Re: Helari Piaggio Nrg Ma arvan et teen ikkagi must-oranz värvilahenduse, kuigi nats palju musta saab nagu. Mõned kleepsud ka peale ja peaks suht kobe jääma. Mingi aeg teen photoshopis must-oranz värvilahenduse ka ära.
Re: Helari Piaggio Nrg Põhivärv on must. Sisemised ja välimised gondlid tulevad mustad, tilulilu väiksed jupikesed tulevad ainult oranzid.
Re: Helari Piaggio Nrg Nii, olen siis vahepeal natuke tegelenud asjaga, reduktori õli sai vahetatud, ostsin polini sinise surveka ning valged sidurivedrud said kõigejäigemasse asendisse. Variaatorisse said 6g rullid. Eile sai kõik kokku ja tööle pandud. Täna tegin tiiru, siin otepääl on selline lumelobi maas. Praegu karpa paigast veits, väiksemate pööretega ei saa gaasi põhja aga kui sumpa taha võtab ja kiirendab pole sellega gaasiga probleemi. Kuid asi ei kiirenda alguses, venib alguses mingi 20km/h ja siis hakkab tõmbama. Milles probleem? Liiga lahja survekas veel või rullid liiga rasked? Ehk keegi annab nõu, oleks vägatänulik. Mõneajapärast pildid mis vahel teinud olen.
Re: Helari Piaggio Nrg Vb tõesti jäävad, aga kas tänu sellele võib algne kiirendus mingi 20ni nii sitt olla?
Re: Helari Piaggio Nrg Variaatori kaant ei lakita !, see on alumiinium, mis teadupäralt ei roosteta...
Re: Helari Piaggio Nrg Väike uuendus, summuti sai poleeritud ja sai soetatud Polini evo õhufilter. Mõnipäev peaks varika kaane ka ära poleerima, täna pesin ka kõvasti rollerit, jube *itane oli. Väike probleem ka, selle õhufiltriga saab liiga palju õhku peale, madalatel pööretel ei saa gaasi anda kuna välja sureb, kõrgetel pööretel on kõik okei. Mida teha? Segu reguleerimine ei aita midagi nagu. Pildid: