nonii küsin kindluse mõttes üle et kas aeroxi radikas ja tosooli voolikud peavadgi kuumaks minema? igatahes siis kui mul pill veel 50cc oli siis läks radikas kõigest soojaks aga nüüd läheb nii kuumaks et eriti ei saa kätt vastas hoidagi.silku temperatuur on normis ega pole ülekuumenema hakand. :|
Kas on mõttetu panna 50cc piaggio mootorile mingi sport reduktor (näiteks malossi) kui ei ss kas pean midagi ka modima või ei? Ja kas see vahetus pole keeruline? Aitäh!
suht mõttetu , midagi eriti juurde ei anna , see phmst ainult võimsamatele masinatele , phmst et peaks survele vastu rajal , tippu vist juurde ei anna , mdea küsi targematelt.
Oleneb reduktori hammaste arvust, kas tahad kiirenduse jaoks või tipp-kiiruse jaoks. Midagi halvemaks ei tee, kui tuuning reduktori paned, pigem annab juurde ikka.
Mingil määral kindlasti ikkagi muutub, kui ikka ülekanne ei võimalda, siis ei tee sa variaatoriga midagi..
Äkki mõni targen oskab selle asja kohta paremini selgitada. Ykspäev sõitsin rolleriga(keeway fact) ja õli pumbast enam õli ei tulnud ja mootor jäi kinni. Pärast võtsin õlipumba lahti, mõtlesin, et äkki mingi klimp või pask ette l2inud, puhastasin 2ra sis panin õli vooliku õli pumbale otsa ja keerasin toda hammasratast ise näppudega õli nagu tuli tilkade kaupa, mida kiiremini seda rohkem tuli aga t2pselt ise ka ei tea kui palju sealt v2lja peab tulema yhe tiiru tehes, vaatasin ka kõik voolikud yle, et ega 2ra ummistunud ei olnud puhusin ka l2bi, kõik tundus nagu korras panin kõik tagasi tegin ka paaki segu panin k2ima ja võtsin tolle vooliku karpa kyljest lahti aga õli ei tulnud ??? Et mis võib viga olla?? Ja kuidas to õli pump seal mähise juures keerleb kas seal on mingi rihm või hammasrattad ? Ette tänades.
kas õlipump läbi , või see magneeto poolne , õlipumba mmingi rõngas vms läbi , ei jõua vedada , sul kergem segu paaki teha , minetea kuna uuesti kokku jookseb , mõttetu see õlipumbaga nuss.
Palju kindlam on segu paaki teha, ei või iial teada, kuna õlipump otsad annab. Uue masina puhul jah on pump töökindel, kuid vanematel ikka mõtekam segada, hoiad kõvasti raha kokku.
sellest ma räägingi , ennem segad selle õli küttega , mis paaki paned , et tule sul kallim , isegi odavam tuleb.
Masin jätab vahele, lisamass on veetud, süüde üle kontrollitud, panin uue süütekiilu, erinevaid süütepooli proovitud ja ikka, küünlavahe tegin ka väiksemaks..andke soovitusi, sest endal pea koos. Video ka http://www.youtube.com/watch?v=OLVjnlhy ... e=youtu.be
kui paigaldada aeroxile overrange kas siis tuleb ka reduktori kaant vms moodida et õiges asendis oleks ?