Elvise Zazerati 968 V4

Discussion in 'Lugejate autod' started by FreeZeR, Okt 15, 2012.

  1. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Edu!
     
  2. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    midagi uut siis, kaks komplekti kolbe treimisest, homme tuleb pikk garaaži õhtu, kaks õhtut aega teha, et laup rajale saada:
    [​IMG]

    Lisaks sai lastud teha üleminekuga tikkpoldid, et saaks teisele poole ka sportsumpa panna, mul ühel pool pandud 2 jämedamat tikkpolti ja seetõttu ei saanud teise poole sumpat kinnitada... Sumpadest hetkel pilti pole, kuid eks homme saab ja ka mootorist.
     
  3. siim123

    siim123 Active Member

    1,740
    0
    36
    Valtu rajal ei märganud sind aga viitsimist paistab korralikult olevat edu.
     
  4. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    ei jõudnud sinnamaani jah, sellel oli kaks põhjust

    1) isa autol, millega oleks olnud sinna mõtet tulla, esiots kortsus.
    2) pikale veninud laupäev, kus sai natukene võetud ja ei saanud lihtsalt üles, muidu oleks isegi enda omaga tulnud. Küll ma võitlesin hommikul, oleks kasvõi esisilda tulnud sõitma sõbra omaga, aga ärkasin 9:30 see oli juba hilja, poleks saanud harjutustiiru teha, kuna täiesti võõras rada.
    Kõik kaiud, inglisted, valtud, kabalad olen järgmistel kohal :D
     
  5. SunShine

    SunShine New Member

    2,303
    0
    0
    Edu sulle võidusõitudel ning tuunimises ! ;)
     
  6. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    Leid karteripõhjast :lol: tõenäoliselt kukkus see kolm aastat tagasi(siis kui viimati lahti käis) ülevalt sisse :D Praegu mootor laiali, oli üllatavalt vähe kulunud, arvestades seda, et õhupuhastit pole

    [​IMG]
     
  7. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    Sa vana vitt, kui hästi saps käima hakkas 8) nüüd mõlemad sportsumpad ka all ja hääled ja revvimine kõik on hea, eks homme näha kuidas rajal lendab.
     
  8. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    Eile võistlustel tabas palju tehnilisi ebaõnne. Esiteks sidur tõmbas korralikult ringi, pidin gaasiga mängima et see kuidagimoodi järele tõmbaks, 3-nda ja 4-nda käiguga ei võtnud üldse järgi. Mootor käib hästi, esimene ajavoor hakkas tõrkuma korra, ei saand vist bena kätte vahepeal, pumpasin gaasi kiiresti sõidu ajal ja hakkas jälle käima.
    Aina hullemaks läks sidur, 2 käik ei tahtnud sisse minna vahepeal, sinna kadus aega. Samuti otsustas lõpetada koostöö tagumise rehvi siselohv, sai võistluste ajal sõbra juurde ruttu sõidetud ja täpselt teiseks vooruks oli asi lahendatud. Ajasõitudes 5.koht, ühissõitudes suutsin jääda esimeseks, sain ka õrna mõlgi.
    Nüüd siis peab mootori koos käigukastiga maha tõstma ja kas terve käigukasti ära vahetama või ainult siduri, tõenäoliselt ka käigukasti.

    Peale sõite, sõitsid mu sapperiga ka isa ja vend, kes sidurist täitsa jagu said. Kodus õue peal tõmbas juba esimesega korralikult ringi.

    Avastasime, et mu sapakale on vale kollektor peale läinud, portimata, nüüdseks see porditud ja mootoriga olen rahul.
    Eks millalgil pildi ja videomaterjali liikuvast pillist.

    Natuke pildimaterjali:

    [​IMG]

    (õline värk oli)
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. -vanaisa-

    -vanaisa- Active Member

    2,735
    0
    36
    edu tuunimisel 8)
     
  10. siim123

    siim123 Active Member

    1,740
    0
    36
    sa pole mõelnud, et aretad mingi golfi v audi vms mootori peale sapsile ?
     
  11. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    Sportlik huvi võluda sapaka mootorit paremini käima ja teha õige sapakaga ilma nagu siiamaani tehtud. Uhke on sõita ikka kui sapaka plörin on taga. Auto kaal jääb ka originaalmootoriga kergemaks.
    Järgmine aasta sapakas 1,5liitrine. 1,3 siksi kolbidega on juba jääraja peal täitsa asine, tõmbasin civicust sirgel ette isa omaga(üks käib tühja, teine sõidab edasi), mõlemal samad rehvid :D
     
  12. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    Täna ECC Jääkunnil II koht.

