Elvise Zazerati 968 V4

Discussion in 'Lugejate autod' started by FreeZeR, Okt 15, 2012.

  1. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    neeeh :D
     
  2. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    zazerati sai vahepeal klappide regulli, pidurid korda, teise karpa ( originaal :oops: ), süüte regulli, ühe 2 uut munakat, akuraami korda.

    Hetkel mootor käib päris hästi, ainult sidur ja käiguhoovastik on saatanast. Nüüd läheb vahetusse siduri töösilinder, loodetavasti kaob sellega ära automaatsidur (2-lt kolmandale vahetab 5 sekki). Käiguhoovastik tuleb ka kuidagi lahti võtta ja mingid puksid vahele aretada, kuna käigud on üksteisest ülikaugel ja lähevad sisse rakendades karujõudu.

    Sellest hoolimata jõudis sapper rajale ja sai ajasõitudes 3nda ja ühissõidus 2 koha. Osavõtjaid oli 89. Oleks ajasõite seekord papsi omaga sõitnud, aga sellega oli probleeme (süüteluku tõttu mootor plärises + sissesõitmata tutikad rehvid )
    Millalgil saan pakkuda ka ühissõidust video või üleüldse mingi rallivideo, sõber käis filmimas, aga arvuti pekkis tal, nii et pean ise kokku panema.
    Pilte rajalt pole ka õnnestunud saada eriti hetkel. Mõni näkane pilt:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    Vahepeal siis käiguhoovastik enam-vähem korda tehtud,
    Siduripotsik ilgest sitakihist puhtaks pestud


    Ohekatku karjääri krossirajal sai 29ndal saavutatud kolmas koht ajasõitudes, ühissõit algas paljutõotavalt aga lõppes kurvalt, kuna üks otsustas tahtlikult ära nügida. Nüüd mõni pisem mõlk ja punaseid värvikriime pool külge täis.
    Sai peale pandud ka sõbra carcam ühissõidu jaoks(tänu carcamile sai ka disklahvi), aga üle ühe ringi ei jõudnudki filmida, video siin siis:
    Nädalavahetuseks tuleb teha kindlasti korda sidur, kuna sinna need paar-kolm sekundit lähevadki esikoha noppimiseks, lisaks on võistlusega peksnud kõvasti õli välja, peab seda asja ka uurima ning tuleb vahetada mingi roolivärgi jupp, kuna üks ratas tõllerdab päris korralikult. Veel tagumised amordid tahavad vahetust.

    https://www.facebook.com/photo.php?v=51 ... =2&theater

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. peremees

    peremees Active Member

    2,259
    0
    36
    rada tundub küll väga kõva.
     
  5. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    see karjäärirada on jh äge, siiamaani parim rada. Tänavaautoga päris hea sõita seda, need hüpekad raputavad korralikult. Bemmiga sai nalja küll seal.
     
  6. siim123

    siim123 Active Member

    1,740
    0
    36
    See hõreda rada ? vb mingiaeg kui peale saab lähen käin sirioga ka läbi sealt.
     
  7. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    ohekatku karjäär,

    Valtus pidi ka lai ja 2km rada olema, aga seal pole ise käind ega seda näind.
    Praegu ei lasta kusagile peale ka. Hõreda omale ka ei lasta
     
  8. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    Vahepeal käinud kahel võistlusel.
    Inglistel olid tehnilised probleemid, sidur otsustas põhimõtteliselt üldse funktsioneerida, essa ja teine juba libisesid korralikult, kolmandast rääkimata. Esimene ajasõit läks päris luhta. Teisel haarasin isa pilli ja tuli mingi 3 v 4 aeg. Lõpuks peale ajasõite hakkasin hädaldama, et mis moodi ma ühissõitu sõidan kui sidur üldse ei lahuta. Õnneks oli mul kaasas 2 vedru. Tekkis mõte, et ehk ei tõmba originaalvedru korralikult tagasi sidurit, sai pandud üks pikem vedru siduri hoovast sumpa külge, kasutades ühte vedru traadina ja kruvikaga neid liites. Vot siis hakkas sidur enam-vähem lammutama, korraks pidi gaasi ikka maha laskma, et järgi tuleks. Tunne oli hea, ühissõitude poolfinaalis sain kohe essaks ja edumaa sisse, 4 ringi oli ainult. Viimased poolteist ringi järsku sapper hakkas streikima, pidin gaasi pumpama nagu rssor hiirenuppu, siis kuidagi sõitis. Napilt jäin essaks. Jälle tuju sitt, kuidas finaalis nüüd sõita. Viga oli selles, et paagil mingi tükk ees, kuna benafilter oli kuiv pmst, polnud aega ka tegeleda sellega, kohe uuesti starti. Esimene ring sitalt liikus, mingi 5-6 sain. Kuid tänu taevale tuli jälle bena järsku peale ja turboboost taha, sai lammutatud ennast 3 kohale, esimese ja teise seljataha, aga mööda võimatu nii kiirel rajal minna volkari mootoriga sapakast ja ladast. Kolmandaks ka ma jäin. Kokku 107 osalejat

