Kiire küsimus. Kui mul silindri läbimõõt on 39mm ,kas siis sinna sobib silindripea mis on tulnud 41mm-se silku pealt?
Millest võib tuleneda suur kütusekulu? Kulunud kolvirõngad ja klapilehed? Tegemist on 2T stock mootoriga Piaggioga.
Roller ise käivitub aga ei hoiab pöördeid ja kui annan gaasi ss kohe sureb välja. Aidake palun mis võib teha ja milles viga võib olla?
Ei usu et asi on düüsis,sest düüs ise seisab nagu varem 80 roller ka kui annab gaasi nagu puterdab vms. :roll:
Nkn siin foorumis siuke mure olnud, aga ütlen ausalt ei viitsi otsida Igatahes peale roxi cdi peale panemist vahepeal tegi nii, et kui gaasi annad ss naq kaoks säde ära, ta nagu ei pooks ka lihtsalt nagu säde kaoks ära kui kaasi annad, lased gaasi lahti käib ilusti, peale mingi auto küünla peale panemist sai ka sõita ja täna käima panin hakkas jälle jamama, õhuka maha võtad ja paned käe ette karpale nii, et natuke läbi immitseb käe vahelt õhku siis töötab suht okeilt, aga ära võttad hakkab jälle nagu pooma ja kui päris ette paned siis loomulikult sureb välja. Rääkige mis vead võivad olla kõik? Cdi vahetusest võib olla ? Aa muidu kui juba kirjutan siis kirjutan seda ka, et peale cdi vahetust enam alarm ei tööta, pole kindel kas enne ka töötas, aga võib see olla cdi vahetusest, et ei tööta ?
Ära jorise , peale reissingu pealepanekut tuli mul sama asi. 200 km sain c3 laagritega kimada ning hakkas surin. Kerisin pilli laiali , c4 sisse ja nüüd on kilo juba peale keritud ja pole midagi. 8) raudselt tampisid laagrid sitasti sisse ja nüüd vibreerid istmepeal :|