Ei saa mõttest täpselt aru, aga kui alguses kiirendad, paned kasvõi gaasi põhja ja lendab. Kuni hetkeni, mil sureb välja. Mängin gaasiga veidikene ja siis taas töötab mootor. Aga muidu kui normaalselt sõita siis töötab korralikult. Kui ta on välja surnud, siis muud üle ei jäägi, kui gaas maha lasta. Aga kui normaalse sõidu pealt gaas maha lasta siis käitub nii nagu peab. Detonatsiooni välistaksin selle puhul, kuna tegin hiljuti uuesti remondi mootorile ja töötab nagu kellavärk.
Nii hakkas lambist selline asi, enne töötas korralikult. Nüüd nii, gaas põhja, puterdab, siis kogub kiirust aga mitte nii nagu tavaliselt. Lõpp kiirus 90 ja ss hakkab nagu kinni tõmbama, kui võtta gaasi sutsu vähemaks läheb edasi. Mäest alla, gaas põhjas ( tee on kruusast ning ''treppis'' ) puterdab sajaga, kiirus langeb täiega, tükk aega taastub puterdamisest, aukude peal üldse puterdab. Kui mootor lasta kuumaks ( 25 km enam-vähem põhja gaasiga, siis tuleb minek enam-vähem tagasi kuid kiirendades ikka puterdab, kuid vähem. Näpitud segukruvi ja kõike ikka sama jama, proovisin sama asendit mis vanasti ning ei miskit. Summuti kinni, kollektor kinni, õhufilter puhas, ise arvasin et äkki tahab lisa massi ? Soovitused oodatud, tahaks ikka hooajal6petamisele jõuda korralikult Ps, sitt sööb küünlaid ka, 4 küünal sellel hooajal, kõik uhiuued. Ehk asi Statoili õlis ? ( Polnud lihtsalt muud panna, paak sai tühjaks, lükkasin statti ning seal muud õli polnud ) . Mis õli soovitaksite ?
Koonukat pole, originaal õhufilter ja jutud. Kartan et asi võib olla soft kollekas... Nimelt see kummist ning haigelt pehme, kellegil Tartus prooviks ehk laenata piaggiole kollet ? Kui kellegil pakkuda pole prooviks, siis kuidas seda kinnitada ajutiselt saaks ? Seda ka et äkki sööb küünlaid kuna 70cc tahab mingit muud kuumus vms astet.. Sellesuhtes, olen ostnud alati küünla, mis mõeldud sellele masinale, ehk tuleks osta see küünal, mis attackis malossi sport silku SPARE PARTS'ide all ?
Ega see Malossi sprt sul niivõimas silinder ka pole,et kanget küünalt vajaks,stockis olev aitab kh vägahästi.
Kui sõidan kiiresti kruusal aukudest läbi hakkab ka puterdama ja kogub üli kaua.. sama probla? sellest kuidagi lahti ei saa?
Nahui sa hoorad seda masinat mingite kruusateede ja aukudega Kruusatee tuleb siis lükka Ei aga saab küll lahti, kui karburaatorile düüsi ümber kauss panna.
Tervist. Teen sisepritse ümber tavaliseks rolleriks. soovitate 12 karpat või 17.5 või 21? mis nende vahe on üldse? :|
Ei ole mingi nali, näiteks minu Dellorto 25 karpal käib düüsi ümber väikene kausike, mis hoiaks näiteks hüppe korral bensiini düüsi juures.
Jaaah,magna pole 25mm käeski hoidnud,ei oska kuskilt otsast targutada ka a muidu magna,su masin kerib väga haihelt edasi ikka :lol: ei tegelt ma vist polegi näindu rollerit mis puterdaks nii jõhkralt nagu magna high-end :lol:
Hmmm, see võib täitsa võimalik olla.. Enne oli 95 düüs sees, nüüd 85, sellega käib paremini. Peaksin siis nõelaastet muutma nii, et vähem bena saaks? Karpa on muidu 19mm Arreche. Aga kas see võib kuidagi mõjutada, et sees on Redsponge, mis võib tegelt üpris umbes olla? Pole puhastanud seda kaua, aga samas, pole väga sõitnud ka.
Tervist, tekkis selline küsimus, et kes oskab mulle soovitada kedagi kes tegeleks mootori ploki portimisega. Mootoriks minarelli horiz. Ette tänades, Jan.
suurema karpaga saab rohkem õhku , ise soovitaks ka 17,5 karpat , kui timmi saad siis igati tore värk
Suurema karpaga saab rohkem küttesegu peale, tänu sellele toimub suurem plahvatus ning sisemine jahutus on parem. Originaalsilindriga sobib nii 12mm kui ka 17.5mm karburaator. 12 eeliseks oleks ökonoomsus, kuid 17.5 eeliseks oleks parem jõudlus.