velje kapslid olemas ikka? madalamaks pead ta kõvasti tegema. jube maastur. aga velg näeb ikka liiga väike välja. täpselt nagu mul, koopad on hiigaslikud.
Veljed ja uued esituled tegid ikka asja palju paremaks. Väga kena masin . edu ainult ilusamaks tegemisel
MIngi madaldus pornot mulle vaja ei ole ja suuremad velg iammugi mitte ,no kammoon tule mõistusele Taavi -mille jaoks Asi isegi nii pilkupüüdev ,et Ameerika foorumi kutid tõmbasid sappa ja palusid seisma jääda ,et saaksid pilli lähemalt uurida ja väga positiivseid kommentaare sain neilt Igatahes ,mulle meeldib sitaks ja paljudele veel Praegu jääb nii, kuna õlid vaja vahetada ja alarmid ja muud möllud vaja peale sebida
Huhhh sai siis mõni parem pilt ka tehtud,tänud Tanelile ja ühele hääle sõpsule ,kes aitasid velgi vahetadaTeamwork(Y) Kül teen mõned vingemad pildid ka kuangi
velg tegelikkuses isegi kärab sinna alla, aga nüüd hakkavad tagutuled silma, peaks olema rohkem selline clearlook 8)
Marek, velg on hea,aga tundub,et need on sul ees-taga ühelaiused . Kui sul kõik tähtsamad asjad tehtud saavad,palun ürita tagavelg natukene rohkem koopast välja tuua,et ta enamvähem tiivakaarega tasa oleks. Siis on (Y). niiii noh
marek- egas ma siis halvaga. masin on pilkupüüdev algusest peale, aga madalduse peaksid ikkagi panema. usu mind. asi paraneb märgatavalt
Küsimus, et miks hirmsasti seda madaldust(asi ei ole ju mõeldud mingiks välimuse kulinaks) siin soovitatakse? Oleks siis ilge püss, milllega ka ringil paugutatakse, aga tänavasõiduautona. Ja meie "siledatel" teedel veel ka. Nagu hobuvankriga sõidaks ju. Minuarust täiesti sõidetav sõiduauto ju.
Mullika jutt mulle täitsa meeldis Ja kusjuures mul tule peal mingi Dot/tot vms tähis ,et peaks vastama euroopa normidele Midagi sõber rääkis
Ma ei teeks ka teda madalamaks. Koopad on küll võibolla tiba suured aga mitte midagi hullu. Eesti teedel on niimoodi väga hea ja madalamaks tegemisel on koguaeg probleem, et põhi ja stange ja jne vastu ei läheks.