Selline küsimus, et kuna Piaggio NRG'l ning Gilera Runnerl on sama esihark ning samad amordipulgad jms... ning erinevad veljed. Et kas siis sobib runneri velg nrg amordipulkade vahele 1:1'le ? Ning kas neil esipidurisüsteem sama vms ? Et kas saan panna nrg ketta ja süsteemi runneri veljele ?
Välimuselt on küll 1:1 'le samad ? Ainuke ongi see võlli koht sealt, teise kujuga sutsu.. Lisaks siin näha ka, et visatud runneri velg nrg'le.
Nagu sa näed siis viimasel pildil on nrg orig. amordid niiet sobib küll ja taguvelg oleneb blockist ja veljest endast kas see on ketas või trummel.
Ja, tagavelje asju tean peast... Näen ja et originaalidega, aga ainuke küsimus et äkki seal vahel mingi homemade vahejupp ? Ja rohkem huvitab kas esipidurisüsteem sobib üldse veljekülge ?
http://www.cn-parts.ee/pood/et/kik-toot ... -oran.html Sellised asjad siis, panin stock suundade pistikutega, aku pealt näitab väga nõrgalt, päevavalguses ei näeks isegi, milles probleem?
pole veel karpat näppima hakkanud,et küsiks veel üle. proovisin siis sõites asja,väänan gaasi põhja,kiirendab kuskil 35-40'ni ja siishakkab pooma,peab gaasi lahti nats laskma ja enam nagu tuure ülesse ei saa,niimoodi 3/4 gaasiga meelitades läheb muidu spido järgi 65-70'ni ära. et kas on võimalik,et on peal põõrete piiraja? kui on võimalik siis kust seda leian. kui keeway focus'tel pole kunagi leitud sellist asja siis ilmselt tuleb käed külge panna esmalt karpale.
Tervist mul on mure. Tahan sportsummuti ära nyhkida, kuid et erosiooni/roostet vältida ma tahan selle millegiga ära katta (mitte värv). Soovitusi?
Segu paigast ära Tundub lahja .Proovi nõela tõsta .Kas peal on stok filter või koonus?Kui koonus siis vajab suuremat tüüset.
Panin endal stock (ainult Doppler S3R summuti peal) Piaggiole 53-se düüsi tagasi, sest 70-sega ei saanud timmi, tipp kiirus oli, aga kiirendust polnud ollagi. Nüüd on nii, et kui pöörded täiesti alla lähevad, siis annan gaasi ja hakkab korralikult kiirendama sain tagale jms, aga siis hakkab pooma ja väga kiiresti ei lase sõita. Miks? Timmisin tükk aega, aga ei saanud paika asja. Pöörded on ka natukene peal pärast kui kiirendan korra, mitte väga palju aga natukene, et kui uuesti gaasi anda, siis hakkab puterdama ja peab ootama kuni pöörded maha lähevad ja nii öelda tühikäik tekib. Ma saan aru, et pöörded ei lähe kohe sellepärast täiesti alla, et saab liiga palju peale?
Tüüsesid katsetatakse 2ühikulise vahega .esijalgu proovi nõela tõstmisega siis tüüsede vahetusega ,et segu paika saaks .
Hetkel polnud mingit teist düüsi võtta kui stock düüs, aga kas hetkel saab ta siis liiga palju peale, et korra saab kiirendada ja siis poob kinni ja ei jõua minna?
Kütti saab vähe ,õhku Palju , Düüsi pole käepärast võtta siis tee ise millegiga suuremaks , Endal oli sama jama. 60 düüs oli , panin 80 ,töötas väga hästi.Segu ka ikka paika.
Mure... Masin läheb väga pöördesse masinaks Aprilia Sr50r Piaggio blokiga. Ja 0-60 läheb pöördes ja 60 peal poob kinni . AIDAKE . Malossi sport 70cc Yasuni r Dellorto 21mm 72 düüs Strong survekas 4,7 Rullid sinised vedrud (CHINA)