juppe variosse. Kõik on teostatav kui sa seda tahad
No ilmselgelt sobib minarelli variaator minarelli väntvõlli otsa. Rääkisin siiski seda, et CPI originaal väntvõllile ei sobi minarelli vidinad.
mida täpsemalt mõtled? ülekande suurendamise mõte on näiteks selline et hammaste arvu vähendamine / suurendamine, üks annab jõudu teine tippkiirust.