Kas siukese firma juppid naq BGM on head? Näiteks kui võrrelda seda silkut:http://www.scooter-center.com/scowe..._SYM_JET50SPORTXSR&category2=CAT:CAT_ZYLINDER Malossi spordiga? Näeb minu arust välja küll suht sarnane. Oskab keegi öelda midagi selle kohta? Malossi sport:http://www.scooter-center.com/scowe..._SYM_JET50SPORTXSR&category2=CAT:CAT_ZYLINDER
Rääkige keegi, milles on probleem, kui masin süütepoole läbi lööb. Masinaks Piaggio Typhoon, aasta peaks olema 99. Lugu siis selline, et eelmine sügis hakkas masin jupsima, ei töödanud korralikult jne, sis vaatasime et säde on nigel, esimesena proovisime masinale minu streedi pealt töötavat süütepooli, sellega oli matsupill kohe. Typhooni omanik ostis siis uue süütepooli kevadel, sai masinaga suve alguses miski paarsada km sõita, sis jooksis masin kokku ning jäi seisma uut kolbi ootama. Kuskil kuu aja pärast sai uus kolb sisse ja hakkasid jälle jamad, korralikult pöördesse ei lähe jne. Siis jäi masin seisma mingiks ajaks jälle, kuni nüüd mõni aeg tagasi minu garaasi sattus. Hakkasin sis sädet otsima, esimesena proovisin süütepooli jälle, panin enda süütepooli peale ja masin tuksus paari löögiga. Küsin siis, et ehk keegi oskab öelda, milles on probleem, et süütepoole läbi lööb nii tihti? :roll:
mul lumesaanil oli sama jama. sai ostetud kaks korda juba uus süütepool peale, ja siis hakkasin uurima et milles viga võiks olla. Diagnostikas öeldi ,et vb ei ole piip küünla peal korralikult. Siis kontrollisin mõlemad piibud üle, ja tuli välja ,et üks piip tõesti liigib küünla peal ja ei ole korralikult kinni. peale selle vahetust ei ole enam süütepool katki läind.
kusjuures olen isegi täheldanud selle masina juures, et küünla pealt see pisike junn, mis osade piipude jaoks tuleb ära võtta, vibrab ennast vahepeal lahti. Kas tõesti võib selles viga olla?
kuna tahaks seal ees oleva vin koodi koha gondlil kinni panna ja mul ei ole seda vin koodi plaati aeroxil siis mõtlesin tolle kusagilt osta ja peale lasta graveerida vin koodi
Miks seda kohta tahad kinni panna? Neid VIN kohti ei tohi sa kinni ehitada, sest seadusesilmad võivad tahta neid kontrollida. Autodel need ka mitmes kohas ja ka seadusesilmad tahavad neid kontrollida mitmest kohast.
Nii palju kui mina tean, siis kahe rõngaline võtab vähem kütet, aga samas on võimsust veidike vähem, ühe rõngalisel on võime rohkem kütust põletada seega rohkem võimusust. Ja kaherõngaline peaks töötama võimsamalt madalatel pööretel ehk peaks hea vääne olema aga ühe rõngaline töötab kõrgematel pööretel. Kui midagi valesti ütlesin siis parandage..