    Sapakat tabanud jälle tehnilised viperdused nagu ikka, eile sain siduri korda. Testisõidul (100m) kadusid laksust pidurid - viga purunenud pidurivoolikus. Täna rajal läks ka teine, sai ära vahetatud, aga ei saanud korralikult õhutatud, nii et täna sai võisteldud põhiliselt aint tagapiduritega ( mitme pumpamisega tulid ka esimesed õrnalt järgi ).

    Mingi testivideo ka pärast sõite, rada oli ikka nii persses peale sõitu. Hullult lammutab autot.

    http://www.youtube.com/watch?v=sSkA40Jw-_w
     
  13. siim123

    siim123 Active Member

    1,740
    0
    36
    homme oled valtus platsis ?
     
  14. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36

    Iga ilmaga, loodan et saps ka streikima ei hakka, õnneks varusapakas võtta kohe. Aga kohal kindlalt.
     
  15. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    Valtus tuli III koht ajasõitudes ja III ühissõitudes. Naljakas oli see, et täpselt samad nimed poodiumil nii ajasõitudes kui ka ühissõitudes. Kõva lahing oli.
    Aga sapperi enda loomupärane looma jõud jääb turbotatud skodale ja vw mootoriga sapakale ikka alla. Kurvides olin persses kinni ja sirgel vaata kaugelt jälle.
    Valtu rada päris kiire ja pikk, palju ka tehnilist. Huvitav rada on, aga kurat kus jääb jõudu puudu. Laupäev uus võistlus seal, Kaiu karikasarja oma, selleks üritab mootorit veel paremini käima timmida (suuremad düüsid + süüde paika). Pidurid on ka praegu head, no ei saa õhku välja. Tagumised töötavad nagu muiste, aga esimesed huiavad, üks pool enam-vähem, aga teisel pool lööb nagu pump nii vähe. Esimese vajutusega on tagapidurid, 2 või 3ndaga on 3,5 pidurdavat ratast :D

    Ja ilge nuss oli sõita. Mingi pedelik kraad oli ja kõik jama, mis sadas muutus kohe jääks, kohapeal seistes polnud nii hull, aga hoo pealt kui tuul puhub peale oli no täitsa persses keiss. Kojamehed pühkisid niisama tühja. Teise ringiga oli pool klaasi pindalast juba jääs, hoolimata jääsula kasutamisest klaasil.
    Originaal sapakas õhkjahutusega on ju ainuke masin, millel see probleem, teistel poistel soojendused ilusti sees. Meil ka mingid 12v soojendused, aga neist pole kasu, tuleb nii vähe õhku sealt. Ühissõidus oli õnneks ainult kolm ringi, halastati. Kolmandale ringile läksin, siis sõitsin 20x10cm pilust juba, roolivahelt nägin sõita ainult lõpuks.
    Esimest korda kohanud sellist asja 7 aasta jooksul :oops:
     
  16. peremees

    peremees Active Member

    2,259
    0
    36
    sul seda bensiini pealt töötavat ahju pole siis?
    see tegi ikka korraliku sauna sisse.
     
  17. siim123

    siim123 Active Member

    1,740
    0
    36
    Se teine saps samasugune nagu sul aint musta esimese poritiivaga oli ka teie oma ?
     
  18. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    See on nii streikiv ja peen tehnoloogia, küljes ta on, aga mässata sellega pole viitsind. Ja mul kõik soe kaoks välja ka, pole väga õhutihe.
    Mingit võimsamat 12v puhurit oleks vaja.


    Jah, isa oma, sellega panime omavahel matsu, sp ka välimus rikutud ja esiots veits vildaki ja teist värvi uus poritiib.
    Teine saps tegelikult 10 aastat uuem umbes ja mudeliuuendus :D mu oma peaks tegelikult "kõrvadega" olema, aga need opereeriti ära kaasliiklejate poolt.

    meil neid sappereid 2 tükki veel muidu :D
     
  19. siim123

    siim123 Active Member

    1,740
    0
    36
    kõik samasugused välimuselt v ? :D
     
  20. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    No mu oma on välimuselt natuke erinev, kuid ülejäänd on kõik samad jah. Aga teised kaks pole värvitud, ega midagi. Hetkel ootavad oma järge.
    Muidu soojenduse koha pealt tuli see meelde, et soojenduse annaks tekitada õliradika pealt.
     

Jaga seda lehte