Kui segu rikkamaks keerad ( enamasti segukruvi väljapoole ), siis tõusevad ka pöörded ning pead timmima tühikäigukruvist seda alla või siis rutska / karpakaane küljest :roll:
Kusjuures on gaas liiga peal jah, aga madalamaks enam ei saa keerata. Võtan millalgi tsipa maha seda katet, et tross pikem oleks. Segu läheb rikkamaks, kui segukruvi väljapoole keerad? Nii palju kui ma lugenud/kuulnud olen, siis olen aru saanud, et mida rohkem sisse keerad, seda rikkamaks läheb ikka, enamasti... :roll:
Vastupidi, dellortodel tuleb igatahes väljapoole keerata :roll: muidu gaasi saab maha keerata enamasti karpa kaane juurest ning gaasirutska juurest samuti ja kui seal miinimumis, siis saab tühikäigukruviga veel mängida 8)
Oleneb täiesti dellortost, on nii kütuse- kui ka õhukruviga varjante. Kui segukruvi asub õhufiltri pool siis on õhukruvi, kui aga kuskil keskel või kollektori pool siis kütuse oma.
Tervist . Kas malossi multivar annab midagi juurde ja oskab keegi öelda mitmesed rullid ma pean panema ? malossi sport 70cc , yasuni r , stock sidur strong vedru ja punased sidurivedrud . Ja siis veel äkki keegi oskab öelda miks sulas jahutustaldriku peal olev ventilaator ära ? Oleks väga tänulik .
variaator läks nii kuumaks et sulas ära kui sul minarelli siis pead variokaane sisse auke tegema et ära jahutaks
Külmalt minek ülinorm,soojaks läheb siis hakkab uimama ? Õhukruvi välja keeratud, 80 düüs , nõel teises astmes allapoole. ei saa enam noodist aru.
Foorumlased, kellel täiesti stock roller 12mm Dellorto karburaatoriga, kui suur düüs teil sees on? Stock Neosele düüsi vaja, sellepärast uuringi 8)
Pantud siis 72.Düüs . Ikka sama jama, Annad gaasi põhjja siis poob nagumdea mis ,külmalt töötab ilusti.
Selline küsimus, et kas õigete Minarelli taldrikutel ja Keeway taldrikutel on mingi vahe? Nagu, et kas Minarelli taldrikud on paremaid kui keeway omad või pole mõtet vahetada minarelli omade vastu mul ?