ei see käib nii et võtad piduriõli topsil kaane maha ja keerad piduri suppordil õhutusnippli ära, ja paned piduriõli topsi õli ja hakkad selle piduriga nagu mängima (nagu pidurdaks jne) ja kui suppordist hakkab juba õhutusnippli august õli välja viskama siis lükkad nippli peale tagasi, vb panin veits mööda parandage mind aga ärge näkku lööge
tavaliselt tagumised taldrikud kõverad,või siis eest mingi puks puudu et rihm jookseb kõveralt ja sööb.
aidake kähku. täna vahetasin siis surveka ära, sest vana oli ikka väga väsinud, uueks sai malossi kollane. mõtlesin, et pohh viskan nüüd malossi punased sidurivedrud ka peale, mõeldud, tehtud. tegin tiiru asi liikus kuni 20 enam vähem, aga võrreldes sellega mis edasi tuli, on see uimamine. Slider siis full stock ning spidol valitses number 40, mis sõbra rsi spidosse teeb 50 ning sai väga lebolt tagale selle.Rääkige/soovitage, mida teha, et see lennuki kiirendus tuleks kohe algusest, kas sidrivedrusid vahetada veel kangemate vastu või hoopis sidur nii läbi, et libseb? klotsi tundus olevat, seega ei tohiks sidur läbi olla. Või varjaatoris liiga rasked rullid? ühesõnaga soovitage full stock sliderile setti, sumpa ka stock. hetkel siduris kollane malossi survekas, punased malossi siduri vedrud. varjaatori kohta miskit öelda ei oska, mitu g rullid sees on.
Milleks panna täiesti stock asjale kollane survekas, ja veel hullem - punased sidurivedrud? Piisab täiesti stock vedrudest, või siis valgetest kui tahad väheke äkilisemat masinat.
kollane survekas ja punased vedrud olid kohe kodust võtta. Nii siis alustuseks peaksin ostma valge surveka ning äkki oskad öelda mis siduri vedrud?
tervist . Kiire küsimus . Aprilia sr50r piaggio. Väntvõll vahetatud nuudid 100 % korras . JAhutustaldrikuid sööb . Jahutustaldrik ise jumala kinni ei logise peal ega midagi. Täna sulas rihm ära ja variaatorirullid ja taldrikulnuudid maas .
Kui sa mõtled kvaliteeti siis midagi erilist pole. Jumala ükskõik, mis vedrud, tähtsad on põõrded, jäikus jms. Kui me räägime konkreetselt värvidest, siis on. Praegu tuuakse näiteid Malossi vedrudega, kuid ka neil on kohati erinevused.
tervist . Kiire küsimus . Aprilia sr50r piaggio. Väntvõll vahetatud nuudid 100 % korras . JAhutustaldrikuid sööb . Jahutustaldrik ise jumala kinni ei logise peal ega midagi. Täna sulas rihm ära ja variaatorirullid ja taldrikulnuudid maas . EDIT: tuli meelde ,et kas see ei mõjuta taldriku söömist ,et Sidurivõll käib nagu "lambajalg" taga laagrid nii läbi ,et sidurivõll käib ülesse alla ja kõrvale ja igalepoole . Ja viliseb ka nii mis jube !
Mis vahetada tuleks ära et, algus ei oleks enam uimane?Masinaks on piaggio, silkuks on airsal t6 50,7grammised rullid ja malossi redspong.Sumpa ja vedrud ka on stock.