Help@Chat

Discussion in 'Help!' started by Z0ne, Okt 5, 2011.

  1. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Ülemine pilt, väljaulatuv, ehk rohkem karburaatori keskel. Ülemine pilt, parempoolne pesas sees istuv kruvi on õhukruvi, vastaval karpal puudub segukruvi.
     
  2. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Seljuhul minuviga... Teatsin, et keskmine segu ja äärmine õhu... :oops: :roll: Kusjuures, õhukruvi lahti / kinnikeeramisel muutuvad pöörded oluliselt :roll: (ilmselt seetõttu, et põlemine muutub suuremaks & väiksemaks)
     
  3. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Segu muutub lahjemaks/rikkamaks, rikkama seguga ei tööta mootor nii puhtalt, lahja seguga hakkavad pöörded enamasti kõikuma, ega tule kergelt alla.
     
  4. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Seega õhukruvi lahtipoole ning segu muutub rikkamaks, saan õigesti aru ? :roll:
     
  5. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    viewtopic.php?f=47&t=52940
     
  6. Madiz

    Madiz Active Member

    1,334
    1
    38
     
  7. est-sr50

    est-sr50 Member

    386
    0
    16
    kui stock survekaga kiirendab nagu ebaühtlaselt, ntks et 17 kmh -20 kmh siis nagu tõmme väheneb ja siis 30 kmh kuni lõpuni ehk 50 kmh spido järgi on ka väga hea tõmme. ning tipp ka on langend ennem läks 60+ spidosse. mis survekat panna, võite öelda firma ja värvi või rpmi järgi.
     
  8. peugeot1

    peugeot1 New Member

    304
    0
    0
    tundub et vedru on liiga pehme, mootor läheb kohe raske käigu peale,
    proovi lillat vedru
     
  9. nschill

    nschill Member

    621
    0
    16
    Selline küsimus oleks, et kui mul on tagumine rehvi slickk siis ei saa arvele?
     
  10. peugeot1

    peugeot1 New Member

    304
    0
    0
    vaevalt sa selle slickiga sinna jõuadki :lol:
     
  11. est-sr50

    est-sr50 Member

    386
    0
    16
    kuidas sidurikella maha saada ilma suruõhuta? Relaka võtmest mul abi polnud, asi liiga kõvasti kinni ning üksi halb keerata ka, ühesõnaga relakavõtme keerasin hästi natu kõveraks.
     
  12. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Tagupidur põhja, relakavõti ka vahele kui saab ning keerad jõuga, kui asi ei liigu, aga jõudu pole et lahti keerata siis võtmele mingi latt pikenduseks otsa jne :)
     
  13. est-sr50

    est-sr50 Member

    386
    0
    16
    üksi suht halb teha, aga eks homme üritab ning loodab, et tagapidur piisavalt blokki võtab.
     
  14. nschill

    nschill Member

    621
    0
    16
    otsi sõber appi :roll:
     
  15. kaido-

    kaido- New Member

    3,276
    0
    0
    kasuta haamrit ja meislit ning kui siis ka lahti ei saa ss kasuta padrunvõtit ja pikkapikka metallpulka ning anna padruni"hannale" yks väga tugev obadus kuid pead ka arvestama sellega,et teeksid seda lagedal pinnal,et mitte kellegile kahju teha kuna padrun võib täiepasaga nahhui tõmmata,aga faktina võin õelda,et lahti sa ta saad.
     
  16. SunShine

    SunShine New Member

    2,303
    0
    0
    peab olema nagu autol vist 3mm miinimum ,oli vist ?!? , ärge hakkake karjuma.
     
  17. kaido-

    kaido- New Member

    3,276
    0
    0
    talvel vb 3 suvel ehk 0,8 kui ma ei eksi? dwi fotograafi preilist madis,tule ja pane paika!
     
  18. est-sr50

    est-sr50 Member

    386
    0
    16
    Sitasiti teed, siis saad ise padruniga vasta tatti. Pigem otsin sõbra appi.
     
  19. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Natukene nuppu on siis saab vägaedukalt üksi teha... Trummelpiduri puhul tõmbad jõuga piduri põhja ja polt vahele, ketta puhul nii põhja kui saad ja kiirklamprite v mis iganes asjaga ümber gripi kinni , kasvõi teibiga :D
     
  20. Madiz

    Madiz Active Member

    1,334
    1
    38
    No mdea mina teen üldse nii, et peenike tross läbi sidurikella augu ja ümber amordi kinni, sõlm peale. Ega ta sidurivõllile/laagrile väga hea ei ole aga kui väga vaja lahti teha siis nii kindlalt saab kui tross vastu peab :D
     

Jaga seda lehte