2.0 TDI mootoreid on mitmeid erinevaid variante. Kus õlipump on 6mm 6-kant võlli ülekandega, kui see läheb lendab turbo ka takka seega (Y) (muidugi endal juba nn patent leiutatud, seal tuleb veidi ümber teha ja asi vinks-vonks) siis kas tasakaalustus võllid ning õlipump on hammasratta või kett ülekandega (ketiga variandile varuosi ei toodeda seega järeldus tehke ise ) Siis on ka selline, kus õlipump on eraldi kett ülekandega, nagu 1.9TDI ja ka vanematel mudelitel. Minu 2.0 ainsaks veaks võiks olla eelsüüteküünalde paiknevus
rattaspoilad?millised need veel on? juhipoolne kapoti nurk tundub ka kuidagi ttivaga võrreldes mööda. muidu selle viimasel pildil vasakpoolse maasturi reg märk MNN?
Sõitnud sama mootoriga A4ga, see punn peaks siis küll üpriski kärme olema, arvestades seda, et A4 liigub juba täitsa hästi selle kahese disla kohta.
Refonda/Kuusakoski kaalule. Mis ta peab nüüd sellepärast uue kapoti ostma, et pildipeal tundus 2mm mööda olevat? Kah asi, millele tähelepanu pöörata. Mine mõõda oma bemmil mõõdulindiga vahesi.
oibläää sa kah nagu türamüra juba....no eks ikka karvad hakkavad kasvama närvid läbi ja värki,no see puberteet.annan andeks.
Samahea ju, et ÕU, btw, sul on neeruplekil kivitäke. And so? No ei saa aru sellisest nokkimisest, kadedus ilmselt...