exotic see pole piinamine kui tal selline summuti on esiteks, kuna see r1200 suht lõppu sumpa, ja tuleb kõvasti seda km/h juurde, järgmine kord võtab kaamera ta kaasa teeb video dünost! 8)
mingit kiigepikendust vms ei tule?? või on juba juttu olnud, ei ole lugenud teemat hoolikalt:S sest kuidas sa tatt lennus võistlema lähed aga krdi ulmelised kiirused ja kiirendus
mina neid kiirenduse numbreid küll ei usu. kus need mõõdetud?suht ainuke loogiline variant oleks sellised arvud saada siis,kui tagaratas õhku tõsta.
motohobi enda jutu järgi ei ole arvestatud ainult tuule takistust, seega reaalselt nii suurt tippkiirust kinlasti ei saavuta. Aga minge proovige oma pille ise testida, saab võrrelda. Üks dyno = 10EUR.
Siin siis dyno tulemused(tagarattast): NB! arvestatud ei ole tuule takistust! sinine joon- mootor ei olnud veel töösoe aga vedru pidas imekombel vastu! Max speed 132,88 punane joon, power line märksa stabiilsem, kahjuks pauk kiirusel 129,98km/h. survekas siis STAGE6 STRONG Siin sama lugu MALOSSI SINISEGA 132,37km/h ja vedru ribadeks Ega nende maksimumide saavutamine ei olnudki eesmärgiks aga huvitav siiski. Huvitavat ka: malossiga kiirendus sajani pool sek parem kui stage6 strongiga-ga. Samas see on ainult stend ja ei tea veel kuidas see asi rajal välja näeb, ehk siis poole gaasi kurvides peaks tugevam vedru parem olema, kuna toob vario aeglasema käigu peale kiiremini, aga eks see juba timmimise asi, olenevalt rajast. Kahjuks ei ole racig taldrikuid ka raatsinud osta, sai mingi R-i oma pandud (NRG-l liiga libamisi ja suure konksuga). Teine jama ka- mootor arendab võimsust ainult pöörete vahemikus ca 8000-13000 RPM, enne ja peale seda on kiire graafiku langus. Tippu saaks suht lihtsalt juurde süütega (stockiga tuleb detonatsioon vastu), vänt peaks 15000 vabalt välja vedama, aga seda tippu on isegi rohkem kui küll. Algusega on selle sumpsiga muidugi keerulisem. Peab veel testima erinevate klappide, karpa seadega, süütega ja ehk leiab veidi pikema rihma. Kindel on see, et poodiumi vennad peavad minuga kindlalt arvestama- küll ma ta jooksma saan(isa abiga)! Rolleriliigast ka. Suht kindlast tuleb 5 võistlust(õismäe, tartu, jõgeva,muhu , viljandi) ja tingimused samad mis eelmisel aastal. Samuti plaan vähemalt ühel Läti etapil ära käia.
esiratta hõõrdejõudu ei ole ka ju arvestatud ja raskusjõudu, mida see mootor peab liigutama realis vast mingi 110kmh max gepsu
ega wildi dynol ka tuuletakistust ja hõõrdejõudu ei arvestatud ju. muidu ikka haige lennuk,sa ikka timmid korralikult ja värki,stevu käis kevade lõpus vict põrgu juures timmimas ja kui ilmad soojemaks läksid siis ei viitsind minna ja sõitis pohhuilt ringi,masin puterdas rängalt ja värki aga sellegipoolest käis ikka väga reaalselt edasi. lausa lust oli sõita sellega kasutaja rait- oli taga ja ütles,et ära tagale lase,ma mingi okei :d siiis tahtsin linnas rida vahetada andsin veits rohkem gaasi ja vahetasime tagarattal rida. igatahes kõva teema ja hoia meid siis asjaga kursis 8) to tem11: kiirust tuleb kindlalt sinna 120+ kanti teepeal sõites kuna mul sport pro läks juba mingi 110+