ERN'i Renault R11 TL 44kw, 1983.a.

Discussion in 'Lugejate autod' started by ERN, Aug 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. massu

    massu Administraator Meeskonnaliige Administraator

    2,331
    0
    36
    Armatuuri ei tasu värvida, parem tulemus jääb tumeda nahaga, kas siis lased kellegil õmmelda või siis paned liimiga.
     
  2. ERN

    ERN New Member

    268
    0
    0
    nahatus on hea ide kusjuures lausa, aga jama selles, et seda armatuuri maha võttes, ei saa seda enam tagasi, kuna eelmise omaniku parandustööde käigus on kõik kinnitused katki, ja on labaselt puidukruvidega kuskile kere külge lastud, armatuur armatuuriks, aga uksepolstrid laseks küll kiiremas korras korda teha.
     
  3. ERN

    ERN New Member

    268
    0
    0
    Nii, lõpuks sain siis kõik näidikud nüüd tööle!! nädalavahetusel sai temp. näidiku adaptri ära tehtud ja külge pandud, täna sai alumiiniumist vahejupp kolmikule ära tehtud, ja näidik koos anduriga ära ühendatud 8)

    veetemp. anduri pesa.

    [​IMG]
    [​IMG]

    kõik see krempel on vajalik siis selleks, et üks hädine õlirõhunäidik tööle saada:D

    [​IMG]

    Istub suht hästi...
    [​IMG]

    nii hea on kõiki näidkuid töötavana näha:D
    [​IMG]

    Nii, milleks siis vaja õlirõhunäidikut just sellel autol?

    kui sai ühendatud, uurisin, mis rõhu juures alles õlituli tööle hakkab, õlituli hakkas tööle kuskil 5 Psi juures, mis on umbes 0.3 Bar'i
    Autodata andmetel peab rõhk olema 3.5Bar/4000rpm juures. 3.5Bar=50.7Psi.

    Kokkuvõtteks võib õelda, et kui tuli alles põlema hakkab, on rõhk juba ammu kadunud ja p***e majas:D
     
  4. ERN

    ERN New Member

    268
    0
    0
    Nii, vahepeal olen siis keretöid teinud, hakkasin karpe korda tegema, ja siis tuli siuke olukord välja...

    [​IMG]

    välja lõigates polegi nii hull...

    [​IMG]

    Nüüdseks on uus plekk juba peal, risttala veel vaja külge tagasi keevitada, ja siis karbi ääred uued ehitada..

    [​IMG]
     
  5. ERN

    ERN New Member

    268
    0
    0
    Siinses foorumis on vanematest ja haruldasemast masinast teema tegemine nagu peaga vastu seina jooksmine. LUKKU
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte