seest tehaksegi ainult kui sa just mingi kujuntust ei taha teha kui lihtsalt parandad teed seest üle ja hiljem pealt pahtliga
Kas ja kui palju keegi spidomeetritest teab, vajaks siis sellist infot, minu hetke Aprilia mis oli 50cc on tehtud 70cc-ks ning spidomeeter on ju mõeldud 50cc jaoks? ja sealhulgas veel maks näitaja on 80km/h, siis minu küsimus on selles, et kui roll läheb 115+km/h tippu siis loogiliselt mõeldes vist peaks ka spido tigu pingule minema, kas see on hea spidomeetrile või mitte?
Krdi vett tilgub kuskilt bloki juurest, aga aru ei saa mis perses on: kas silindripea tihendid või midagi muud??
oskab keegi õelda ,kui ma amordi lasen liivapritsiga üle ja siis l pulbervärviga üle , et kas see hakkab roostetama ja maha kooruma ? keegi kellel kogemusi on võiks sõna võtta
keegi teab mis nuss on ? tegin blokkile uue tikkpoldi keerme m8-se üle pikka aja , roller töötas ka korralikult ennem ka ilma 1 tikkpoldita mis silkut kinni hoiab . Ladusin kõik kokku tagasi panin tööle tühikäigul üldse ei taha kaua töödata ja sureb välja ja sumps on ilusti kinni ja siuke hääl tleks nagu kuskilt tleb co2te välja aga ei tule . Proovisin ka karpat timmida ja värki gaasi trossi vaatasin üle , puhastasin ka karpa , j22 peal tegin proovi lasin sussi l2ks pöördesse ilusti mingi paar sekundit ketrab sis nagu j2lle poob kinni ja vahest lheb edasi sis langeb tühik2igu peale ja sealt sureb v2lja , ja k2ima saad mingi paari mindi prst . tegu 2t mootoriga .