okei, eks ma yritan siis ragulikult kulgeda, mingi 300km on normaalne? siis v6ib juba kiirendad ja tippu lasta we?
300 peaks ilusti piisama alu silku puhul. Väga tiheda silindriga pikalt peenestades on suur oht kahjustada kolvirõngast.
Kumb on parem kas malossi sport 70cc või airsal. See airsal. https://www.scooter-attack.com/shop...ort/C21606476-Cylinder-Airsal-70cc-Sport.html Tahaks teada kumb on parema vastu pidavusega ja kuida kiirendus ja top oleks airsaliga. Sumpsiks on LeoVince ZX.
Vastupidavust ei tasuks eriti loota alu silkult, eks ta sinna sport pro kanti peaks muidu võimsuse poolest jääma.
Kõige pealt otsusta mida sul silkust vaja ja mis hinnaklassi tahad mahtuda. Selles suhtes et Malossi teeb hea kvaliga asju kuid nendel on kaks miinust esimene on väike võimsus ja teiseks on suhteliselt kallis hind. Kui sa ei aja jõudu taga ja sõidad palju siis võta malossi, airsal on odav aga võimsust nagu väga pole ja kvali jääb ka suht sitaks. Ma võtaks sport pro, võimas ja samas nagu kvaliteet ka hea kuid jääb Malossi omale alla. Kui rahakott lubab siis saab ka polini pole vaadata sellel on Malossi kvaliteet ja samas stage 6 võimsus.
Kahjuks ei ole jah stage6 silkusi mu võrrile muidu oleks ammu juba sport pro. Aga tahan, et silku oleks vastupidav ja kiirendus oleks hea. Mul malossi sport jah olemas, aga kokku pand ja kolb ka puudu. Praegu mõtlen kas seda hoonida/puurida ja uus kolb või osta see airsal.
Ma ise jätaks malossi spordi, ning ajaks timmi masina. Ma sain enda oma malossi spordiga küll suht normaalselt liikuma, ning see polnud täiesti timmiski.
Malossi sport on jah etem, airsal laguneb kiiresti. Aga ma soovitaks sumbuti ära vahetada, kuna see ZX pole suurem asi sport sumbuti, kuna seal piirajad sees.
Kui mõtled välimist katet, siis see on müra summutamiseks. Ülejäänud rõngad peaks sealt juba väljas olema.
Piaggio blokki alla pannes, räågiti, et on kolm voolikut, millised ja kuhu lähevad? 1. jahutusvedeliku voolik küünla kõrvale 2.? 3.?
Tosool: Radika alumine, sirge pmst läheb veepumpa. Lõpust pöörab masina sisse-poole ära, küünla ülemine. Edasi polegi tosooli vist, ainult veepumba toru pealt väike - karpa - silkupea. Õlipaagi omad on kah, aga neid kerge eristada.
Kolm? Radikast tuleb sul 2 voolikut,need lähevad plokki. Üks silkupea külge ja teine mähise juurde,must plastik toru.
Aa, aga kas see toru mis mähise juurde läheb, on sealt mähise poolt pooleks (bloki eemaldamise käigus tegime ühe asja lollisti) siis kas selle vooliku saab apriliast vms. Miks seda voolikut sinna vaja on üldse?
Mul on nimelt peugeot vivacity ja ma ostsin sinna spor taju, panin selle siis peale ja peksin ja peksin käima, lõpuks korra läks, hästi vaikselt podises koha peal gaasi andes suri välja.. sumpa tegi paar korda pauku kaa. vana ajuga ehk cdiga töötas kõik hästi läks pöördesse ja värki aidake palun,ehk keegi oskab
Säde nõrk või jätab vahele kõvasti. Vaata kas korralikult kinni juhtmed, ning kas on mõeldud just sellele rollerile(aastakäik ka)
tahaks nõu saada vähe. Nimelt Piaggio Typhoonil(99 aasta peaks olema) on selline jama, et kui käima panna, sis käib kuskil 10 sekki, vahel veits rohkem, ja siis sureb välja, natuke oodata sis saab jälle käima ja sama lugu. Ise olen üsna kindel et viga on el. süsteemis, kuna olen proovinud tervet teist sisselaskesüsteemi töötava masina pealt. Kompressioon on 10 ligi, niiet hõre ta ka ei ole. Ehk oskab keegi nõu anda, kust alustada vea otsimist. :roll: