kasutaja -vanaisa- räägib õiget juttu, see on täis saast oma mootri poolest, välimus on kah. Klassivend pidi seda mootrivahetust ootama 2 kuud :S ja see uus mootor on ka sama veaga...kindlam oleks segu paaki teha ju? Muidu edu sellega ...
Tean 3 uute quattronovet ning aint üks pole esimeste 1500 km-iga kotti jooksnud. Aga omanikule palju edu ja jaksu! Hoolda siis korrapäraselt.
No nagu ma ütlesin, kogusin juppide müükidest enamus raha kuid osa tuli isalt. Ja ta ütles et sa ei osale selles kui ma jälle kasutatud ostan. Tsiteerin ''Kasutatud rollerid on oma ressursi ammu juba ammendunud, seisab siin jälle aasta-kaks kuuri all ja kogub roostet.'' Ma ei ole sellega päris nõus, oleks tahtnud enne 1400 eest osta SX'i või mõne R'i. Aganoh, Benelli tuli. Mu meelest sellel rolleril on suurepärane disain (kõrge põhi meeldib eriti). kuri selline
Ise oleks pigem võtnud mingi muu kasutatud masina, korralikult asja üle vaadanud, järele jäänud raha eest hoolduse teinud ning nautinud kulgemist julgelt mitu hooaega. Väga pole kuulnud nende masinate tüüpvigadest, kuid eks ta mingi imemootoriga ka ole, meenutab kuidagimoodi Keeway ja hiina 4t ristandit disaini poolest. Tjuunida neid ei tasu, tuunides on kõige targem vahetada iga viimne kui detail välja, muul juhul hakkavad järjest originaaljupid üks-teise järel läbi minema.
Eks jah, kui see 500 km on läbitud siis lasen ajust piiraja maha. Ning järgmine hooldus läheb see tehase forsseering komplekt. Teemaväliselt et osssa perse kui palju kütust see võtab. 100km läbitud ning peaaegu paak läinud. 100km/4l ma usun. Kas see peabki nii palju bena võtma või midafucki.
Forsseeringkomplektiga hakkab minema 50km/ paagi kohta raudselt. See käitub kahtlaselt, ei peenesta sellega ega midagi, sõidan täiesti rahulikult, siis hakkab umbes 15km/h pealt kahtlaselt palju pöördesse minema, kui liiga järsku rullikut tõmbad siis poob, või läheb pöördesse ja ei liigu eriti
mootor on tal Keeway'ga 1:1, võrdlesin juba enda cpi ja klassivenna benelli mootorit, absoluutselt mitte mingit erinevust pole peale selle et benellil taga ketas ja variokaan veidi teise kujuga ning benelli kirjad peal igal pool, muidu mõlema variokaaned sobivad üksteisele 1:1, ainuke asi et benellil tundub, et ei lähe see kick nii alla kui cpi'del
Kickiga seoses on see eriti taun et tal jääb harkjalg ette kui pead lööma seda :lol: :lol: :lol: :lol:
mul oli sama asi, seal see rauast väike pulk jääb ette, ma lõikasin lühemaks seda niiet ta oli variokaane alt paar mm väljas ainult ja ulatus ikka ilusti harkjala peale ajama ja jalg ei libusenud maha
Klassivenna Benellil oli see nö forseering komplekt peal- sööb kuskil 4L/100km aga edasi küll karvavõrdki ei lähe. Paraja õnnetuse võtsid endale ikka küll. Kõik tutvustringkonna Benellid garantiiaegu kotti jooksnud. Hanno Velt müüb ikka täieliku paska- ja siis kiidab veel taevani.
Oleks tahtnud ikka jah osta AP'd. Aga kuidas saab nii aeglane roller nii palju kütust süüa?? Seletust mehaanika-alaselt tahaks. Mul võtab juba stockis nii palju umbes. Nädal aega sõida kooli ja tagasi siis paak tühi.
Küttekulu sõltub sellest, kui timmis see on. Arvesta, et piirajatega ongi see veidi kõrgem, sest pöörded on üleval aga kiirus madal.
see on täiseti p*tsis roller ... lugesin teema uuesti läbi ja mõtlesin, et tee käppelt ja käsi neil see saast tagasi osta, enne kui mingid anomaaliad juhtuma hakkvad ja kusagil teeääres passid pisarad silmas :lol: Sel rolleril reaalselt väärtust peale poest välja veermist enam poel alles oli 2012/13 benelli müügis 200 eurikuga. Ainuke pääsetee on ilmselt see poodi tagasi viia ja normaale AP või rox osta...