Silenceril kirjas rr. Kahtlen,sest puudub paunal graveering.See alumine kinnitus peaks vähestel olema,vb see ise tehtud ei uurinud täpselt.Äkki keegi tunneb niiviisi ära,et silenceri ei vaata.
Selline küsimus,et roller läheb käima, käib kohapeal,saab natuke sõita siis järsku hakkab mingi jama pihta, et ei lähe pöördesse ja hakkab turtsuma!Milles võib probleem olla? Proovisin lisamassi ka aga siis ei tahtnud üldse käima minna!Peale küünla puhastust läheb asi jälle paremaks, siis järsku enam pöördesse ei lähe!
kui silencer on ovaalne mitte ymar ss tegu on tõesti rr-iga mis pidavat olema vist isegi kangem kui zx kui faktina võin õelda,et tegu on väga haruldase summutiga.
kaido- Silencer on tõesti ovaalne,algul arvasin,et on lihtsalt pealeastutud Tegu on ikkagi piaggio/gilera/italjet 125cc-180cc sobiva leovince zx -ga,millel rr silencer. http://www.psntuning.co.uk/scooter_parts.php?prt_id=662
Plaanis supermoto/enduro osta, kumb parem? http://www.okidoki.ee/item/2475956/ vöi http://www.okidoki.ee/item/2581400/ Varustus kõik juba koos, nahktagi, kindad jne. veel on võimalus et ostan selle põrguvärgi Jetforce ära, suht bädäss näeks välja kui sõidan mootorratturi varustusega ja siis mingi punn piniseb all :lol: :lol:
Okei seltsimehed, endal pea koos ja vajan abi. Algas siis kõik nii, et kõik oli timmis ja värki ( streetrace ja c16 ) sai äritud c21 ja alla lükatud, hakkas küünlaid sööma, segu timmitud ja uus küünal sisse ja ikka sööb küünlaid, panin tagasi c16, timmisin seguga ja ikka sööb küünlaid, mass olemas ( küünlad tutikad 9 kuumusastmega, 3 küünalt ära söönud) Paned uue küünla sisse, hakkad sõitma saad paar tiiru sõita siis hakkab puterdama vms vahele jätma..Küünal on takoine
täiesti kuiv on, kahtlustan vähe peale saamist..samas ennem selle seguga sai rohkem peale ( vana summutiga )
Tervist RK rahvas. Sain eile veidi aega rolleriga tegeleda ning hakkasin mootorit lahti võtma, kuid nüüd seisan jama ees. Nimelt ei saa kuidagi seda magneetot maha, ega ka variaatorilt seda jahutustaldrikut ning muud mis seal all on. Siduri sain lahti, kuid maha ei saa võtta, kuna rihm peal. (Kliki pildil, et näha suuremalt) Magneetolt sain mutri maha hoides teise võtmega sealt jahutustaldriku juurest kinni. Hetkel on selline jama, et isegi kui hoida jahutustaldrikut täie jõuga kinni ning siis keerata seda mutrit, hakkab ta koos võlliga (kaasaarvatud väntvõll ja magneeto) ringi käima. :| Kuidas need nüüd lahti saaks? Tänud ette kõikidele aitajatele. Üks küsimus oleks veel. Nimelt, kas seda plokki on keegi juba parandanud? Kas need kriimud/mikropraod on väga hullud ning kuidas nad mõjutavad/ei mõjuta mootori tööd? Kuidas neid parandada saaks? Küsimused võivad olla väga rumalad, ma loodan, et näkku ei lööda. Tegu mu esimese lääne liikuriga, varem ainult vene tõugu masinatega kokku puutunud.
ei blokki küll pole varem parandatud/keevitatud sealt ja need kriimud jne ei mõjuta kuidagi mootori tööd ehk siis blokk on töökorras aga õpetuste all on teema kuidas magneetot maha võtta
ise olen variaatori jahutus taldriku kahe ribi vahele pannud paksema ning tugeva lapiku kruvikeeraja(vastavalt, kas tahad lahti või kinni, siis kruvika pea blokil alla poole kuskile taha kinni, nii, et kruvikas üles ei saaks liikuda ning kui kinni tahad, siis nii, et kruvikas ei saaks alla liikuda. Loodan, et oli abi.
Pill eii lähe üle 30 km/H 1)Tere. Jama siis selline , et sai täna 4 taktilisele (50cc) hiinakale peale pandud 110 cc krossika karpa ja nüüd pill üle 30 ei lähe , hargil läheb korralikult pöördesse , aga sõiduajal kiiruseks 30 km/h , olen proovinud nõela sättida düüsid tegin puhtaks ikka ei midagi. 2)Sama jama ka originaal karpaga kuhu pandud teine nõel , selline mida ei saa reguleerida , läheb väga halvalt käima ja kui käib siis üle 30 ei lähe ( va. allamäge) Roller ise 3600 km sõitnud , kui originaal nõel oli läks ikka 60-70 välja. Ettetänades : Tauri
110 krossika karpale ikka väiksema düüsi panid? Endal oli ka jama, et düüs oli haigelt suur ning üle 20 või 30 ei läind.