Voolikute vahetamiseks pead kondlid maha võtma ja klambritest voolikud pumba küljest ja silku küljest lahti keerama. Plokki ei pea ära võtma.
Sitaks, pill läheb kohe tagale. Tegelt ta midagi ikka juurde annab, aga oleneb ka kui timmis sul masin on. Halvasti timmis siis annab vähem tunda.
Super asi riigi poolt! Kahe käega poolt! Praegune liikluspilt noorte nagade poolt liikluses on lihtsalt õudne. Saavadki ehk ka midagi asjalikku ka sinna ülesse kupli alla. Miks peaks rollerijuhtidel olema mingi eelis teiste mootorsõidukijuhtide ees? Mõlemad sõidavad ühtemoodi liikluses. Kasutavad edasijõudmiseks mootorit ja seda enam, et tatikad neid mootoreid motikamõõtu kiirusi arendama timminud. Süüdi olete selliste otsuste vastuvõtmise riigi poolt te ISE. ISE panete paska, riik käitub ka vastavalt.
Ma olen poolt, et rolleri juhid oleks väheke targemad, AGA minu arust oleks mõistlik, kui oleks lubadut ise kodus õppida ja tehtakse näiteks rohkem küsimusi vms. või siis finanseerigu autokoole, et kursused ei oleks 200 euri ja see juures pean pinistama 45km/h. Või nõudku ntks kaitsmeid. Ma arvan, et rolleristide arv väheneb oluliselt järgnevatel aastatael.
Finantseerigu autokoole - mille eest? Kaitsmed ei aita midagi kui sa autole sisse lajatad või auto alla jääd. Ilma autokoolita pead ikkagi 45km/h sõitma, see on ikkagist sinu otsus roller osta. Samuti ka praeguse seisuga midagi teed ning politsei eest ära saad, pole politseil võimalustki sind üles leida.
Haha milleks siis bike vennad tuhandeid euroseid kaitsmetele raiskavad, kui see ei aita, kiiver kah sel juhul ei aita. Regada võib ka lubade teemat puudutamata
Sa mõtle ka veidi millest räägid. Keegi ei käsi sul sõita lühikeste pükste ja särgiga. Ainukeseks kaitsmeks kiiver. Võid rolleriga sõites ka sitaks plekki pritsida kaitsmetele. Kuna bike-iga võid sõitta lubatud sõidukiiruse piires siis sellest ka ostetakse raudselt endale korralik arsenal kaitsmeid ja normaalne riietus. Kui külili kukud siis ei tõmma asfalt su nahka luuni maha vaid rebestab spets riideid.
hei rahvas ! oleks kiirelt abi vaja seoses süütelukuga ! eemaldasin rollerilt alarmi seoses sellega võtsin süütelukult ühe juhtme ära tundus et see oli alarmi oma ,aga tuli välja et ei olnud :lol: ja selle juhtme võtsin täiesti süüteluku juurest lahti niiet seda enam sinna kinni ei saa . aga kuidagi sain korra selle tööle et voolud sellest läbi käisid . seoses sellega oleks vaja elektriskeemi et kuidas ühendatakse süütelukku el.süsteemi ? või võite ütelda mis juhtmed kokku tuleks panna et süüte sisse saaks ? :roll: :roll: kui aku on järgi siis kahe juhtme kokku sattudes tekib ühe juhtme otsas säde ? igaksjuhuks kirjutasin selle ! seal on mul 3 juhet !!
Tohoh, ei kujta ma ette siis milleks õlakaitset vaja? Mingit moodi ei saa kukkuda selle peale, sest see mõeldud autoga kokku põrkele.
Ega ainult elektriskeemiga saab öelda mis värv millisele, katsetusmeetodil saad teada vast ainult. Seal peaks olema Sisse, välja ning massi juhtmed.
Aga mille jaoks kubemekaitse on? Igal asjal oma põhjus, mootorratturid ostavad omale kallid kombed et kukkudes nahk vähemalt alles jääks, ning üleüldse kaitsta end. Kukuvad kõik nii-või-naa, pole veel kukkunud siis varsti kukud.
Kui õigesti aru sain siis sul läheb süütelukku ainult kolm. Süüte sisse saamiseks on vaja ainult 2 ära ühendada, vool sisse ning vool välja. Üks võimalus on testriga läbi lasta(seletan kui soovid), teine on katsetada. Katsetades võimalus et lased paar kaitset läbi.
Testri pealt paned takistuse, üks otstest aku pluss klemmi külge, teine ots ühe süütelukku mineva juhtme külge, vaatad kas tekib takistus(tester näitab numbreid). Kui tekib, tead milline tuleb akust(esimene õige juhe). Teise jaoks võtad mõne vaba juhtme(näiteks pidurikonna voolu), paned ühe otsa vastu, teise süütelukku mineva juhtme külge ning vaatad kust kohast takistus tekib(saad teise õige juhtme). Ühendad juhtmed ära ning voilaa süüde sees. Küsi kui midagi segast. Või siis ostad karbi kaitsmeid ning hakkad testima.
Kui ma testrit kusagilt ei saa siis peab katsetama .aga kahe teatud juhtme üksteise vastu pannes tekib ka säde (kui aku on järgi ühendatud ),kas neid just ei tohiks kokku panna ? aga kui mul 3 juhet siis üks neist on mass ja ülejäänud kaks on sissse/välja juhtmed jh ? palju tavaliselt neid juhtmeid seal on ?
Mul endal oli mingi 6 vist, seda keeway peal. 2 juhtmega sai süüte sisse. Säde tekib siis kui vool üle hüppab, enamasti siis kui tekib lühis. Kui kaitse selle peale läbi lendas, siis oli vale juhe kumbki. Puhtad mustad(triibuta) on pmst alati maandus, seega valed. Süüte omad peaks punased või punasega juhtmed olema, kõigil millel ma näinud olen, on olnud punasega juhtmed.