Teemast vähe välja küll, aga huvitav, millega 'sääsk!' sarjas sõitma tahab hakata, tal pole võrrigi ju
lennuk ei sõidagi millegagi , ja krdi kiigepikendust eiole vaja , niihull see värk pole suudab maas hoida küll veel
vähe uut ka midagi , ostsin ducati käest yasuni c16 , teisip peaks kätte saama , siis peab vähe timmima tollega paika ja 19 sakus sõit, ehk ilm alt ei vea. krdi keegi oskab öelda miks yasuni sumpsid end pruuniks tõmbavad? on mingit võimalust ka et säilitaks õige välimuse?
nende sumpade pärast põevad kõik, mis masin on ilus kui tal sumpa roostes või on lakk pruuniks põlenud. endal mul on doppler s3r, mida on värvitud ja tehtud kuid löpptulemus on ikka see, et on puhas metall, ilma ühegi värvita, kuid ma hooldan teda aegajalt peale pesu jne, ühe metallipoleerimis pastaga, mis tekitab vajaliku kaitse sumpale, et ta ei hakkaks roostetama jne.(muudab ta nagu katsudes rasvaseks, kuid ei määri) Nüüd on asi päris viisakas mul, sumpa küll muutub reso peenemate kohtade pealt sinakaks kuid see on väga kena.
ee polegi uurind eelmisest võistlusest pilte , ise pole teind liigub paremini kõvasti kui r-ga , lõppu käis muidugi r1200 kõigeparemini , aga nikerdamis radadel on kõige parem sumps see vast
aravetel eesti arvestuses kolmas , ulme mahe rada oli , lähiajal teine reduktor ,sportsüüde ning kangem summuti
ee ijep kas c20 või siis r1200 tagasi aga see alles järgmiseks aravete sõiduks , kellegil on ülekannet pakkuda siis tõmmake ps enne kui uue tellin