Re: ERN'i BMW 525TD AT Touring Individual. 2.5l 85kW(1994) KAs ainult chipitud ajule said nii palju jõudu juurde ?
Re: ERN'i BMW 525TD AT Touring Individual. 2.5l 85kW(1994) Ainult chip kindlasti 45KW juurde ei anna.
Re: ERN'i BMW 525TD AT Touring Individual. 2.5l 85kW(1994) Saad ehk sealt 115-120kw, kuid 130kw kindlasti mitte. Sõber sai chippides (ühe kiibiga chip) ja turborõhku kõvasti peale keerates minumäletamist mööda 129kw ja 420nm või ooli 390nm. Pole mõttet unistada. Muidu kellejuures chipi lasid peale panna? Leho motorspordis?
Re: ERN'i BMW 525TD AT Touring Individual. 2.5l 85kW(1994) Ainult chipiga ei saa isegi seda 115-120kw kätte, lisab umbkaudu 10kw kõige rohkem, aga arvestades seda, et auto palju läbi ka kõitnud, siis arvatavasti taasatsid kw arvu 85kw peale
Re: ERN'i BMW 525TD AT Touring Individual. 2.5l 85kW(1994) 10 kw aint?Kui midagi ei tea,siis tühja paugutada pole ka mõtet..Chipist saab enam kui 10kw. 20 kw sai ikka ilmselt. Siis tee mulle selgeks kuhu kadusid 10 kw algselt.Ega automootor pole võrrimootor,kus kolb kulub 10th km ära.. enda peres 500th km sõitnud diisel,dünos sai küll eduliselt 101kw kätte(103-est) niiet,ära aja paska,kui eitea/ei jaga.
Re: ERN'i BMW 525TD AT Touring Individual. 2.5l 85kW(1994) eks see chippimine on rohkem audivendade pärusmaa kel originaalseades mootorid lahjaks kipuvad jääma.ja ma tahaks näha,et sa ainult chipiga saad üle 10 kw juurde vaja ikka rõhku keerata,intercooler jms mõllud ka vahele lükata.
Re: ERN'i BMW 525TD AT Touring Individual. 2.5l 85kW(1994) kaob autol neid kw ka päris eduliselt,ma ei mäletagi mis seal topgearis õeldi kas aastas 1 kw umbes vist vms..
Re: ERN'i BMW 525TD AT Touring Individual. 2.5l 85kW(1994) ei ole ikka päris see mis ise keerates,chip enamjaolt annab rikkama segu vms.
Re: ERN'i BMW 525TD AT Touring Individual. 2.5l 85kW(1994) Chip enamjaolt tõstab turborõhku,ja muudab süüte nurka. Enamjaolt ,ei saa ise disladel rõhku juurde keerata.
Re: ERN'i BMW 525TD AT Touring Individual. 2.5l 85kW(1994) Ma siin suht kaua eemal old kuna vaatasin, et ei arene teema peale läks 115kw chipitud aju oleks pidand täpsustama aga hetkel ootab masin uut mootoriketti/kette. ja ka uut teise ülekandega difrit. Kuna automaatkast vedas alt, ja ei taht remondi eest hingehinda maksta, siis sai alla pandud kepikast, ja sellest ka uue diffri vajadus, kuna hetkel on liiga kiire ülekandega differ(2.73) oleks vaja 2.65 ülekandega, mis oli mõeldud TDS touringule.
1.5bari on suht lagi, või oli 1,6. Rohkem rõhku tõstad siis võivad seal pahad asjad juhtuma. Ja ma ei mõelnud seda välja, vaid kuulsin targemate meeste käest, kes selliste asjadega tegelevad igapäevaselt.