Peaks olema starteri juhe koos massiga. Siis kahjuks ei aita vast lisamass, siis on süütenurk lihtsalt vale. Sul on vaja nii uuema tüübi magneetot, kui mähist - kui kasutad uuema tüübi juhtmestikku. Boost bottle ei aitaks kohe kindlalt.
võta siis asi korralikult ette, aeg mis sa oled siin sõnade trükkimiseks kulutanud, oleksid juba ise probleemile lahenduse leidnud. kui ei viitsi tegelda sellega siis, mis mõttega rolleri ostsid siis ?
Nüüd minukord küsida see loll tuntud küsimus. Mis düüs stockile 17,5mm karpaga Sportsumps all. Hetkel 12mm ja 76 düüs ning paras. Mingi 65-70 ühikut 17,5mm karpaga ?
Paned peale, pane 12 karpa düüs ja proovi. Ma pakun et suurem, enda streedil oli juba 88 kui sportsumps ja filtrist piiraja väljas, kuigi piaggio filtrid piiravad veits.
17,5 mm oli 76 düüs korralikult suur, puterdas rängalt, 12mm 81 düüsiga putetas samamoodimrängalt, niiet 12mm oli paras düüs 8) muidu malossi redsponge filtriks,
Ära unusta segukruvi regullida.Mul töötas 100 düüsiga,aga seal oli peal ka 70cc silinder ja sportsummuti,stock õhupuhasti.Seda unustasin öelda.Sul ju 50cc,niiet ei tea soovitada.Düüsi suurust saad kodus ka muuta. edit: igaksjuhuks mainin,et aerox oli.piaggio piirajatest ma ei tea midagi.
Sellepärast ostsingi 68 düüsi 8) Ülejäänud saab regullida nõela astmest juba Ning segu- / õhukruviga mängin loomulikult
Võtad bloki laiali, võtad simmeri suuruse toru lükkad simmerlingi välja hiljem lihtsalt lükkad simmeri sisse blokk võib koos ka olla juba.
Keegi oskab aidata, et masinaga niiet kui vaevu käima saab siis viskab tuuri lakke ja järsku normaalseks ja siis kui gaasi anda siis sureb kohe välja? Ütleks kohe ära ka, et karpa tutikas peal, et seal ei saa hästi viga olla...