Ja mõnusa piruka sai asfaldil tehtud ju, ma ei tea millal see käsipidur nii hästi tööle jõudis hakata enne oli jumala pask, ei pidurdan üldse, tõmbasin järskus kurvis nalja pärast kässarit, et nkn ei võta, kohe kummivilin taga ja külg ette rsk :lol:
eile sai vahetatud parempoolne tagumine õõtshoova puks, mis oli omadega pooleks eile sai korra vajutatud ka mitsubishi eclipse gs (110kw) kõrval ja imestuseks see eest ära ei läindki veel kolmanda käiguga.
eclipsi roolis oli mingi aeglane vend kellel mõttest sidurit vajutada või käigukangi tõmmata selle tegemiseni läheb 4s aega
täitsa kogenenud vend oli roolis, eclipse lihtsalt oma hobuseid kaotanud, kaalub üle 100kg rohkem ja on lühikesed käigud. Muidugi peale 3 käigu peeneks laskmist läheb eclipse eest ära, kuna see jõuab üle 200 astuda. ega need kw ei olegi kõige olulisemad, honda civic 1.4 66kw lupsib näiteks audi a4 2.0 96kw ära :roll:
valud all, taha läksid siis 195/65/15 rehvid, ette 185/65/15. Hetkeseisust siis teloga kerge photoshoot.
See on hullem nurk jah, mingi päev peab liimimistöid tegema, tükid olemas. Ei ole teind neid. Need tükid tulid mingi 3 aastat tagasi, kui sai korra jäärajale ronitud ja isa ja vend suutsid mõlemad valli panna hea tuisuga. Esistange on suht räbal, kui saab kuskilt romulast uue samasuguse sama värviga, siis ärib ära. Tagastange tutikas. kilkayama 300 eur ja sinu, paberid olemas, veepump kinni, muidu sõitis väga edukalt, 2 väikse näpuotsa suurust roosteauku ka, üldiselt heas korras on see siks. Pindmist roostet aint palju, tutika kapoti saaks ka kaasa.
mine vii siis,praegu hui saad nii palju,hind nii madal,oleks kuu aega tagasi viinud siis oleks mingi 190 euri saanud vast
ei tea, mosse kergem kui siks ja saadi ligi 300 euri peaaegu. Eks praegu kindlasti ei saaks nii palju.