Eks see ole ka kahepoolne asi. Plaadiga ei tea täpselt mitu kraadi varasem on, plaat võib nihkuda või puruneda.
Igal masinal, süütel, mootoritüübil, erineva squishiga vajab natuke teistsugust süüdet et maksimaalset kätte saada. Mõnel asjal võib paar kraadi juba detoma ajada, mõnel saab 10 keerata ning ikka ei juhtu midagi. Süüteplaadiga tuleb rohkem jõudu, kuid ohtlikum. Kiiluga on ohutum, kuid jääd potensiaalsest lisajõust ilma. Igat pidi stock masinal süütega mängimine on mõttetu, perse-dünoga lisasid ei tunne.
TÜRA KAS SA OLED LOLL VÄ? plaat ei nihku ega purune kusagilt ning kui märgid peale teed saad ju välja selgitada kui varane on, lisaks annab keeratav plaat võimaluse täpsemaks häälestuseks, kiiluga saad ainult kas varasemaks või hilisemaks või originaali. arusaadav? tra kui sa selline amatöör oled siis mine arenema esmalt ja kui targaks saad räägi meile ka midagi head. gde toka takih mudakov berut...? joptvoimatt...... putsi kohe näha et lasnamäelt
Nii palju kui ma näinud olen seda plaadituuningut, lastakse tuimalt viiliga "natuke" suuremaks poldiauke, seega igasugune süütenurk on peale seda võimalik. Igat pidi pole mõtet sellist asja ette võtta lahjal masinal.
ajudega inimene mõõdab ka süütehetke mitte ei nüsi auke suuremaks 20mm ega keera lõpuni põhja.... aga kui sina oled see mees kes nii toimib siis ole edasi. olen näinud on ikka eriti pask argument mehelt kes ise ei tee.
Aga kui ma lasen kellegil teha? Siis kas lasta tal süüdet juba varajasemaks keerata v süütekiilu varjant?
Ise olen igal oma masinal viilinud auku paremale poole augu suhtes.. Viilinud seda umbes viis millimeetrit ja siiamaani olen iga oma nihutusega rahule jaänud,masin tunduvalt erksam..isegi perse-dynol on seda vahet mõnusalt tunda 8)