No ma ei yea, poes ütlesin müüjale, et mootorisse vändalaagreid, vana andsin mõõduks. See plekist kaitse on ära võetav, nagu ka müüja ütles. Tahaks lihtsalt teada, kas ma võin need koos nende plekist katetega vända külge paanna voi tuleb need maha kiskuda?
Mina võtaksin igaljuhul ära , tahaks näha kaua need plekist kaitsmed kestavad seal. E : ja, et sa üldsegi saad koos nendega blocki pandud
Mis te kohe nii skeptilised, tegu on ju tavaliste laagritega iseenesest, lihtsalt plekist kate peal http://www.upload.ee/image/3556873/Picture_019.jpg http://www.upload.ee/image/3556878/Picture_020.jpg http://www.upload.ee/image/3556883/Picture_021.jpg Tegin siis paar pilti, et kõik samamoodi asjade välimusest aimu saaks. Küsisingi laagreid väntvõllile, mis peavad kenasti pööretele ja kuumale vastu. See plekist julla (nagu korduvalt mainitud) pidi olema ära võetav ja all tavaline laager. Ma ei saa aru, miks ta selle plekist jullaga väntvõlli otsa või plokki minema ei peaks või mida see saab halba teha, aga igaks juhuks uurin.
Tänud, ei teadnud nende nime. Aga kas neid siis võib kasutada niiöelda? Müüja sõnul on seest asi nagu tavaline laager (mitte lahtised kuulid pleki all, nagu mõndadel). Minu loogika järgi on see separaator hea asi, kui ei lase kuulidel välja veereda isegi kui midagi peaks juhtuma?
Aga mida need separaatorid/rõngad halba teevad? Kui nad sinna pandud on, siis ei tea põhjust, miks need ära peaks võtma. Või oskad tuua mõjuva põhjuse?
Kinnised laagrid on enda määrde sees, mootorisisesed laagrid aga vajavad eraldi lisa õlitust. Võta katted ära, separaatorid on katete all, hoiavad kuule eraldi laiali. Kinniseid laagreid saab kasutada ilma lisa õlituseta.
Krossika süüte õigeks panek. Tere.. Pole küll roller aga siiski on probleem. Nimelt ei leia internetist õpetust hiina krossika 125cc süüte õigeks panemise õpetust , aga oleks kiirelt vaja lahendust. Ettetänades : Tauri
Tere. Kas alusilindrile tohib peale panna malm/raud silindripead? Mõlemad on 70cc. Alu silindripeal on keere pees.