Teeb mineku paremaks ja ei lase vedrut väänata .Peeb aga arvestama seda,et teeb ka vedru 15% jäigemaks mis oma korda mõjutab jälle rullikute kaalu.
Siis üks küsimus vee, mul on 70cc silinder ja 50cc pea aga kui panen 70cc pea kas siis aitab midagi(silindrile)
Muutus on selles,et praegu on sul 50cc peaga surveaste natukene kõrgem,võimalik et "lammutab" rohkem,kuid ei midagi hullu.Erilist erinevust siiski ei teki.
krt mis jama on kui masinal lähevad pöörded kohe põhja kui tööle panen ja ratas käib ka ringi? Mähise juhtmed olen üle vaadanud.
Tee mootori tööpõhimõte omale selgeks ja jäävad sellised rumalad küsimused ära. Internetis on vastavat kirjandust sitaauguni.
kui roller kaua seisnud ja laksid ta tööle siis autotoores lööbki pöörded põhja kuna mootor külm....pärast läheb ise rahulikuks tagasi.
Masin läheb hästi käima töötab kohapeal ka hästi,annad kaasi hakkab pooma, hakkad gaasiga mängima ja ikka poob rängalt ja siis lased gaasi maha ning kohe sureb välja.Mis viga võib olla ? düüs liiga väike ?
Ilmad on külmad, ilmselgelt saab vähe kätte. Las tiksub tühikäigul kuni minutit viis. Vaata kas siis läheb juba pöörde. Tavaliselt tõstavad need kes mootori tööpõhimõttest üht-teist ka jagavad külmemal perioodil segunõela ülespoole mitte ei vaheta düüsisisd.