Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR Team 7t MÜÜA

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by Falcon, Dets 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Possible

    Possible Active Member

    1,411
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    radikas vb mahuks sinna ette ja jääks kondlite alla ilusti, kui need pasunad ja asjad sealt eemaldada ja võimalikult raami lähedale kinnitused teha:D
    teine võimalus on malaguti radikad osta:D
     
  2. Falcon

    Falcon Active Member

    1,109
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    ei mahu.

    Malaguti radikaid ka ei saaks kuidagi paigaldada nii ,et asi jääks ilus. Arvatavasti avalmisele tulen nii ,et eemaldan eest tule ja pikemas spespektiivis tuleb esikondlit lõigata ja esituli vb isegi mingi muu aretada.

    Vaevalt selline asi töötaks seal ikka suht palju jääb seda ruumi puudu.
     
  3. kevinopa

    kevinopa New Member

    1,310
    0
    0
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    ette pole tulemas roxi velge ?
    mudu väga kõva !
     
  4. Falcon

    Falcon Active Member

    1,109
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    ei tule, sellega oleks ainult peavalu.
     
  5. Veku

    Veku Member

    58
    1
    8
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    miks MHR 7T?
    Evo jäi nõrgaks v :D
     
  6. Falcon

    Falcon Active Member

    1,109
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    evo projekti ehitan ma edasi ühele Tartu vennale.
     
  7. minaise

    minaise Active Member

    1,322
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    Sama klassi silkud minuarust ju.
     
  8. Veku

    Veku Member

    58
    1
    8
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t


    High-End mõlemad jah aga Team 7T võimsam.
     
  9. minaise

    minaise Active Member

    1,322
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    Sa muidu Bigbore'i peale ei mõelnud kui hakkasid niiöelda high-end tuningut tegema ? :p
     
  10. Falcon

    Falcon Active Member

    1,109
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    Aga kas järgnev set ei ole siis piisav?

    Silinder: Malossi MHR Team 7T 70cc LC
    Variaator: Malossi Sport Multivar
    Jahutustaldrik: Malossi Ventivar
    Sumbutaja: Malossi MHR Team 2
    Karburaator: Stage6 24mm PWK
    Sidur: - tulemas ( stage6 torque 107mm)
    Siduri trummel: - tulemas ( MHR jahutusribadega 110mm)
    Surve vedru: Malossi Punane
    Siduri vedrud: - tulemas ( antud siduri versiooni kõige kangemad )
    Väntvõll: Doppler Endurance ( SKF C4 laagritega)
    Klapi lehed: Malossi
    Rullid: - tulemas ( vahemikus 3.0g - 3.6g )
    Õhufilter: Stage6 Doublelayer
    Düüs: - tulemas ( peaks jääma kuhugi 95-110 vahele )
    CDI: MVT Premium
    Karterid: Porditud by Põrguvärk
    Süütesüsteem: MVT Premium
    Klapisüsteem: Tuned
    Kollektor: Motorforce 24mm-26mm, Tuned
    Rihm: Malossi X-Kevlar belt.
    Reduktor: Malossi Primary 14/42
    Küünal: NGK Racing BR10EG
    Piip ja juhe: NGK

    Selle suve seti olen proovinud endale sebida nii ,et juhul kui läheb müümiseks kunagi siis jääksin minimaalselt selle projektiga miinusesse. Minu meelest siiani tulnud see asi väga hästi välja. Need kes minu tehingutega kursis on olnud kindlasti nõustuvad. Mis puutub bigbore siis oleks ikka vaja väga paksu rahakotti mis kannatab umbe 500€seid väntasid ja veelgi kallimat silkut jne. See masin ikka rohkem niisama huvi pärast ehitatud ja investeeringu pärast kuna vastasel juhul oleks ammu raha kadunud mingi maci jne peale.
     
  11. tennu

    tennu Active Member

    1,561
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    Esikondlis tulest üleval pool peaks olema siuke võre tegemise võimalus. Et lõikad nagu ribid sisse sinna. Kas sinna taha ei mahu radikas ära?
     
  12. Falcon

    Falcon Active Member

    1,109
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    Eks kui jõuan radika paigaldamiseni siis uurin järgi, endal ka lootus sinna mingid õhuavad sisse lõigata ja midagi aretada.
     
  13. minaise

    minaise Active Member

    1,322
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    Ütleks, et eelnev list on päris "lahja" :lol: Ei tegelt väga vinged asjad on ikka peale kruvitud ja ühtegi halba sõna pole öelda. See BB värk jah läheks veitsa kallimaks.
     
  14. Falcon

    Falcon Active Member

    1,109
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    Mõningad uuendused:

    * Malossi delta clutch 107mm:

    [​IMG]

    [​IMG]

    * Malossi Wingbell 110mm:

    [​IMG]
     
  15. MMA

    MMA Active Member

    2,362
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    millal pöörde ajad ?
     
  16. Falcon

    Falcon Active Member

    1,109
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    järgmine nädala esmaspäeval saan rohkem aega tegelemiseks, avamiseks peaks hääled sees olema.
     
  17. Falcon

    Falcon Active Member

    1,109
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    Kellegil Tallinnas keevitust ei ole laenata? Tuleksin ise järgi ja tooks hiljem ära.

    Pm plaanid praegu sellised ,et uue kolle ja karpaga tuleks istmealust lõigata. Selle vältimiseks uurisin veid asja ja tuli idee ise tuning kiik ehitada millega saab ka karpa taha suunata. Kui juba keevitamiseks läheks siis teeb ka radikale kinnitused valmis.
     
  18. Simon

    Simon Active Member

    1,535
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    Ise keevitad?`
    Sul vaja traat keevitust ma usun,sest elektroodiga mina ei julgeks keevitada.Lase kellelgi ära teha ;)
     
  19. MMA

    MMA Active Member

    2,362
    0
    36
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    elektroodiga tuleb osata keevitada ja saab väga kena õmbluse,
     
  20. icemaan

    icemaan Member

    40
    0
    6
    Re: Falconi CPI Formula R 2010 70cc MHR team 7t

    unusta. kindlasti ei saa keevitada toruraami elektroodiga. või siis õigemini saab ,kõike saab ja võib välja näha kena , aga kindlasti mitte päris elus asjad ei käi. kasutad kas tig või mig keevitust ,oluline on ka vast väike kogemus ,kuna mootori kiik suht oluline koht . kui sul moto 50+ kiirusel ülejäänud rollerist irdub võib tagajärg olla pehmeltöeldes valus .
    ei taha siin kuidagi " JOTT-i" või minimx 38-t panna ,lihtsalt mul on pisut rohkem kogemust selliste aretistega.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte