Ülemine pilt, väljaulatuv, ehk rohkem karburaatori keskel. Ülemine pilt, parempoolne pesas sees istuv kruvi on õhukruvi, vastaval karpal puudub segukruvi.
Seljuhul minuviga... Teatsin, et keskmine segu ja äärmine õhu... :roll: Kusjuures, õhukruvi lahti / kinnikeeramisel muutuvad pöörded oluliselt :roll: (ilmselt seetõttu, et põlemine muutub suuremaks & väiksemaks)
Segu muutub lahjemaks/rikkamaks, rikkama seguga ei tööta mootor nii puhtalt, lahja seguga hakkavad pöörded enamasti kõikuma, ega tule kergelt alla.
kui stock survekaga kiirendab nagu ebaühtlaselt, ntks et 17 kmh -20 kmh siis nagu tõmme väheneb ja siis 30 kmh kuni lõpuni ehk 50 kmh spido järgi on ka väga hea tõmme. ning tipp ka on langend ennem läks 60+ spidosse. mis survekat panna, võite öelda firma ja värvi või rpmi järgi.
kuidas sidurikella maha saada ilma suruõhuta? Relaka võtmest mul abi polnud, asi liiga kõvasti kinni ning üksi halb keerata ka, ühesõnaga relakavõtme keerasin hästi natu kõveraks.
Tagupidur põhja, relakavõti ka vahele kui saab ning keerad jõuga, kui asi ei liigu, aga jõudu pole et lahti keerata siis võtmele mingi latt pikenduseks otsa jne
kasuta haamrit ja meislit ning kui siis ka lahti ei saa ss kasuta padrunvõtit ja pikkapikka metallpulka ning anna padruni"hannale" yks väga tugev obadus kuid pead ka arvestama sellega,et teeksid seda lagedal pinnal,et mitte kellegile kahju teha kuna padrun võib täiepasaga nahhui tõmmata,aga faktina võin õelda,et lahti sa ta saad.
Natukene nuppu on siis saab vägaedukalt üksi teha... Trummelpiduri puhul tõmbad jõuga piduri põhja ja polt vahele, ketta puhul nii põhja kui saad ja kiirklamprite v mis iganes asjaga ümber gripi kinni , kasvõi teibiga
No mdea mina teen üldse nii, et peenike tross läbi sidurikella augu ja ümber amordi kinni, sõlm peale. Ega ta sidurivõllile/laagrile väga hea ei ole aga kui väga vaja lahti teha siis nii kindlalt saab kui tross vastu peab