eiole mõtet , selline silku peab kauem vastu ning ega sirgepeal sittagi pillid eest ära lähe,sõitmine pole enam mugav kangemaga, dünos r1200-ga sain parema tulemuse kui s6 r/t +sportsüüde+c20 jutud peal, nüüd veel sportsüüte endale ka saan siis tulemus veelparem
hp-d olid samad , tipp oli mul parem , 0-100km/h sama aga tal oli ka timmimata ning vale bensiin , nüüd saaks raudselt tuppa
Olid täna sina Viljandi järveääres, see pikk tee, sealt sõitsid? mingi roheline roller oli, korra nägin ainult. Ja kui tead kes varastas mingipäev premiumist kahekesi kahe 5l kanistriga 10l kütet, siis ütle neile, et las nad maksavad selle 10l eest premiumis ära ja tankla omanik politseil asja ametlikult uurida ei lase ja jätab asja rahule. Politseil on näod ja isikud juba teada tegelikult. Mulle öeldi niipalju, et umbes minuvanused, elavad uueveski kandis ja sõidavad rolleri või mopeediga. Tanklas käisid nad jalgsi, kapuutsid peas, nägu on kaamera peal olemas mõlemal.
lool. oleme ka mõeld külma arve peale aga cmon rolleriga see nii mõtetu ikka. saad poolpäeva sõita paak jälle tühi mingi rekkaka teed ss veel okei :
ei sellega ma tänavatel ei sõida ning ei tea mina kes seal külma arvet tegi ning maisaa aru miks arvatakse et keegi rolleri oamdest seda tegi üldse ja 10l ka veel....
Sai siis ka eile masin "kuurist" välja veeretatud ja Raplas väike trenn tehtud. Sel hooajal on klassiks "sport70" ja eks masinat tuli päris palju ringi ehitada, aga tulemus tundus päris hea. http://www.youtube.com/watch?v=Pv_Ntn6v3uY
Silkuks S6 SPORT PRO, mis tundus valikus parim, see on kokku sobitatud sellise müstilise sumpsiga nagu TECHNIGAS NONE. Kuna silindrit sai omajagu "näpitud" oli summuti valik paras pähkel, aga NONE oli näiteks C16-ga võrreldes tunduvalt parem ja seda terves pöörete vahemikus. High-end sumpsid tahaksid jälle teistsugust "port timingut" ja hirm oli, et nendega saaks küll stendis palju hobujõude, aga rajal nn. poolegaaasi kurve läbides võib see probleemiks osutuda. Kuna eelneval nädalavahetusel oli Rapla rajal kardivõistlus, oli rada omaniku sõnul "autoseades", ehk siis igas sisekurvis seisis tünn, mis ei lubanud kurve raja servast läbida. Lisaks sellele olid kardid osadesse kurvidesse omajagu sodi kandnud, nii et ringiajad olid aeglasemad kui eelmise aasta võistlusel. Eks Tartus paistab, kuidas asi tegelikult töötab. Rada natuke hirmutab- just need pikad sirged- kaks 200m sirget, võrdluseks Aravetel, mis tundus ka väga kiire rada oli pikim sirge 180m. Tundub, et tuleb nn.gaas-pidur võidusõit ja kiirema lõpuga ning kangema sumpsiga masinatel on eelis.
Tuline põrgu, kui kiire see elukas on!!! (Eks ka juhil ilmselge roll kiirel edasi-minekul) 1. sõit ei tahtnud racing klass kuidagi eest ära jõuda.
Nii, hooaeg siis seljataga. Pinge püsis kuni viimase etapini. Karl ja Hans olid kogu hooaja jooksul ikka väga võrdsed ning võrdsed olid ka masinad. Vastupidi kartustele otsustas asja meie kasuks viimase etapi vihmane ilm, kus "Sava MC16 racing medium" rehvid töötasid väga hästi ja esimese stardi võiduga kindlustas Hans endale selle hooaja karikavõidu enda masinaklassis. Bikernieki etapp näitas, et ka Läti seltskonnas olime täiesti tasemel. Võõral rajal 1.stardis teine ja 2.stardis kolmas koht. Pilt mis väga hästi iseloomustab tervet hooaega. Järgmise hooaja plaanid ja võistlusklass veel lahtised. Ilmselt ei saa tervet hooaega kaasa teha – eks aeg näitab. Kui kellelgi soov järgmisel hooajal võiduvõimelisel masinal osaleda, siis põhim. võiks rolleri ära müüa. Kui on huvi siis paar nädalat on masin veel komplektne, siis läheb mootor laiali ja hakkab vaikselt uueks hooajaks valmistuma. Võib ka ainult komplektse mootori maha müüa. List hetkel: Silinder – STAGE6 SPORT PRO (porditud) Summuti – TECHNIGAS NONE Vänt – STAGE6 HPC Karburaator – 21”OKO Kollektor – short style, ise tehtud, klappide ja karburaatoriga täpselt sobitatud Klapid – MALOSSI VL14 Filter – MALOSSI E13 Variaator - MALOSSI MULTIVAR Rihm – MALOSSI KEVLAR Ülekanne- MALOSSI PRIMARY Esimesed piduriklotsid – MALOSSI MHR SYNT 12” SAVA MC16 racing medium + 13” veljed Jpm vidinaid mis masinat kiiresti edasi viivad NB!Roller on arvel. Originaal juhtmestik ja esituli olemas.