    Samuti sai käidud Winter racel nädalavahetusel. Kokku oli 88 osalejat, tagaveos 45. Võistlus ohekatku karjääris, kuhu läksin koos vennaga isa sapsiga. Tunne oli hea, mõlema vooru kõige kiiremad ajad ja essa koht tuli. Põhikonkurendid, kellele see hooaeg alla jäänud sai nüüd edastatud, nii et ehk läheb laupäeval kaius sama hästi :p :p Võimalus saada nüüd jääkunni karikas veebrauris
    Keegi mingi video ka üles riputanud:

    https://www.youtube.com/watch?v=Thc26PbSmHw
    2:37 algab zaz power, esimene kõige suurem konkurent mulle, teine valge sapakaga mina siis. Kahju et teist vooru ei filmitud, teine voor läks paremini ja sai peale aja kinni minekut stiilipunkte ka kogutud



    Vahepeal enda sapparil kaotanud rattaloksu ära, vahetasin ühe roolisüsteemi jubina ära. Vahepeal juba tekkis plaan, et lüüa mootori sisu parema vastu ümber, kuid kahjuks pole kolvidel treitud stopperisooni.
    Nüüd laupäevaks tuleb saada mootor paremini käima, sidur paremaks, tuledesüsteem aretada, esiotsa tugevdada ja jäik ühendus teha.

    Millalgil saan ka sõbra käest kaks videokaamera filmi kätte vahepeal toimunust, siis miksib ka mingi video kokku.

    Mõni pilt ka inglistelt:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. peremees

    peremees Active Member

    2,259
    0
    36
    tagumine rehv valetpidi pole?
     
  10. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    vot see oli asi, mis mind ka painas ja üks sõber sõimas rehvitöökojal näo täis, ise vaidlesin isaga ka sel teemal :D Kuid ice contactid ongi sellised rehvid. Ühel pool autot ühtepidi muster ja teisel pool teistpidi. Igal rehvil on outside ka peal.
     
  11. kaido-

    kaido- New Member

    3,276
    0
    0
    Oo,panen ka märgi maha.
     
  12. peremees

    peremees Active Member

    2,259
    0
    36
    okei,nüüd tuleb meelde,et mul olid kunagi mingid suvekad ka sellise süsteemiga.
     
  13. ktm777

    ktm777 New Member

    1,749
    0
    0
    endal oli sama kui need rehvid sain :D
    aga mudu see ilus saps ikka :)
     
  14. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
  15. ktm777

    ktm777 New Member

    1,749
    0
    0
  16. siim123

    siim123 Active Member

    1,740
    0
    36
    mulle paistab täpselt samamoodi :D
     
  17. ktm777

    ktm777 New Member

    1,749
    0
    0
    nagu vanad vene filmid, kõik käib kaks korda kiiremini :D:D:D
     
  18. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    Pilt ka - sapikal nüüd nõuete tõttu toimivad tuled ka + eemaldatud roolipiirajad, + viskasin tagumised rehvid ette (ees nüüd laiemad, kuna tagurehvidel ronivad naelad välja vaikselt, las sõidavad ees sisse tagasi ennast), homme saab ka kolmnurga ja esiotsa keevitatud tugevaks, siduril tegin ka parema lahendusega kui vedru sumpa küljes kruvikaga, bensupaak tahab ka vahetamist, raibe lekib.

    [​IMG]
     
  19. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    Film ei jookse kiiremini, kui lähedalt filmitud siis tundubki kiirem kui kaugelt.
    Sapakas ongi kiire pill, jäärajal :D:D


    E: Jälgi kasvõi inimesi või lipulehvitamist,
    eks low fps youtubis teeb ka nats oma tööd.
     
  20. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    Kaius 26ndal asi saavutatud I koht tagavedulistes ja ka I ühissõitudes, kus ma olin ikka ulmelt ees. Kaius ainuke rada kus jõudu puudu ei jää, järgmine on valtu, kus kohe kindlasti on vaja väga palju jõudu... isa omagi jääb seal lahjaks. Enda omaga seal aega ei sõida vist, kui just lada kolbe sisse ei saa ja mootorit korda. Mootor nõuab ka suuremaid düüse, kuna küünlaid vaadates olid need lumivalged :|

    Sapakast sai ka vahepeal driftiauto, nüüd keeravad rattad nii palju kuni vardad omavahel kokku lähevad.

    [​IMG]

    [​IMG]

    ja 27ndal trekksüsteemiga sõidus jäin 4. vist ja lõpus sõitjate soovil tehti ühissõit, kus jäin essaks. Peale sõitu sai isaga paarutatud rajal mingi tund vähemalt jutti. Lõpuks otsustasin maha tulla, mõtlesin et laseks viimast korda nii põiki kui saab ja läks pikaks, jäin risti seisma ja paps tuli sisekurvist (ei näind üle hange ka) ja otse kümpi. Otseloomulikult toimus see raja kõige kiiremas kurvis(60-80km/h)...

    Tulemus siin: (irl nagu hullemgi)
    [​IMG]

    [​IMG]
     

Jaga seda lehte