Täiesti oleneb, kaherõngaga on põhiliselt malmja sport klassi silkud on ka erandeid nagu nt MHR replica mis on alu ja kahe rõngaga, selle hind on pmts sama mis S6 Racing kuid racingul on mingi 1hp rohkem. Replical oleks oodata väänet madalatel pööretel ja väiksemat küttekulu, racingult oleks oodata 17hp võimsust. Ajaa malm silkude puhul on see hea, et kui sa kotti lased( õlita sõit vms) siis saad üle puurida ja edasi sõita alu puhul saab kuid odavam oleks uus silku muretseda.
Originaalis on ta üherõngaline, et kui sa sinna kaherõngaga paneksid, siis arvatavasti võimsus väheneks. Ma paneks ühe rõngaga, ja ära sinna mingit TNT oma vms omasid pane nad pidid sinna sisse sulama.
Dafuq? Kaherõngaline ei võta vähem kütet, kaherõngalisega on suurem hõõrdumine, seega suurem kuumus. Üherõngalist kolvi tegelikult ei tohiks vahetada kaherõngalise vastu. Optimaalsed pöörded on kinni portide ajastuses. Vana kolviga midagi juhtub, osta sama silindri kolvikomplekt, sest erinevatel kolvidel on eri kujuga kroonid(pead).
Hei Oleks vaja sobivad juhtmepaarid leida. Tegemist piaggio mähise ja R juhtmestikuga. R juhtmestikust tulevad juhtmed on: Kollane musta triipuga, valge, oranž, punane, kollane, valge punase triibuga. Mähisest tulevad juhtmed: Punane, valge, roheline, kollane, sinine, hall. Illustreerivaid pilte ka: R otsad Mähise otsad
R juhtmestikust tulevad juhtmed on: Kollane musta triipuga, valge, oranž, punane, kollane, valge punase triibuga. Mähisest tulevad juhtmed: Punane, valge, roheline, kollane, sinine, hall. nii ei oska keegi öelda, võta konkreetsed el skeemid ette, üks ri oma teine piaggio oma... eniveis valge peaks olema 1 pinge oma v süütepooli ja roheline ofc mass, kollane peaks olema tulede oma, sinine aku laadimine, halli ja punast eitea punane ka vb pinge, aga vaata el skeemist ja hakka otsima
Pro replica on mõeldud Streetrace silindrile, Sport prole on mõeldud Pro summuti. Vähemalt seda Stage 6 enda sõnade kohaselt.
Et kas uuest seadusest(see et lubade saamiseks pead autokoolis käima) saab ka kõrvale hiilida? Kirjas oli et kui on jalgratta load, siis pead sõidueksami ainult tegema, ja minu teada jalgratta lubade saamiseks ei pidanud autokoolis käima. Ja kui ei saa siis kus oleks kõige odavam teha neid, nii palju uurisin, siis küsiti üüratuid summasi(am 280 eur ja 320 euroga sai B-kat.)
saite vist valeti aru, mõtlesin teha jalgratta load ja siis teha sõidu eksami rolleriga et nagu nii läbi ei saaks?
Rollerilubade jaoks pole vaja autokooli läbida,teed ainult ark'is eksamid ja maksma läks minumeelest mingi max 25 euri,kuo esimese korraga muidugi ära teed