Mul 80cc sees ja stock vänt, pole isegi laagreid vahetanud. Vennal oli 74cc ja pidas ka täitsa vastu. Ilmselt pole sina erand :roll:
Üks küsimus , Kui leegitoru kinnitus mootori külge on vedrudega , aga muidu mootori külge läheb poltidega , kas ss saab kuidagi selle summuti sinna pnna et ilusti jääks?
Ei saanud aru. Krossikatel ainult summuti silindri küljes vedrudega, supermotodel käib ikka poltidega, vedrud lihtsalt tõmbavad seda lahtist otsikut leegika poole :roll:
No mul käib muidu mootorikülge poltidega , aga sain sellise summuti omale , mis käib vedrudega mootorikülge , kas saaks kuidagi kinnitada vedrudega , summuti ise poltidega ei kinnitu vaid vedruga.
Vale! krossikatel ainult 2 vedru, millega tõmbab pütti silindri poole. Mingeid polte pole. Tee parem mõni illustreeriv pilt homseks ja tean rohkem öelda
Kuidas derbi sendal õlipumpa tagant ära võtta ? või noh et ise saaks regullida segu , mitte et õlipaagist jookseks peale?
Õli kogus on ikka üldjuhul üks, segu muudedakse ikka üldjuhul karburaatorit näppides, mängides õhu ja bensiini pealevooluga.
Õlipumba vooliku võtad tagant ära ja paned voolikule punni ette, et lisaõhku ei tõmbaks sealt. Nagu esimest korda näeks mootorit
Tänks siim , ma mõtlesin ise ka sellele variandile aga ei olnud kindel , igaks juhuks küsisin aga tänud sulle. Aga üks küsimus veel, kus eestis oleks kõige mõttekam derbile 80cc airsali silkut osta?
Kindlasti ei tahtnud ma talle selga karata, mina sain ta küsimusest niimoodi aru, kui aga jutt käib automaatsest õlitusest siis piisab õlipaagi ning muu sinna juurde kuuluva eemaldamisest ning saad ise segada.